יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / חנויות התבלינים הטובות בבת ים לשנת 2024

חנויות התבלינים הטובות בבת ים לשנת 2024

חנויות תבלינים מומלצות בבת ים ובחולון (צילום: pixabay)

חשבתם פעם כמה משקל יש לתבלינים באוכל שאנחנו אוכלים? אם תיקחו כל מאכל ותחליפו לו את מרכיבי הבסיס אך תשאירו בו את התיבול כמו שהוא תרגישו משהו דומה למה שאתם מכירים, אבל אם לעומת זאת תיקחו מאכל, תשאירו לו את מרכיבי הבסיס אך תשנו לו את התיבול תקבלו מאכל שונה לגמרי בטעמים, בצבעים ובריחות.

יצאנו לחפש חנויות תבלינים טובות בבת ים כדי להפוך את התבשילים שלנו ליותר מוצלחים ובדרך מצאנו מספר חנויות תבלינים שאם תיכנסו אליהן המאכלים שלכם יגידו לכם תודה וישמחו לקפוץ ישירות לצלחת שלכם.

התיבול של כל מאכל משפיע רבות על הטעם שלו וזו גם הסיבה ששפים במסעדות מודדים את כמות התבלינים עד לרמת הגרם הבודד בשביל להגיע להרמוניה הרצויה של טעמים וריחות. רק תחשבו שאתם מכינים סלט, קצת יותר מדי פלפל והסלט נהיה חריף יותר, קצת פחות מדי מלח והסלט נהיה תפל, לכל גרם יש חשיבות וכל תבלין שמוסיפים או מורידים מהמתכון משפיע על כל המנה.

אותנטי

סובלים מבישולים חסרי טעם? אל תרימו ידיים, עדיין יש תקווה. חנות תבלינים טובה בבת ים היא אחת כזו שבה תוכלו למצוא את כל התבלינים, השמנים והמרכיבים הנחוצים לכם לשם הענקת טעם ייחודי לכל אחד מהתבשילים שלכם כך שתוכלו לשלוח אותם מהמטבח היישר לצוות השופטים במאסטר שף שיזכה לקבל מכם קצת השראה.

חנות תבלינים בבת ים (צילום: ציון בלחסן)
חנות תבלינים בבת ים (צילום: ציון בלחסן)

אל חנות התבלינים המומלצת "אותנטי" שבבת ים מגיעים אנשים מכל האזור כדי לגלות ריחות וטעמים חדשים במטרה להעשיר את המאכלים והתבשילים שלהם כך שיוכלו להגיע לתוצאות חדשות ומעניינות יותר עם כל מנה שהם מכינים במטבח.

לא פלא אם כך שהחנות מציגה מספר מחלקות כשכל אחת מהן נועדה לענות לכם על צורך אחר. המחלקות השונות שתמצאו בחנות התבלינים מתחלקות לתבלינים (למעלה מ100 סוגי תבלינים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות), קטניות, פירות יבשים, שוקולדים, פיצוחים, חליטות תה בריאות, חלווה, שמנים, תמרים, קפה טחון שנטחן במיוחד במקום, ואפילו מחלקת כלי מטבח המכילה כלים כמו קוצץ ירקות, כלים לאפיה וכל מה שתצטרכו אם נכנסתם למטבח עם רעב בעיניים.

בניגוד לרוב חנויות התבלינים שנמצאות בבת ים, בהן אפשר רק להריח או לטעום תבלינים לאחר שנטחנו, באותנטי הבינו שכדי שאנשים ידעו מה הכי מתאים להם ולסגנון הבישול שלהם הדבר הנכון ביותר יהיה לתת להם לטעום בעצמם תבשיל עם מרכיבים שאת כולם ניתן למצוא במיוחד בחנות.

