יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / חולון / חולון מדליקה גם בלי מדורות

חולון מדליקה גם בלי מדורות

חולון קוראת לכלל תושביה להחליף את מנהג הדלקת המדורות ולהצטרף לפעילות עירונית ללא תשלום

פעילויות ללא אש בל''ג בעומר
פעילויות ללא אש בל''ג בעומר

לקראת ל"ג בעומר שיחול בשבוע הבא, פנתה עיריית חולון לכל מערכת החינוך להמעיט ככל האפשר בהדלקת מדורות ולהסתפק בעריכת מדורות קטנות ומשותפות, בית ספריות או שכבתיות, תוך שמירה על כללי הבטיחות ועל הניקיון, וזאת בשל הפגיעה באיכות הסביבה וההפרעה לתושבים.

כמו כן, תחת הסיסמה "חולון מדליקה גם בלי מדורות" יצאה מחלקת קיימות ופרויקטים סביבתיים בעירייה, בשיתוף עם ועד ההורים העירוני, בקריאה לתושבים לוותר בכלל על המדורה ולקיים אירוע חלופי מהנה. לצורך כך, הציעה העירייה לספק ללא עלות פעילות דוגמת הצגה, מופע או סדנה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


לאלה מהתושבים שבכל זאת מחליטים לקיים מדורה, להלן מספר הנחיות סביבתיות ובטיחותיות חשובות: אין להכניס למדורה פלסטיק, קלקר, צמיגים, עצים שצבועים בלכה או בצבע, תחליפי עץ, ברזלים, זכוכיות ואבנים; יש למקם את המדורה בשטח נקי וחשוף שאין בו סכנה להתפשטות האש לשטחים אחרים; אין להדליק מדורה בסמוך לשדה קוצים או באזור מיוער וליד שיחים או תחת קווי טלפון וחשמל;  אין להבעיר אש באמצעות חומרים כימיים כגון בנזין ונפט, אלא באמצעות חומרי בעירה מוצקים בלבד, כגון: גפרורים, ניירות וזרדים; יש להקים את בסיס המדורה בתוך גומה שחפורה באדמה ואין להעמיד את הקרשים לגובה; מומלץ לתחום את אזור המדורה באבנים; יש להצטייד מראש במים, בחול או בכל אמצעי כיבוי אחר (כגון: מטפים) ובסיום המדורה יש להקפיד לכבותה באופן מוחלט, כולל הרטבה וכיסוי של השרידים. כמובן, שיש להשאיר את השטח נקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חפירות בפרויקט פינוי בינוי . צילום עצמי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לי התחדשות? הדייר הסרבן!

תפריט נגישות