יום שבת , אוגוסט 18 2018
ראשי / המציג הינו רופא: הקמפיין החדש בוולפסון לחיזוק הקשר עם המטופלים

המציג הינו רופא: הקמפיין החדש בוולפסון לחיזוק הקשר עם המטופלים

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מספרת על הרעיון מאחורי היוזמה ומקווה שבעקבות המהלך יהנו המטופלים מחוויה נעימה יותר

המציג הינו רופא, צילום: באדיבות המרכז הרפואי וולפסון
המציג הינו רופא, צילום: באדיבות המרכז הרפואי וולפסון

בבית החולים וולפסון, חולון, חנכו לאחרונה קמפיין פרסום יוצא דופן, במסגרתו צולמו רופאים, אחיות ואנשי צוות במרכז הרפואי וצילומיהם יתנוססו כפרזנטורים על כרזות ברחבי בית החולים. מודעות הפרסום הצבעוניות כבר החלו לעטר את מסדרונות בית החולים, מדובר בקמפיין פנים ארגוני ייחודי בתחום חוויית המטופל, המבקש להעלות את מודעות הצוותים המטפלים לתחום השירות, במחלקות ובמרפאות, במטרה לחזק את הקשרים בין המטפלים למטופלים.

יעניין אותך גם

ישיר לנו סולו: “אני מכיר כל אבן וכל רחוב בבת ים”

אתניקס נתנו ברוק: החלה סדרת הופעות הקיץ בעזריאלי

בקמפיין של וולפסון אנשי הצוות הם הפרזנטורים, צילום: באדיבות המרכז הרפואי וולפסון
בקמפיין של וולפסון אנשי הצוות הם הפרזנטורים, צילום: באדיבות המרכז הרפואי וולפסון

“להעניק למטופלים חוויה נעימה יותר”

לדברי ד”ר ענת אנגל, מנכ”לית המרכז הרפואי ‘וולפסון’, המטופלים יהיו אלו שיהנו מהפירות. “מטרת הקמפיין היא לעורר את מודעות הצוותים המטפלים בוולפסון לאותם הדברים הקטנים שניתן לעשות על מנת להעניק למטופלים שלנו חוויה איכותית, בטוחה ונעימה יותר”.

המודעות, אשר מציגות מספר מסרים בולטים בתחום חווית המטופל, הוצבו בלובי הכניסה למרכז הרפואי, במעליות בניין האשפוז, במרפאות החוץ ובמחלקה לרפואה דחופה. הן אף יוצגו במהלך השבועות הקרובים על גבי שומרי המסך במסופי המחשב של עובדי בית החולים.

המטרה: לעורר את מודעות אנשי הצוות, צילום: באדיבות המרכז הרפואי וולפסון
המטרה: לעורר את מודעות אנשי הצוות, צילום: באדיבות המרכז הרפואי וולפסון

בין המסרים אליהם נחשפים בימים אלה 2,500 העובדים: דגש על הצגה עצמית של הצוות המטפל בפני המאושפזים ובני משפחותיהם, תיאום ושיתוף פעולה בין אנשי הצוות במחלקות וביחידות, מתן מידע למטופלים באופן יזום, הענקת הסבר פרטני למטופלים אודות המשך הטיפול. על הקמפיין הפנים ארגוני אמונה מורן כוכב, רכזת נושא חוויית המטופל במרכז הרפואי וולפסון, וברק נונא אשר סייע בתחום הקריאייטיב ועיצוב המודעות.

כזכור, בחודש דצמבר האחרון זכה בית החולים וולפסון בכותרות לא מחמיאות בכלי התקשורת בעקבות פרסום נתונים לפיהם מדובר באחד מבתי החולים הצפופים בארץ. מאז ניכר כי בית החולים עושה מאמצים רבים כדי לשפר את השירות ולהנעים את זמנם של המטופלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אליעד מלכי

הוא חוזר: אליעד מלכי ממציא את עצמו מחדש

אליעד מלכי תושב בת ים זכור לנו בעיקר מהתמודדותו ב-‘כוכב הבא לארווזיון’ לפני כשנה. השבוע, …