בכל כמה ימים עורכים בחנות יום טעימות בו מכינים מנות שונות (כמו קינואה, אורז, כוסמת ועוד) שאותן מתבלים באמצעות תבלינים שניתן למצוא בחנות וכך ניתן לדעת מה המרכיבים שהכי מתאימים לכל אחד במטבח הספציפי שלו. תשמחו גם לשמוע שאם ממש אהבתם את הבישולים המעולים שמוגשים בימי הטעימות תוכלו לקבל מהחנות את המתכונים כך שתוכלו לשחזר את יצירת האומנות בחזרה אצלכם במטבח הביתי.

חנויות תבלינים מומלצות בבת ים (צילום: ציון בלחסן)
חנויות תבלינים מומלצות בבת ים (צילום: ציון בלחסן)

עם הגיעכם לחנות תוכלו למצוא בכניסה שלט בו רשומים כל המבצעים שמהם תוכלו ליהנות כשאתם קונים הביתה תבלינים, שמנים, פיצוחים ועוד אך חשוב לציין שגם ללא מבצעים החנות ידועה במחירים הנוחים והנמוכים שהיא מציעה ללקוחותיה כמו גם איכות המאכלים והתבלינים שהיא מביאה.
אם יש לכם חזון בראש לתבשיל מעולה לארוחת שישי מומלץ לקפוץ לחנות התבלינים המומלצת שבבת ים, שם תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים כדי להפוך כל תבשיל מ"בסדר" ל"מדהים".

חנויות תבלינים טובות בבת ים (צילום: ציון בלחסן)
חנויות תבלינים טובות בבת ים (צילום: ציון בלחסן)

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-08:00
שישי: 15:00-08:00

כתובת: ניסנבאום 33, בת ים, קניון בת ימון
טלפון: 03-6999109

קפה רם

חנות תבלינים בבת ים
חנות תבלינים בבת ים

אל תתנו לשם לבלבל אתכם, לא מדובר כאן בבית קפה כי אם בחנות תבלינים בוטיק הפועלת עוד משנת 1958 בבת ים וסימנה את עצמה מאז כחנות התבלינים הראשונה בבת ים ובין הראשונות בארץ שקלו קפה.

חנות התבלינים המומלצת שנמצאת בבת ים הינה חנות בה הכל טבעי והכל נעשה במקום, לא תמצאו בחנות שום דבר שהגיע דרך ספק או מקור חיצוני וזו הסיבה שהטעמים והריחות שתמצאו במקום אופייניים אך ורק לחנות התבלינים ולא ניתן למצוא אותם בשום מקום אחר.

החנות, שעובדת בכשרות מהודרת עם משגיח צמוד במקום, מציעה מגוון גדול של תבלינים בהכנה אישית, גם שלמים וגם טחונים, כולם אגב נטחנים במקום. בשונה מחנויות תבלינים רבות אחרות את התבלינים של קפה רם מכינים במקום, בשיטה המסורתית, כך אתם יכולים לדעת שלא רק שאתם מקבלים תבלינים טריים אלא גם תבלינים המאפיינים את האופי והקסם הייחודי שיש לקפה רם.

נוסף על התבלינים הטחונים ניתן למצוא בחנות התבלינים המעולה שבבת ים גם פיצוחים שקולים במקום ואפילו שקדים ואגוזים מכל הסוגים שעוברים גם הם טחינה, אך כנראה שהדבר הכי מלהיב שתמצאו בחנות הוא קפה אמיתי שהחנות קולה בעצמה ומתאימה במיוחד עבור לקוחותיה השונים.

החנות מחזיקה בעשרה סוגים שונים של קפה כשביניהם קפה טורקי, אפריקאי, קולומביאני, ברזילאי ועוד, כשלכל אחד מסוגי הקפה הללו טעם, חוזק וארומה שונים. כמובן שניתן לקנות קפה לפי הסוג שאתם הכי אוהבים אבל אז אתם מפספסים את היתרון הגדול ביותר שיש למקום להציע, ומה היתרון אתם שואלים?

