יום חמישי , מרץ 20 2025
 
ראשי / עיריית בת ים במקום העשירי בשירות לתושב

עיריית בת ים במקום העשירי בשירות לתושב

הפרמטרים שנכנסו לשכלול הם שירותים דיגיטליים לתושב, כגון תשלום חשבון ארנונה, תשלום חשבון מים, תשלום דו"ח חניה, רישום לגנים ובתי ספר וכו'

מדד דיגילוקאלי של חברת Deloitte.צילום מסך מהאתר
מדד דיגילוקאלי של חברת Deloitte.צילום מסך מהאתר

חברת Deloitte, העוסקת בייעוץ, ראיית חשבון וניהול ידע, פרסמה את מדד דיגילוקאלי, הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסק ברשויות מקומיות בישראל לפי מספר פרמטרים. 


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


בת ים – רמה דיגיטלית גבוהה מאוד

עיריית בת ים עם ציון כולל של 94 ומקום 10 מבחינה ארצית.

מבחינת שירותים לתושב קיבלה העירייה את הציון המקסימלי של 100 נקודות. (ממוצע ארצי 63).

מבחינת שירותים לעסק קיבלה המועצה את הציון המכובד של 88 נקודות. (ממוצע ארצי 34).

מבחינת נגישות הפלטפורמות הדיגיטליות קיבלה העירייה את הציון 95 נקודות. (ממוצע ארצי 77).

מבחינת שירותי תכנון והנדסה דיגיטליים קיבלה העירייה ציון כללי של 83 נקודות. (ממוצע ארצי 54).

מדד דיגילוקאלי של חברת Deloitte.צילום מסך מהאתר
מדד דיגילוקאלי של חברת Deloitte.צילום מסך מהאתר

הפרמטרים שנכנסו לשכלול הם שירותים דיגיטליים לתושב, כגון תשלום חשבון ארנונה, תשלום חשבון מים, תשלום דו"ח חניה, רישום לגנים ובתי ספר וכו'

המשקל המשוכלל בציון הסופי: 50%.

פרמטר נוסף הוא שירותים דיגיטליים לעסק, שבודק הגשה דיגיטלית של בקשה לרישיון עסק, בדיקת סטטוס רישוי עסקים, תשלום אגרת רישיון עסק, תשלום אגרת שילוט וכו'.

המשקל המשוכלל בציון הסופי: 25%.

פרמטר שלישי הוא שירותי תכנון והנדסה דיגיטליים כמו GIS, בדיקת סטטוס בקשה להיתר בנייה, הזמנת שומת היטל השבחה, הגשת התנגדות להיתר בנייה וכו'.

המשקל המשוכלל בציון הסופי: 12.5%.

הפרמטר האחרון שנבדק הוא נגישות הפלטפורמות הדיגיטליות. לדוגמא: קיומו של אתר אינטרנט, התאמת האתר למובייל, אפשרות חיפוש מתקדמות באתר, אפליקציה עירונית, עמוד פייסבוק, זמן התגובה בעמוד הפייסבוק וכדומה.

המשקל המשוכלל בציון הסופי: 12.5%.

בשנים האחרונות שמה עיריית בת-ים דגש משמעותי על השירות והדבר ניכר בהיצע השירותים שניתן לבצע מרחוק ועל שיפור חווית התושב. בין השירותים הדיגיטליים החדשים ניתן לבצע זימון תורים לפגישות טלפוניות ללא הגעה לעירייה, להנות מתו חנייה דיגיטלי, לדווח על מפגע למוקד העירוני בווטסאפ ולבצע מגוון רחב של פעולות שונות דרך האתר העירוני בכל זמן ומכל מקום.

סמנכ"לית השירות נועה רימון גופרשטיין: "בשנים האחרונות אנו משקיעים משאבים רבים ליצירת חווית תושב מיטבית, הן במרחב הדיגיטלי והן במפגשים הפיזיים. הנהלת העיר והעירייה רואה בשירות ערך מרכזי לקידום איכות חיי התושבים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בסט לינקס קרדיט התמונה: Andrea Piacquadio באתר PEXELSpexels-photo-3760067_1741774441683

צוואות בקהילה החרדית: ניתוח משפטי-הלכתי של סוגיות ירושה ייחודיות

תפריט נגישות