יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / איך לשמור על מקום העבודה: הרצאה הערב בגורילה בר

איך לשמור על מקום העבודה: הרצאה הערב בגורילה בר

הערב תתקיים בבת ים הרצאה של דנה פאר מהצמד ה 'דנה ונועה תעשו לי קריירה', בנושא 'ניהול קריירה בזירות משתנות'. בראיון היא נותנת טיפים מעשיים ותקווה לצעירי העיר

לשמור על העבודה במציאות המודרנית, צילום אילוסטרציה
לשמור על העבודה במציאות המודרנית, צילום אילוסטרציה

האם מצב התעסוקה של צעירי בת ים טוב ממצבם של צעירי ערים אחרות? מה עושים כשמסיימים את הלימודים? ומה הסיכוי של אדם לשמור על המשרה שלו לאורך זמן? הערב בשעה 19:30 תתקיים בגורילה בר בבת ים הרצאה של דנה פאר מהצמד ה 'דנה ונועה תעשו לי קריירה', בנושא 'ניהול קריירה בזירות משתנות'.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


ההרצאה תינתן בחסות מרכז הצעירים של בת ים ממנו נמסר כי  "הפעילות מיועדת לחבר'ה צעירים, סטודנטים, חיילם משוחררים, אנשים שסיימו את התואר וכעת נכנסים לעולם העבודה. את ההרצאה יפתח ראש העיר יוסי בכר".

יעניין אותך גם

במחשב של הפדופיל מבת ים: 45,000 סרטוני קטינים

מדוע נדחו אירועי הגאווה: "אין הומואים בבת ים"

הגורילה בר, צילום: רון בובליל יח"צ
הגורילה בר, צילום: רון בובליל יח"צ

מדוע החלטתם לקיים את האירוע?

"ישנה הגירה שלילית מהעיר. אחת הסיבות העיקריות היא שקשה למצוא פה דירה. כמו כן אין בעיר מתחמי עסקים, אם היה כאן איזור תעשיה מתפתח הארנונה היתה יורדת. היה הרבה יותר כסף להשקיע באיזור הטיילת. מאד קשה לקבל כאן רישוי לאנשים צעירים ולכן חשוב לתת לצעירי העיר כלים כדי להתמודד עם שוק העבודה, מעבר לכל הקשיים האחרים".

רון בובליל, היחצ"ן של הגורילה בר, מדגיש כי ההרצאה היא רק חלק מהפעילויות במקום לצעירי העיר."חשוב לנו לתת מענה לחבר'ה צעירים מבת ים. אנחנו מעין מרכז קהילה, אנחנו מקיימים במקום אירועים. יש לנו מסיבות עם די ג'יי בכל יום חמישי לחבר'ה צעירים. לצערינו כמעט ואין פעילויות לצעירים בעיר. לכן אנחנו נותנים קו צעיר, עם קשת רחבה של פעילויות מבחינת העיר בת ים".

בת ימים נהנים יותר

את ההרצאה הערב תעביר דנה פאר. אחת המנהלות של הקהילה "דנה ונועה תעשו לי קריירה" – פלטפורמת ניהול הקריירה מהמובילות בישראל. פאר היתה בעברה חברה בצוות המנהלים המייסד והמוביל של ארגון שגרירי רוטשילד מטעם קרן רוטשילד קיסריה, עבדה כמלווה ומכשירה של עתודת מנהיגות צעירה בישראל. כמו כן הייתה סמנכ"ל עמותת 'רוח חדשה' בירושלים.

בראיון לחדשות חולון בת ים מספרת פאר כי: "ההרצאה תעסוק בניהול קריירה בסביבות משתנות. לא להיות 'תקועים' בפריזמה של חיפוש עבודה אלא להסתגל לטווח ארוך. העניין הוא ליצור כל הזמן עוד כלים ועוד עבודות. בהרצאה אני אסקור את שוק התעסוקה, מה הצרכים היום של שוק התעסוקה ואיך אדם יכול לשכלל את היכולות שלו. כמו כן נעלה את השאלה איך אפשר להישאר רלוונטי בעולם שמשתנה כל הזמן. אני נותנת דברים מהניסיון שיש לי בעמוד בשנים האחרונות".

התקבלת, צילום אילוסטרציה
התקבלת, צילום אילוסטרציה

דנה מדגישה בדבריה כי המאמץ להישאר רלוונטי הוא לא רדיפה מתמדת אחר כישורים חדשים ויכולות חדשות: "לפני שלושים שנה אנשים רכשו מקצוע שהיה קשור לתחום מחקר. מי שלמד היסטוריה הלך למחקר. רוב מי שלמד רפואה סיים כרופא. היום זה יש הבדל בין מה שלומדים לבין המקצוע שבו עוסקים בפועל. רוב המקצועות לא קשורים לתחום לימוד. היום יותר קל לעבור מסקטור עסקי לסקטור חברתי ולעבודה כעצמאי. מקצועות יציבים יכולים להיעלם. צריך לדעת ללמוד, לא לקפוא על השמרים. מי שמחזיק היום במשרה רווחית בהייטק עלול למצוא את עצמו מובטל תוך זמן קצר".

את הראיון מסכמת דנה בהתייחסות למצבם של הצעירים בבת ים. למרות שנדמה שבת ים מקרטעת מבחינה תעסוקתית מאחורי תל אביב וחולון, ניכר כי המצב יותר טוב מכפי שציפינו: "מבחינת גיאוגרפית בת ים היא עיר עם יותר פריבילגיות, אנשים יכולים לעבוד ברדיוס יותר קרוב לאיזורי תעסוקה מאשר צעירים בפריפרייה. בסופו של דבר בת ים נמצאת במרכז, והרבה יותר קל בה להיות יותר ב-'עניינים' ולרכוש ידע. זה מאד משמעותי. אנשים צריכים להסתכל על זה בתור חוזקה משמעותית שיכולה להועיל להם".

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – בת ים חולון ניוז
www.facebook.com/groups/holon.news

רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – בת ים ניוז – כל מה שקורה בעיר
www.facebook.com/groups/1batyam.news

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מירי ביטון. צילום: צוף קזאז

"צלילים של תקווה"

תפריט נגישות