יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / כל הארץ שלטים שלטים: ורק בבת ים שולחים פקחים

כל הארץ שלטים שלטים: ורק בבת ים שולחים פקחים

פקחי עיריית בת ים חילקו התראות לתושבים שתלו שלטי תמיכה במועמדים לראשות העירייה. העירייה: "תליית שלטים מותרת רק ב-90 הימים שלפני מועד הבחירות"

שלט תמיכה בצביקה ברוט, צילום: פרטי
שלט תמיכה בצביקה ברוט, צילום: פרטי

תלונות של גורמים במערכת הפוליטית המקומית על התנכלות מצד פקחי עיריית בת ים שהגיעו לבתיהם של תושבים שתלו שלטי תמיכה במועמדים לראשות העירייה וחילקו התראות.

התראה בגין תליית שלט תמיכה, צילום: באדיבות תושב העיר
התראה בגין תליית שלט תמיכה, צילום: באדיבות תושב העיר

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


לדברי פעילים במטה צביקה ברוט, "באחד המקרים הפקחים ציינו כי העיריה תפסיק לעבוד עם בעל העסק אם הוא לא יתמוך בראש העירייה ויוריד את השלט שתמך בצביקה ברוט". בנוסף מציינים אנשי ברוט כי "הפקחים מגיעים למשפחות נזקקות, לקשישים ולעסקים קטנים ומאיימים בדוח"ות שהם לא יכולים לשלם. התוצאה: תושבים רבים הורידו את שלט המרפסת מפחד".

העירייה טוענת בתגובתה כי זה לשון החוק

"העיריה טוענת שתליית שלטים מותרת רק שלושה חודשים לפני הבחירות", משיבים אנשי ברוט, "אלא שהחוק המדובר הוא חוק רישוי עסקים שלא מדבר על שלטי בחירות. עיריית בת ים מעולם לא קבעה חוק עזר עירוני או נוהל לגבי בחירות, כך שלפי חוות דעת משפטית של כמה משרדים הקנסות ניתנו שלא כדין".

הפקחים חילקו התראות, צילום: פרטי
הפקחים חילקו התראות, צילום: פרטי

תגובת עיריית בת ים: "לאחר פנייתו של חבר המועצה אלי יריב לשירות המשפטי, בדרישה להסיר שלטי מועמדים, ניתנו התראות בהתאם לרשימת הכתובות שנמסרו על ידו, ובכפוף לחוק העזר העירוני. בנוסף, בשבוע שעבר יצא פסק דין של השופט אברהם יעקב שקבע כי תליית שלטים על בניינים מותרת רק ב-90 הימים שלפני מועד הבחירות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות