יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / בת ים: הכירו את סיירת הנערים של מוקד 107

בת ים: הכירו את סיירת הנערים של מוקד 107

מוקד משו"ב 107 ממשיך להתחדש ואל מערך עובדיו הצטרפו למשך תקופת חגי תשרי גם בני ובנות נוער, שמתגברים את צוות העובדים בשטח.

סיירת נוער מוקד
סיירת נוער מוקד

בני הנוער, בגילאי 16-18, עברו הכשרה וחולקו לצוותים, כאשר כל צוות הופקד על אזור מסוים ברחבי העיר. לפני כל משמרת עוברים חברי הצוות תדריך ויוצאים לשטח למיקומים שבהם התקבלה פניית מוקד, שם הם ממלאים דו"ח עם פירוט הליקויים, מצלמים אותם ומעבירים להמשך טיפול הגורמים הרלוונטיים. במידה ומדובר בבעיה שהפתרון אינו מיידי ודורש טיפול עומק, יוצרים הנערים קשר עם התושב או התושבת שפנו ודואגים לטיפול בהקדם האפשרי.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות בת ים – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – בת ים ניוז – כל מה שקורה בעיר


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


לצד הסיוע לצוותי המוקד, משמשים הנערים והנערות כסוג של "שגרירים", שעוזרים בהגברת המגע והקשר עם תושבי העיר, וכן מתנסים בעצמם בעבודה למען העיר והקהילה.

 

הנערות והנערים מועסקים כאמור במהלך החופשות בהתאם לחוקי העסקת קטינים ובני נוער, כאשר עתיד להתקיים גיוס שכזה כל שנה מעתה בחופשות החגים ובחופשת הקיץ.

לפני מספר חודשים בוצע גיוס דומה של אזרחים ותיקים, שפועלים כנאמני מוקד משו"ב 107 ומסייעים לצוותי המוקד באיתור ליקויים, טיפול בפניות תושבים והגברת שיתופי הפעולה בין הרשות לתושביה.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – בת ים חולון ניוז
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

המוקד העירוני של עיריית בת ים עובר בשנה האחרונה תהליכי שדרוג ומיתוג מחדש, במסגרתו הוחלף שמו למשו"ב (מוקד שירות ובקרה) וכן בוצעו בו שיפורים ושדרוגים שמייעלים את איכות השירות הניתן לתושבי העיר. השדרוג בעבודת מוקד משו"ב 107 מתרחשת בשלושה תחומים: טיוב כח האדם, שדרוג וחידוש סביבת העבודה וייעול האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מירי ביטון. צילום: צוף קזאז

"צלילים של תקווה"

תפריט נגישות