יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / בת ים / מסתפקים בנוער: במכבי בת ים חולמים להקים קבוצת בוגרים

מסתפקים בנוער: במכבי בת ים חולמים להקים קבוצת בוגרים

הקבוצה הצעירה שרדה עונה נוספת בליגה הלאומית, אך ספק אם המחלקה תוכל להתקיים לאורך זמן ללא קבוצת בכירה מאוחדת בעיר

מכבי עירוני בת ים
מכבי עירוני בת ים
יוסי אלגרבלי, המנהל האדמיניסטרטיבי והאיש שאחראי על מחלקת הנוער של מכבי עירוני בת ים, סיכם עונה בתחושות מעורבות. מצד אחד, קבוצת הנוער שרדה עונה נוספת בליגה הלאומית, אך מצד שני הקשיים מסביב לא מאפשרים לקבוצה להתפתח כמו שהיה רוצה האיש החזק במחלקה. 
במחלקת הנוער משחקות קבוצות החל מטרום ב' ועד נוער. "לא קל לנו בקבוצת הנוער, גם לא בנערים, שורדים ומחכים אולי לשנתון יותר מוצלח שיעלה. צריך לזכור ששחקנים צעירים באזור מעדיפים לשחק בקבוצות הגדולות של ת"א ובד"כ אלה שנפלטים מגיעים אלינו", סיפר אלגרבלי.
הבעיה אולי המרכזית היא היעדרה של קבוצה בוגרת שתהיה חלון הראווה. הפועל אבירי בת ים שמשחקת בליגה ג', שייכת להפועל והיא מתפקדת כעמותת ספורט, כאשר השחקנים שמסיימים גיל נוער ממשיכים הלאה לקבוצות אחרות.

לכתבות נוספות:
אנשי השבוע: הסבתא של חולי הסרטן
מכבי עירוני בת ים
מכבי עירוני בת ים
"ניסיתי ליצור איחוד, שוחחתי עם היועץ המשפטי של ההתאחדות, שאמר לי שאין מה לעשות, זה התקנון. לדעתי, היה עדיף שתהיה קבוצה אחת מאוחדת חזקה בעיר", תיאר אלגרבלי את המצוקה המרכזית. "אם העירייה הייתה מאשרת לי להקים קבוצת נוער הייתה המשכיות", הוסיף המנהל. למרות המהמורות בדרך, יוסי אלגרבלי מתעקש להקים קבוצה בוגרת וגם לקראת השנה הקרובה הוא מתכוון ללכת בכל הכוח על הפרויקט השאפתני הזה.

מכבי עירוני בת ים
מכבי עירוני בת ים
משה אליאס אימן בעונה החולפת את קבוצת הנוער בעוד את נערים א' הדריך חי אבאייב, עליו יש ליוסי אלגרבלי רק מילים טובות: "חי אימן בקבוצת נערים ג' ולקחתי אותו לאמן את נערים א' אחרי חצי סיבוב. מדובר בבחור צעיר חייל, שעשה נפלאות עם הקבוצה. ללא הפסד, עשה עבודה נפלאה והשאיר את הקבוצה בליגה. הוצאנו תיקו מול רהט בחוץ במשחק האחרון והבטחנו את ההישארות".

מכבי עירוני בת ים
מכבי עירוני בת ים
העונה כבר לקראת סיום, ואחרי שהקבוצות הבכירות במחלקה הבטיחו לעצמן עונה נוספת, יכול יוסי אלגרבלי להתפנות לתכנן את העונה הבאה ולנסות להגשים את משאת נפשו בדמות קבוצת בוגרים אחת חזקה בבת ים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

דורון תמיר.חפירות לחיזוקים במרכז. צילום: אריה אשכנזי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לכם לחתום?

תפריט נגישות