יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / השיפודיות הכי טובות בחולון לשנת 2024

השיפודיות הכי טובות בחולון לשנת 2024

השיפודיות הכי טובות בחולון - המומלצים

אז תקף אתכם שוב פעם הרעב באמצע יום העבודה או שסתם בא לכם ללכת לפתוח שולחן עם איזה חבר או חברה. תשמחו בוודאי לשמוע שחולון מציעה מספר שיפודיות ומסעדות בשר שמבטיחות להוציא אתכם עם חיוך על הפנים וכפתור אחד יותר בחגורה.

מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות בבת ים? לחצו כאן<
מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות באזור בקעת אונו? לחצו כאן< 

אווזי

לא שיש מישהו במדינה שלא מכיר את אווזי אבל בכל זאת חשוב לנו לספר על המקום למקרה שמישהו פיספס את אחת מרשתות המסעדות המוכרות יותר של החברה הישראלית. אז מסעדת אווזי המומלצת שבחולון, רשת הבשרים הוותיקה, מציעה גריל בר ישראלי מפנק עם מבחר בשרים מעולים כמו שיפודי פרגית, כבדי עוף, אנטריקוט, פילה בקר, סטייקים, ועוד כמויות של בשרים מעולים שיקחו אתכם כל הדרך בחזרה לעל האש הראשון שאתם זוכרים עם המשפחה.
מי שמעוניין לערוך אירוע במקום יוכל להזמין מקום לבין 6 אנשים ועד 120 אנשים.

השיפודיות הכי טובות בחולון
השיפודיות הכי טובות בחולון

שעות פתיחה:
א'-ה' – 11:00-23:00
ו' וש' – 11:00-24:00
כתובת: המלאכה 63, חולון
טלפון: 03-5580077 

מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות באזור רמת גן גבעתיים? הכנסו עכשיו<

מפגש צמרת

מי שמחפש מקום טוב לאכול בו יוכל להגיע למפגש צמרת להתפנק על כל מה שמתחשק ועוד! מפגש הצמרת המומלץ שבחולון שמציע שלל בשרים ושיפודים טעימים מרכיב לסועדיו תפריט שדואג לענות על כל הציפיות. מעבר לבשרים מעולים אפשר למצוא מנות כמו אורז ושעועית, תבשילים כמו פלפלים ממולאים, פירה, מג'דרה ועוד.
למי שמעוניין לערוך אירוע גם כאן ניתן לערוך אירוע ולהזמין מקום לעד 50 אנשים וכמובן שיש חניה בשפע.

כתובת: סוקולוב 47, חולון
טלפון: 03-5053820

מסעדת ציפורה

מסעדת ציפורה המעולה נפתחה במחשבה על אוהבי מסעדות הבשרים ושומרי הכשרות והיא באה לתת מענה ראוי ופינוק קולינרי לכל אותם חובבי בשר.
המסעדה המעולה שבחולון מציעה אזור ישיבה יוקרתי ובנוסף אזור אקספרס למעוניינים באוכל מהיר. מי שמגיע למסעדה מוזמן להינות ממגון רחב של מנות שביניהן שיפודי פרגית מעולים, קבב, כבד, אנטריקוט, כבש ועוד.

נוסף על כל מנות הבשר המעולות שמוצעות במקום אפשר גם למצוא קובה במילוי בשר, חציל בלאדי בטחינה, פטריות מצופות, כדורי פלאפל, מגוון סלטים ועוד הרבה פינוקים שיבטיחו שהבטן שלכם תפסיק לקרקר אחרי שתצאו מהמקום! 

השיפודיות המומלצות בחולון
השיפודיות המומלצות בחולון

כתובת: הרוקמים 26, חולון
טלפון: 03-6702506

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוסכים מומלצים בחולון (צילום: pixabay)

המוסכים הכי אמינים בחולון לשנת 2024

תפריט נגישות