יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / בת ים מציגה: יריד תעסוקה לנוער

בת ים מציגה: יריד תעסוקה לנוער

עיריית בת ים תקיים כמידי שנה את יריד התעסוקה לבני נוער לקראת חודשי הקיץ

יריד תעסוקה לנוער
יריד תעסוקה לנוער

הטמפרטורות מתחילות לעלות, הקיץ בפתח והחופש הגדול כבר כמעט כאן. כמיטב המסורת, תקיים עיריית בת ים את יריד התעסוקה לנוער שמובילה מחלקת הנוער של החברה לתרבות פנאי וספורט בשיתוף מגדלור איל"ת, 'הנוער העובד והלומד' והסתדרות הצעירים. היריד מיועד לבני נוער בגילאי 16-18.

היריד יתקיים ב-3.6 בקניון בת ים בקומה העליונה בין השעות 17:00-19:00 והוא מיועד לבני נוער בגילאי 16-18. הכניסה חופשית ויש להצטייד בתעודה מזהה. בני הנוער אשר יגיעו ליריד יוכלו להנות מעשרות דוכנים של בתי עסק מהמובילים בשוק אשר יציעו לבני הנוער משרות המתאימום להם במהלך חופשת הקיץ. בין הדוכנים אשר יציעו משרות, יוצעו גם משרות בפרויקטים עירוניים כמו חופיקס, סיירת מרחב, קייטנות עירוניות ועוד. כמו כן, תעמוד עמדת הסברה של הנוער העובד והלומד שתסביר על זכויותיהם של הנערים והנערות וכן תאפשר ייעוץ משפטי בחינם במידה וזכויותיהם לא נשמרות.

יריד התעסוקה בשנה שעברה
יריד התעסוקה בשנה שעברה

לצד היריד המסורתי, יתאפשר השנה לראשונה חיפוש משרות באפליקציית 'נוער בת ים', אותה ניתן להוריד ללא עלות בחנויות האפליקציות. היריד שיתקיים זו השנה הרביעית נועד לסייע לאלפי בני הנוער בעיר למצוא עבודה מותאמת לגילם במהלך החופש הגדול, והלבטיח שיעבדו אצל מעסיקים ששומרים על זכויותיהם.

 


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

הזעת יתר. צילום אילוסטרציה shutterstock.

הקיץ פה ואיתו השמש, הים, הבריכה וגם הזיעה- מרפאת כללית אסתטיקה רמת אביב יוצאת ביום טיפולים מיוחד

תפריט נגישות