יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / מרפאות השיניים המומלצות בחולון לשנת 2024

מרפאות השיניים המומלצות בחולון לשנת 2024

מרפאות השיניים הכי טובות בחולון - המומלצים

אם אתם מחפשים את רופאי השיניים הטובים ביותר בחולון – הגעתם למקום הנכון.

מרפאת שיניים  Monolith  – רופא שיניים


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


מרפאת שיניים בבת ים

אם מצאתם את עצמכם עם כאב שיניים שלא סובל דיחוי, אם הכתר נפל, או אפילו אם נשברה לכם השן באמצע הלילה ואתם צריכים ללבוש חיוך מושלם מחר, תדעו שאין צורך שתחכו זמן רב מדי – מרפאת שיניים  Monolith היא הפתרון בשבילכם.

מרפאת השיניים שלנו פתוחה עבורכם, תושבי בת ים, ת"א, ראשל"צ וחולון, לזמני חירום 24/7 בכל ימות השבוע, בלילות, בשבת וגם בחגים ומתחייבת לתת לכם שירות מקצועי ואדיב של עזרה ראשונה.

במרפאת שיניים של ד"ר בליק מטפלים בשיטת direct בכל הנוגע להשתלות שיניים, שיטה אשר אינה מצריכה חתך מורחב, אלא החדרה נקודתית של השתל ללא תפרים, נפיחות או כאבים חזקים. יתרונות שיטה זו רבים: היא מתאימה לסוכרתיים, זמן ההשתלה קצר משמעותית מזמן השתלה רגיל, וכבר ביום ההשתלה אפשר לצאת עם שיניים מקובעות וחיוך גדול מאוזן לאוזן.

בנוסף לכך, קיימת הפנייה למומחים לצורך ניתוחים, וישנם טיפולים שניתן לבצע עם הרדמה כללית עבור כל מי שהחוויה אצל רופא שיניים מלחיצה אותו. כלל הטיפולים נעשים בקליניקה וניתן להמשיך את טיפול החירום במרפאה גם בשעות הפתיחה הרגילות ובכך לקבל טיפול מסודר מא׳ ועד ת׳.

הדגש בטיפול במרפאת שיניים Monolith הוא על שירות מצוין ויחס אישי לכל מטופל שמגיע, מה שהופך את מרפאת השיניים לטובה ומקצועית בכל שעות היממה ולא רק בחירום.

 

נייד:054-2039957

טלפון: 03-6917173

כתובת: ירושלים 69, בת-ים

אתר: www.belikdent.com

 

הכתר – רשת מרפאות שיניים בבת ים

המרכז להשתלות שיניים ולאסתטיקת הפה

מרפאות שיניים הכתר בבת-ים הן רשת מרפאות שיניים ואסתטיקה בעלות ניסיון של למעלה מ-30 שנה. הרשת מתמחה בהשתלות שיניים ובשיקום הפה תוך שימוש בטכנולוגיות ובשיטות הטיפוליות המתקדמות ביותר ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר העומדים בכל דרישות התקן הקיימים היום בתחום.

חדרי הניתוחים של רשת המרפאות הינם מהמתקדמים ביותר בישראל ומותאמים גם לעידן הקורונה בכל הקשור לשמירה על סטריליות והיגיינה.

רופאי השיניים במרפאה הינם רופאים מוסמכים החברים באיגוד רופאי השיניים בישראל ולהם עשרות שנות ניסיון. הם יידעו להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם ויבצעו אותו באופן המדויק עד להשגת התוצאות הרצויות לכם.

בין הטיפולים השוטפים שהמרפאה מציעה ניתן למצוא: 

  • השתלות שיניים– לתפקוד מלא של המנשך ולמראה חיוך מושלם. וניתן לבצען ביום אחד.
  • הלבנת שיניים – באמצעות טיפולים חדשניים ומתקדמים, שיאפשרו לכם לחזור וליהנות משיניים לבנות.
  • טיפולי אסתטיקת הפה– הלבנת שיניים בשיטה ייחודית, יישור שיניים שקוף, סתימות לבנות, שתלים, כתרי זרקוניה עוד…
  • טיפולים משמרים– טיפולי שורש, עקירות מכל הסוגים, תיקון תותבות במקום ובשוטף – סתימות, סתימת חריצים, ניקוי שיניים ועוד…
הכתר אחים אמינוב shutterstockr
צילום:shutterstock

המרפאה מעניקה שירות לקוחות מאד יעיל בשיטת תורים מהירה בשיטה האמריקאית וכל לקוח המוזמן לשעה מסוימת, מגיע ונכנס ללא המתנה מיותרת. בנוסף, היא מספקת שירות מעבדה מהיום להיום ותיקון תותבות במקום והכל במחירים נוחים ובמגוון פתרונות תשלום אטרקטיביים ללקוח.

  • המרפאה מעניקה מועדון לקוחות ייחודי הכולל מגוון רחב הטבות בכל הקשור לטיפולי השיניים השונים כגון: 5% הנחה על מגוון הטיפולים ו-10% הנחה על טיפולי שיננית ועוד מבצעים והנחות הניתנות לחברי מועדון הרשת בלבד!

רשת מרפאות שיניים הכתר:
סניף: עוזיאל 2, בת ים    סניף: ירושלים 37, בת ים    
שעות פתיחה: א' עד ה' – 09:00 – 20:00 ו' – 09:00 – 14:00

צרו  קשר:  055-9706194

ניתן לקבוע תור גם באמצעות האתר: www.aminmedical.co.il

לעמוד הפייסבוק  לחצו כאן 

לאינסטגרם לחצו כאן 

הכתובת שלכם לחיוך מושלם!

