יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / אין מגרש – שחקני הנוער של חולון נשלחים לשחק בראשון לציון ובת ים

אין מגרש – שחקני הנוער של חולון נשלחים לשחק בראשון לציון ובת ים

קבוצת הכדורגל לנוער 'ירמיהו חולון' התחילה להתברג בשנים האחרונות בשורה הראשונה של מועדוני הספורט לארץ לנוער. עם זאת בעיריית חולון מתמהמהים עם שיפוץ מגרש הבית של הקבוצה והילדים נשלחים להתאמן בפארקים בבת ים וראשל"צ. עיריית חולון - מסרבים להגיב

מגרש מוזנח בחולון
מגרש מוזנח בחולון

לפני שלוש שנים הוקמה מחלקת נוער חדשה בחולון 'מועדון כדורגל קהילתי חולון'  ע"י עמותת מועדון לטיפוח הנוער. מאז מתאמנים שחקני הנוער על מגרש מוזנח ללא מתקני שתייה, בתי שימוש או מחסה לשעת גשם ויתרה מכך בורות במגרשים אשר גרמו למספר פציעות בשחקני חולון.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


לדברי המאמן נתן מזרחי: "ביקשנו להתחיל את השיפוץ בתחילת חודש מאי על מנת שהילדים יוכלו להתחיל להתאמן  בחודש אוגוסט. עם זאת העירייה החלה את העבודות בחודש יולי ובקצב איטי הכולל מעט מאוד אנשי עבודה. שניים לכל היותר. אני מצלם את המקום בקביעות ולא ניכר שישנו התקדמות ניכרת".

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים –  בת ים חולון ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – חולון ניוז – כל מה שקורה בעיר

תושבי חולון , שילדיהם משחקים במועדון הכדורגל מספרים כי במשך שלוש שנים הבטיחה עיריית חולון להתקין  מגרש עם דשא סינטטי. עם זאת, רק השנה הוחלט על מבצע השיפוץ. שיפוץ שנמשך חודשים ארוכים ולא צפוי להסתיים עד לחודש נובמבר הקרוב.

לכתבות נוספות:
תושבי בת ים – גם לכם עלתה הארנונה
זהירות נחשים בגינה: נערה הוכשה בשכונת ח-300

מבדיקה של אתר החדשות בת ים חולון ניוז  מול  מספר חברות המתמחות בתחום ובמבצעי שיפוצים אחרים ברחבי גוש דן ניכר כי לא היה מקרה שבו מגרש שופץ במשך זמן של יותר מחודש. יתר על כן, בשיחות שבוצעו עם שש חברות להתקנת דשא סינטטי מתברר כי ההתחייבות הממוצעת לאספקת העבודה היא לא יותר מחודש.

בשיחה עם מאמן קבוצת הכדורגל  נתן מזרחי:

ביקשתם לקבל מקום אחר לאימונים?

"כן. למעשה קיימים עוד שני מגרשים במתחם. אבל נאמר לנו שזה רק לקבוצות הבוגרים בליגה א וליגות ג'. נשארנו בלי מקום לאימונים. יש מגרשים פנויים ובכל זאת  לא נותנים לילדים להתאמן בהם, אלא שולחים אותנו פארקים בבת ים או בראשל"צ".

מה עם משחקים שאתם מארחים?

"כשצריך להסביר את פניה של חולון לאנשים מבחוץ אנחנו מקבלים מגרש עם כל הפסיליטיס. אבל  כשהחגיגה נגמרת אנחנו אלו שצריכים לחזור להתאמן במקומות מאולתרים. הרבה ילדים עוזבים את הקבוצה. בעבור אותו המחיר הם יכולים ללכת להתחרות עבור ערים אחרות כמו ראשל"צ או בת ים או אפילו תל אביב".

עד כמה השיפוצים המתארחים משפיעים על הביצועים שלכם?

"רק בשנה האחרונה התחלנו להרים את הראש מעל למים ולהתחיל לשחק ברמה של הקבוצות הגדולות בארץ. אבל עכשיו, במקום לעסוק במשחקים עצמם ובאימונים אנחנו נאלצים להתמודד עם לוגיסטיקה של מוניות לראשל"צ ולבת ים והתמודדות עם  משפחות שתובעות, בצדק, שהילדים שלהם יתאמנו במגרש 'נורמלי'".

עיריית חולון מסרבים להגיב לדברים שעלו בכתבה

תגובת שמשון חן
תגובת שמשון חן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

תפריט נגישות