יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / מרגש – תחנת הרכבת הקלה תקרא על שם אלי כהן ז"ל

מרגש – תחנת הרכבת הקלה תקרא על שם אלי כהן ז"ל

התחנה הראשונה של הרכבת הקלה תיקרא על שם המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל

בני משפחתו של אלי כהן ז"ל , צילום: יואב פלי
בני משפחתו של אלי כהן ז"ל , צילום: יואב פלי

במעמד מרגש ובנוכחות בני משפחתו של אלי כהן ז"ל, הכריזו השבוע שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ וראש העיר צביקה ברוט כי אחת מתחנת הרכבת הקלה תיקרא על שמו.

השבוע הכריזו , ראש עיריית בת ים , צביקה ברוט ושר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ כי אחת מתחנות הרכבת הקלה אשר עתידה לקום בשנים הקרובות בעיר תקרא על שמו של המרגל הישראלי , אלי כהן ז"ל.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות בת ים – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – בת ים ניוז – כל מה שקורה בעיר


אלי כהן ז"ל היה תושב העיר בת ים אשר ריגל במשך שנים ארוכות למען מדינת ישראל והוצא להורג בשנת 1965. במעמד נכחו בני משפחתו של אלי כהן, ובראשם רעייתו נאדיה. במעמד המרגש קיבלו בני המשפחה אות הוקרה מטעם העירייה וממשרד התחבורה.

שר התחבורה ישראל כ"ץ נשא דברים ואמר כי "אלי כהן פעל ותרם רבות למען ביטחון ישראל, ולכן מדובר בהבטחה מתבקשת – להגיע לעיר בת ים ולקרוא לתחנה החדשה אשר עתידה לקום על שמו. בת ים תתחבר לחלק מהעוצמה של מדינת ישראל ועשרות מיליונים יעברו דרך התחנה על שמו של אלי כהן, וכך גם ייחשפו לסיפורו דרך צילומים וכן המכתב שכתב לרעייתו בטרם הוצא להורג".

ראש העיר צביקה ברוט בירך על היוזמה והוסיף כי "הבטחנו לעשות זאת מיד אחרי הבחירות, כילד בת ימי גדלתי על סיפורו של אלי כהן ז"ל כמו כל הבת ימים ועם ישראל. אני חושב שהמחויבות שלנו היא להיות נאמנים ולהמשיך את דרכו"

"הייתה לאלי גאווה לאומית, הוא לא חשב על כסף. זה היה הדבר הכי חשוב בשבילו – ביטחון עם ישראל" כך אמרה רעייתו של אלי כהן ז"ל ,נאדיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מירי ביטון. צילום: צוף קזאז

"צלילים של תקווה"

תפריט נגישות