מכיוון שחנות התבלינים שבבת ים קולה וטוחנת את הקפה בעצמה ומחזיקה בהיכרות עם הזנים השונים ניתן לבקש להרכיב שילובי קפה מיוחדים בהתאם להעדפותיו וטעמו של הלקוח. כך תוכלו למשל לבקש קפה חזק עם ניחוחות דומיננטיים או אם אתם מעדיפים תוכלו דווקא ללכת על קפה חלש עם ארומה עדינה יותר. את הקפה שמוכן במקום אגב, ניתן גם להעביר תהליך של טחינה מיוחדת כך שיתאים למכונת אספרסו מהסוג שאפשר למצוא בבתי קפה.

חנות תבלינים טובה בבת ים
חנות תבלינים טובה בבת ים

מלבד התבלינים והפיצוחים וקפה ניתן למצוא בחנות התבלינים שבבת ים עוד מגוון מאכלים מעניינים שמבטיחים לשפר לכם את הבישול ועל הדרך גם את הבריאות. כך תוכלו למצוא בחנות מגוון שמנים מעולים כמו שמן קוקוס, פשתן, קצח, אבוקדו, שומשום ואפילו שמן בוטנים. היתרון הגדול ביותר בשימוש באותם השמנים הוא שבניגוד לשמנים אחרים השמנים הללו אינם מאבדים את ערך הויטמינים שיש בהם בזמן הבישול ושומרים על ערכם הבריאותי.

בנוסף אפשר למצוא בחנות התבלינים שבבת ים גם מגוון של ממרחים טבעיים עשויים מ100% פרי כמו ממרח אגוזים, שקדים, פיסטוקים, קשיו, סירופ חרובים, וחמאת בוטנים מעולה, דבש טבעי מכוורות ביתיות, מחלקת חליטות תה ועוד.

לקראת הקיץ המקום יוצא במבצע של 150 גרם קפה מתנה על כל קניה מעל 150 שקלים, 200 גרם קפה מתנה על כל קניה מעל 200 שקלים, ובנוסף מי שקונה בחנות התבלינים מקבל כרטיס ניקוב ולאחר 10 קניות במקום מקבל במתנה 200 גרם קפה לבחירתו.

חנויות התבלינים הכי מומלצות בבת ים
חנויות התבלינים הכי מומלצות בבת ים

*החנות בכשרות מהודרת עם משגיח צמוד במקום
*משלוחים חינם בקניה מעל 200 שקל באזור בת ים וחולון

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-08:00
ו': 15:00-08:00

כתובת: רוטשילד 35, בת ים
טלפון: 050-6868208, 03-5073804

קליית הזהב

חנות תבלינים טובה בבת ים
חנות תבלינים טובה בבת ים

רוב האנשים יודעים מראש איפה הם הולכים לקנות את כל המצרכים שהם זקוקים להם בשביל להכין את הארוחה לשישי. בשר הם יקנו בקצביה האהובה עליהם בה מוציאים את הבשר כמו שהם אוהבים, ירקות הם ייקחו מהירקניה שבה הכל תמיד הכי טרי, ותבלינים.. הם יקנו איפה שהכי קרוב.

אם תחשבו על זה לרגע לתבלינים יש הרי אפקט מכריע בטעם של כל מנה שאתם מכינים, רק נסו לדמיין מסעדה שמגישה אוכל בלי תבלינים.. מסעדה כזו תחזיק מעמד בדיוק 20 דקות עד שהלקוח הראשון יתלונן שהמנה שלו תפלה ולא טעימה. ובכל זאת כמעט מבלי לשים לב רוב האנשים היום התרגלו לקנות תבלינים מקופסאות בסופר מתוך מחשבה שכל התבלינים הם גם ככה אותו הדבר ולכן אין טעם להשקיע בהם.

