יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / המתכון הישראלי למים: הנציג מקפריסין הגיע לביקור בתאגיד שיקמה

המתכון הישראלי למים: הנציג מקפריסין הגיע לביקור בתאגיד שיקמה

ראש עיריית פאפוס הגיע ביחד עם אנשי מקצוע מהעירייה ללמוד את המודל הישראלי לניהול תאגיד אזורי. אריק מולה, המנכ"ל, הציג בפניו טכנולוגיות מתקדמות

המתכון הישראלי למים, צילום אילוסטרציה
המתכון הישראלי למים, צילום אילוסטרציה

מדינת קפריסין ובתוכה העיר פאפוס, סובלים זה שנים רבות ממשבר מים הולך ומתרחב, אשר בעקבותיו אף התחילו בשנים האחרונות להקים במדינה מתקנים להתפלת מים. כמו כן, כחלק מפתרון הבעיה הממשלה הקפריסאית בוחנת בימים אלה את האפשרות להעביר את ניהול משק המים במדינה, לתאגידים אזוריים בדומה למודל הישראלי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


ראש עיריית פאפוס, מר פדואנס פדונוס, הגיע לתאגיד עם אנשי מקצוע מטעם העירייה והציג בפני הנהלת התאגיד את האתגרים הרבים העומדים בפניו בתחום המים, ביניהם: פחת מים (איבוד מים בצנרת) העומד על כ- 30%, תשתיות צנרת ישנות ובעיות בגביית תשלומי המים והביוב.

יעניין אותך גם

עיריית חולון אינה עונה: כיצד הועברו מיליוני שקלים ללא מכרז

נוכל הכספומטים: כרטיסי אשראי מזוייפים נתפסו בדירה בבת ים

ראש העיר פאפוס בביקור בתאגיד, צילום: באדיבות דוברות עיריית בת ים
ראש העיר פאפוס בביקור בתאגיד, צילום: באדיבות דוברות עיריית חולון

מנכ"ל התאגיד מר' אריק מולה, הציג בפני הפמליה מס' טכנולוגיות מתקדמות אשר התאגיד משתמש בהן לניהול חכם של התאגיד, ביניהם הוצגה: מערכת של גלאים לאיתור נזילות, מערכת לניטור ואיתור חריגות באיכות המים, מדי קר"מ (קריאה מרחוק) וכן טכנולוגיות שונות לשיקום והחלפת צנרת ללא חפירה.

האורחים וביניהם ראש עיריית פאפוס, התרשמו מאוד מהידע והניסיון אותו הציג התאגיד, וכן מהטכנולוגיות המתקדמות בהם הוא משתמש בתחומים השונים במסגרת פעילותו. בסיום הפגישה סוכם על התחלת שיתוף פעולה בו נחליף מידע וניסיון ונסייע האחד לשני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט נדב כהן יהונתן

ממלחמה להחלמה: טיפול חדשני והוליסטי להתמודדות עם חרדות ומשברים אישיים בישראל

תפריט נגישות