יום חמישי , אפריל 25 2024
 
ראשי / מי שומר על השומרים?

מי שומר על השומרים?

בתחילת חודש אפריל פרסמה עיריית בת ים בעמדות הפייסבוק שלה פוסט בו הובטח כי עד חודשי הקיץ יותקנו מזגנים בעמדות השמירה בבתי הספר, הגנים ומוסדות הציבור המאובטחים. בפועל, כחודשיים לאחר פרסום הפוסט המדובר, דבר לא השתנה ועמדות השומרים נותרו כשהיו - מוזנחות וללא מזגנים.

מי שומר על השומרים?
בפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק של עיריית בת ים, נכתב כי בחודש אפריל תחל מחלקת תחזוקת מוסדות החינוך במבצע להתקנת מזגנים בעמדות השומרים בכל בתי הספר והגנים בעיר, כדי להבטיח לאנשים האמונים על בטחון ילדינו , סביבת עבודה נעימה – גם בחודשי הקיץ החמים.

אך בפועל כחודשיים לאחר מכן ניתן לראות כי לא השתנה דבר, השומרים נמצאים ברוב השעות החמות ביותר ביממה בחוץ, בשמש, בחום הכבד, מחפשים פיסה של צל להתיישב בה.  בזמן שמרביתנו נהנים מהמזגן בעבודה – עשרות מאבטחים בעיר נאלצים לעמוד חשופים בשמש.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


מי שומר על השומרים?

 חשוב לציין שעמדות השמירה של המאבטחים בבתי הספר נמצאים במצב של הזנחה מלבד המזגנים, חלק מהעמדות רעועות וחלודות בימי החורף העמדות מוצפות במים בגלל חוסר אטימות של המבנה. 

תגובת העירייה: בימים אלו אנו מתקינים מזגנים בכל עמדות השמירה בעיר, כפי שפרסמנו בהודעה מיום ה- 11.4

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

תפריט נגישות