חנות תבלינים, פיצוחים, פירות מיובשים בבת ים
חנות תבלינים, פיצוחים, פירות מיובשים בבת ים

אז מה זה משנה בעצם אם אתם קונים תבלינים מהסופר או מחנות תבלינים? קליית הזהב שבבת ים היא חנות תבלינים מוכרת שבה אפשר למצוא קשת רחבה של תבלינים מעולים המוכנים בעזרת מתכונים מיוחדים שאיתם המקום עובד. חנות התבלינים המומלצת שבבת ים מתמחה בהכנה וטחינה של תבלינים, פיצוחים ואפילו פירות יבשים בעזרת מתכונים סודיים שמעניקים לכל המוצרים בחנות טעמים וריחות שונים לגמרי ממה שתמצאו בסופר.

בשביל להגיע לאיכות גבוהה ככל האפשר משתמשים בחנות התבלינים שבבת ים בטכניקות ושיטות מיוחדות שנועדו להעניק לכל התבלינים והפיצוחים שמוכנים במקום טעם ייחודי .

את הגרעינים הנמכרים במקום לדוגמא מכינים בשיטה הישנה, מה שאומר עבודה קשה יותר אבל תוצאה טובה בהרבה יותר מגרעינים שתקנו בסופר. את הגרעינים מפזרים על מגש ומכניסים לתנור, כל כמה דקות הופכים את הגרעינים בעזרת כף כך שהחום יתחלק באופן שווה בין כל הגרעינים עד לקבלת הצבע והמרקם הנכון.

חנות תבלינים מומלצת באזור בת ים
חנות תבלינים מומלצת באזור בת ים

נוסף על כך את התבלינים שתמצאו בחנות התבלינים המומלצת שבבת ים לא תמצאו בשום מקום אחר וזאת מכיוון שכל התבלינים שנמכרים בחנות נטחנים ומוכנים במקום. מעבר לתבלינים ולתערובות התבלינים שתוכלו למצוא במקום, מי שיגיע לחנות יוכל למצוא בה גם גרנולה מעולה שמכינים במקום ואפילו עוגיות גרעינים מגרעיני חמניה, שקדים, דלעת ושומשום.

לסיכום, מי שמחפש דרך להפוך את התבשילים שלו מהליכה משעממת בפארק לרכבת הרים מסעירה מוזמן לקפוץ לקליית הזהב, חנות התבלינים שבבת ים, ולמצוא שם תבלינים מעולים מכל הסוגים במחירים שקשה להתחרות בהם.

חנויות התבלינים הכי מומלצות בבת ים
חנויות התבלינים הכי מומלצות בבת ים

שעות פעילות:
א-ה: 21:00-08:00
שישי: 07:00 שעה לפני כניסת שבת

כתובת: אהוד קינמון 31, בת ים
טלפון: 03-5434896

 

 

הקולה

רשת הקולה היא רשת מוכרת בתחום התבלינים ומציעה מגוון רחב של תבלינים שידאגו שהאוכל שלכם יהיה מעניין יותר וטעים יותר מבלי להתאמץ יותר מדי.
הרשת שסניפיה השונים פזורים ברחבי הארץ מציגה חנויות תבלינים מומלצות גם בבת ים וגם בחולון כך שלא תצטרכו לנסוע רחוק בשביל למצוא את מה שאתם מחפשים.
בין התבלינים שתוכלו למצוא במקום תפגשו תבלינים אקזוטיים המאופיינים יותר עם תבשילים ומאכלים מארצות רחוקות וכמו כן גם תבלינים מעולים וטריים שנמצאים יותר בשימוש בארץ ישראל.

חנויות תבלינים טובות בבת ים ובחולון (צילום: pixabay)
חנויות תבלינים טובות בבת ים

כתובת: החרושת 9, בת ים
טלפון: 050-6565665

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוסכים מומלצים בחולון (צילום: pixabay)

המוסכים הכי אמינים בחולון לשנת 2024

תפריט נגישות