  • השירות במרפאה ניתן בשפות עברית, אנגלית ורוסית, במחירים הוגנים ושווים לכל כיס
  • חניה במקום

 

ד"ר מארק

ממרפאת השיניים של ד"ר מארק יוצאים עם שיניים לבנות וחיוך צחור.
המרפאה מבצעת את כל טיפולי השיניים וכירורגיית הפה: עקירות, תותבות וציפויים המבהירים את השיניים הם רק חלק משלל הטיפולים שניתן לקבל במרפאה.

ד''ר מארק בבייב
ד"ר מארק בבייב

המטופלים של ד"ר מארק מגיעים מכל קצוות הארץ וזה בזכות היחס האישי שמעניק הד"ר לכל לקוח במרפאה "חשוב לי תשומת לב ואיכפתיות כי אני רוצה שהלקוחות יצאו מרוצים" מספר ד"ר מארק.

ד''ר מארק בבייב
ד"ר מארק בבייב

"המטרה שלי היא שיכאב כמה שפחות. יש לי מטופלים בני 10 אבל גם בגילאים מבוגרים יותר אנשים חוששים להגיע לרופא שיניים כי הרגילו אותנו שזה כואב.

ד''ר מארק בבייב
ד"ר מארק בבייב

בגלל זה המצאתי שיטה ייחודית כדי להרפות את הכאב בזריקה עצמה. אני רוצה שאנשים יחזור לטפל בשיניים שלהם כי הזנחה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך".

ד''ר מארק בבייב
ד"ר מארק בבייב

ד"ר מארק עוסק ברפואת שיניים למעלה מ 25 שנה, בזכות הידע והניסיון שצבר, יודע הד"ר להתאים לכל מטופל את הטיפול המדוייק לו.

כתובת: רחוב אריה שנקר 48, חולון
בקרו בעמוד הפייסבוק של ד"ר מארק
או היכנסו לאתר האינטרנט של המרפאה

 

מרפאת ג’רי כהן – טיפולי שיניים בחולון

מרפאות שיניים מומלצות בחולון
מרפאות שיניים מומלצות בחולון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המרפאה שקיימת כבר משנת 1971 היא אחת המרפאות הוותיקות והמקצועיות ביותר שניתן למצוא בחולון. המרפאה שמציעה טיפולי שיניים הנה מרכז לרפואת שיניים רב תחומית עם מוניטין עולמי בתחומי הלבנת השיניים, השתלות השיניים ויישור השיניים.

לרשות קהל המטופלים של המרפאה עומדים לא פחות מ -18 רופאי שיניים ומומחים מיומנים ומנוסים שיטפלו בכם במהירות, ביעילות וביחס לבבי ונעים. במקום להתרוצץ בין מרפאות שיניים, מכונים ורופאים המטפלים בכל הקשור לבריאות הפה ניתן פשוט להגיע למרפאה אשר מאגדת תחת קורת גג אחת את כל הטיפולים והפתרונות שתצטרכו כשאתם מגיעים לטפל בפה ובשיניים שלכם.

כתובת: רחוב הופיין אליעזר 59, חולון

ד"ר בנימין תורי – יישור שיניים בחולון

רופאי שיניים מומלצים בחולון
רופאי שיניים מומלצים בחולון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ד"ר בנימין תורי-רופא מומחה בתחום יישור שיניים ולסתות מציע לכם את הטיפול המקצועי שלו בילדים, נוער ומבוגרים במרפאה המקצועית בחולון המגובה בניסיון ועבודה של יותר מ30 שנה. מרפאת השיניים עוסקת ביישור שיניים ולסתות באמצעות הטכניקות החדשות והמתקדמות ביותר תוך שירות מקצועי ואישי ברמה הגבוהה ביותר ובאווירה נינוחה ומסבירת פנים. במרפאת השיניים תוכלו למצוא פתרונות מקיפים לכל הקשור בבריאות הפה. המרפאה מציעה טיפולים ליישור שיניים, גשר בשיניים, גשר שקוף, יישור שיניים שקוף, פלטה לשיניים ועוד.

כתובת: רחוב חנקין 20 חולון

ד"ר נפתלי הירש – מרפאת שיניים בחולון

רופאי השיניים הכי מומלצים בחולון
רופאי השיניים הכי מומלצים בחולון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רופא שיניים בעל וותק של למעלה 40 שנים בתחום רפואת השיניים ובריאות הפה. במרפאה ניתן לקבל טיפולים של שתלים ושיקום על גבי שתלים. כמו כן יתרון גדול במרפאה הינו האפשרות ליישר שיניים זעיר ( mtm ) וברפואת שיניים כללית לכל הגילאים.

אלה שמעוניינים ביישור שיניים מינורי אבל קצת מפחדים מאיך שהם יראו במהלך הטיפול ישמחו לשמוע שבשיטת mtm היתרון הגדול ביותר הוא שהיישור נעשה בעזרת קשתיות שקופות, בלתי נראות, על כן הוא מתאים גם למבוגרים ובני נוער המעוניינים להראות טוב יותר גם בלי ללכת עם "ברזלים" על השיניים. כמו כן המרפאה מאפשרת הגעה לצורכי טיפולי שנים במצב חירום בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה כך שגם אם לא קבעתם תור אבל אתם צריכים לראות רופא שיניים בדחיפות תוכלו לפנות למרפאה לצורך קבלת עזרה.

כתובת: הנרייטה סולד 8, חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוסכים מומלצים בחולון (צילום: pixabay)

המוסכים הכי אמינים בחולון לשנת 2024

תפריט נגישות