יום רביעי , ספטמבר 22 2021
ראשי / מדורים / המומחים / קידום בפייסבוק – לשלם על המוצר הטוב בעולם

קידום בפייסבוק – לשלם על המוצר הטוב בעולם

אם יש משהו שהרשת החברתית הגדולה בעולם מאפשרת לבעלי עסקים, זה גישה לידע עסקי אינסופי ולמצבור לקוחות אינסופי. כל יום עוד לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם פותחים פרופיל לפייסבוק, ונחשפים מיד לפרסום ממומן וחכם שנעשה על ידי המתחרים שלכם. קידום בפייסבוק הוא כלי העבודה העיקרי, שלא לומר הבלעדי, של עשרות אלפי בעלי עסקים בעולם, ולא רק עסקים קטנים.

בסט לינקס pixabay
צילום pixabay

עסקים בכל קנה מידה ממנפים את העוצמה של פייסבוק, ואת הנגישות האדירה שהם מאפשרים. מכונת הפרסום החזקה שפייסבוק בנתה, ושהיא משדרגת כל הזמן, היא כלי יוצא דופן בעולם השיווק הדיגיטלי. מן הראוי שכל בעל עסק ילמד ויכיר את הפוטנציאל של קידום בפייסבוק, ויתחיל למנף אותו לשיפור שורת הרווח שלו.

איך עובד קידום בפייסבוק?

וואו, איזו שאלה ענקית זו, אך כפי שהשאלה גדולה, כך גם התשובה אליה חשובה. קידום בפייסבוק נשען על מדדים רבים מאוד, שניתנים לניטור והתאמה אישית לצרכי הלקוח, שזה, בעצם – אתם. אתם הלקוח של פייסבוק, ומה שאתם רוכשים מהם כשאתם מבצעים קידום ממומן הוא גישה ישירה לתת-המודע ולמדוע של קרוב לשבעה מיליון (7) משתמשים ישראלים, ולאלו מביניכם שעובדים בשווקים הבינלאומיים, אתם ניגשים ישירות ל 2.5 מיליארד לקוחות פוטנציאליים. לא רע בשביל עסק קטן, הלא כן?

פייסבוק אוספת נתונים 24/7 מכל אותם משתמשים, ומכל התכנים שהם מייצרים, צופים ומסמנים בלייק וכיו"ב. מהלך קידום בפייסבוק נשען על הידע האינסופי הזה, לדוגמא:

  1. הגדרות דמוגרפיות – התאמת הפרסום לגיל הלקוח, הסטטוס המשפחתי, מיקומו הגיאוגרפי בזמן אמת או באופן כללי, המקצוע שלו, התחביבים שלו, עמדתו בעבודה, תחומי העניין שלו, איזה עמודים הוא סימן ב"לייק", התקשורת שלו עם פרופילים אחרים, הפעילות שלו בפייסבוק ועוד…
  2. טרגוט מחדש – או "ריטרגטינג", מהמילה "טרגט" (TARGET – מטרה בלועזית), פרסום מחדש ללקוחות קודמים או אנשים שפשוט התעניינו במודעה שלכם בעבר אך עדיין לא רכשו
  3. קהל דומה – או "לוקאלייק" (בלועזית), פייסבוק יודעת לטרגט בשבילכם קהלים הדומים לפרופיל הקהל שכבר פרסמתם אליהם בעבר.

אתם מתחילים להבין את הפוטנציאל?

ברגע שבניתם פרופיל נכון ללקוח הפוטנציאלי שלכם, אתם פשוט מזינים את מנוע הקידום של פייסבוק, מפעילים אותו, ומתחילים לראות את התנועה. הלקוחות המדויקים ביותר ייחשפו לפרסומות שלכם, ואחוזי ההמרה של הפרסומות שלכם צפויים לשיפור מתמיד, עם עקומת הלמידה של פייסבוק.

פייסבוק עוקבת ומנטרת עבורכם ועבור עצמה כל מהלך וכל תזוזה סביב המודעות שלכם. בצורה זו המערכת החכמה של פייסבוק יכולה להוביל לשיפור בלתי פוסק שכן היא תזהה איזה פרופיל לקוחות באמת לוחץ על הפרסומת, ואפילו איזה מסיים את התהליך כולו בפעולה שביקשתם (רכישה, יצירת קשר, מילוי טופס וכיו"ב). בצורה זו הקידום בפייסבוק נהיה יותר ויותר מדויק עם הזמן, ונותן לכם תוצאות שלא ניתן להשיג במקומות אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בסט לינקס- קרדיט תמונה:pixabay

איך לבנות תוכנית תוכן שתייצר פודקאסט פופולרי?