יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / חולון / ניצחון יוקרתי בדרבי לצפרירים חולון ילדים

ניצחון יוקרתי בדרבי לצפרירים חולון ילדים

ילדים א' גברו על היריבה העירונית א.ס. קהילתי והמשיכה את העונה הטובה אחרי ההצלחה בגביע המדינה. מאמן הקבוצה, קורקוס: "החילופים הביאו לשינוי"

ילדים ב' צפרירים
פייסבוק מועדון הכדורגל צפרירים חולון

קבוצת ילדים א' של צפרירים חולון זכתה בניצחון ליגה חמישי ברציפות, 0:1 במשחק הדרבי מול א.ס קהילתי חולון. הקבוצה של אשר קורקוס חווה עונה מוצלחת בליגת מרכז 2, כשלזה מתווספת ההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה. עם זאת, הניצחון בשבת החולפת לא הגיע בנקל לחולונים.

הקבוצה התקשתה למצוא את הרשת של היריבה העירונית, ואם לא די בכך, בדקה ה-55 נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו בכרטיס צהוב שני של הבלם דניאל כהן. חרף הנחיתות המספרית, אור וובו כבש בדקה ה-65 וסלל את דרכה של צפרירים לניצחון 0:1 מתוק.

ילדים א
פייסבוק מועדון הכדורגל צפרירים חולון

אשר קורקוס, מאמן צפרירים חולון, סיכם: "הקבוצה הגיעה לדרבי בתנופה אדירה. היינו לאחר 4 ניצחונות רצופים וזה לא היה קל להכין אותם השבוע לדרבי. פתחנו את המשחק מעולה כבר מהפתיחה לחצנו את היריבה לאורך כל המחצית הראשונה. במחצית השנייה ביצעתי מספר חילופים התקפיים, בשביל שנבקיע והם הביאו לשינוי. אמנם הלך קשה והכדור פשוט לא נכנס וגם נקלענו לנחיתות מספרית, בשל הרחקת הבלם שלנו, אך לא נבהלנו והמשכנו לתקוף והבקענו לבסוף. אני גאה בשחקנים שלי ושמח בשבילם, שגילו אופי ובגרות במשחק שהיה משחק קשה מאוד".

בשבת הקרובה תשחק צפרירים חולון מול עירוני קריית גת החזקה, כשבמאזנה הפסד בודד. היריבה העירונית, א.ס קהילתי חולון תתארח אצל השכנה מדרום, הפועל ראשל'צ מערב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חפירות בפרויקט פינוי בינוי . צילום עצמי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לי התחדשות? הדייר הסרבן!

תפריט נגישות