יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / מדורים / צרכנות / הדברת עכברים

הדברת עכברים

אם נתקלתם בעכבר בביתכם, בוודאי כמו מרבית האנשים שנתקלים בעכברים הדבר מרתיע אתכם מאוד ואתם תוהים כיצד תוכלו להיפטר מהעכבר באופן מידי.

ליעד מרום הדברת עכברים canva
צילום:canva

אם שקלתם להשתמש במלכודות ביתיות עבור לכידת העכבר שלכם, בוודאי תתפלאו לגלות שמרבית המלכודות הביתיות פשוט לא עובדות וזאת בשל העובדה שלא יודעים היכן להציב אותן וכיצד למשוך את העכבר אליהן. אם אתם מעוניינים להיפטר מהעכבר או העכברים שמופיעים בביתכם, חשוב מאוד שתבחרו שירות הדברת עכברים המוצע על ידי מדביר מקצועי ומנוסה בתחום זה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


מדוע חשוב לבצע הדברת עכברים?

מעבר לעובדה שעכבר כאמור מרתיע ומפחיד לא מעט אנשים שנתקלים בו. הידיעה כי אתם מתגוררים בבית שבו מסתובב עכבר חופשי היא בהחלט לא דבר נעים. אולם מעבר לכך, עכבר יכול להוות סכנה בריאותית של ממש לדיירי הבית. העכבר אשר מסתובב בצנרת הביובים, נושא על הפרווה שלו לא מעט חיידקים שונים וכאשר הוא מצוי בביתכם, הוא מביא את החיידקים הללו עימו. מעבר לכך, עכבר מטיל את גללי הצואה שלו בבית והם כשלעצמם עלולים להיות מסוכנים לבריאות של דיירי הבית. כמובן שמלבד זאת, עכברים מחפשים במה לנגוס ועל כן, הם יותירו את טביעות השיניים שלהם על מוצרי מזון, על בגדים שלכם, על נעליים ועוד. העכברים יכולים להסב נזק והרס לחפצים השונים שבבית ולעיתים אף למבנה עצמו אם לא מדבירים אותם בצורה הטובה ביותר ותוך פרק זמן מהיר.

כיצד מתבצעת הדברת עכברים?

הדברת עכברים מתבצעת כיום או בשיטת פיזור חומר רעיל, אשר מטרתו היא לגרום לעכבר לאכול אותו ובשל כך, למות. או בשיטה ההומנית יותר שבה מציבים מלכודות בכדי לתפוס את העכבר ולאחר מכן, כאשר הוא נתפס חי, משחררים אותו בטבע, רחוק מאזור מגורים. שיטות הומניות נוספות כרוכות בשימוש במלכודות חשמל או מלכודות המבוססות על כניסת פחמן דו חמצני כאשר העכבר נכנס אליהן, דבר אשר גורם לו למות בקלות וללא ייסורים, בניגוד למלכודות קפיץ או מלכודות דבק אשר עלולות לגרום לעכבר לגסוס לאורך זמן ורק לאחר מכן למות. לא משנה באיזו שיטת הדברת עכברים תבחרו, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור ביצוע ההדברה.

כיצד בוחרים את המדביר הטוב ביותר עבור הדברת עכברים?

כיום ניתן למצוא לא מעט שירותי הדברות המוצעים באזורים שונים בארץ. על מנת שההדברה שתבצעו בביתכם נגד העכבר המצוי בבית תהיה איכותית ותענה על יעודה ומטרותיה בצורה הטובה ביותר, עליכם לבחור במדביר מקצועי ומנוסה בתחום ההדברות בכלל ובתחום לכידת עכברים בפרט. למדביר חייב להיות רישיון מדביר בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה וכן, הוא חייב לדעת כיצד מבצעים את עבודת ההדברה בצורה המקצועית והמדויקת ביותר, על מנת שהעכבר שבביתכם ילכד תוך פרק זמן קצר. אם אתם מחפשים את המדביר המקצועי ביותר עבור הדברת עכברים, כדאי שתבחרו את אבי הדברות, המהווה את איש המקצוע הטוב ביותר כיום עבור הדברת עכברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

טיפים לניקוי מקלחון של חברת גלאסיקו עבודות זכוכית. צילום אילוסטרציה canva

יש לכם מקלחון? הטיפים האלה בדיוק בשבילכם

תפריט נגישות