יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / נוכל הכספומטים: כרטיסי אשראי מזוייפים נתפסו בדירה בבת ים

נוכל הכספומטים: כרטיסי אשראי מזוייפים נתפסו בדירה בבת ים

נודר ואנייב נעצר הבוקר בידי המשטרה בדירה ברחוב הלפר אחרי שנראה מתקין מכשור להעתקת כרטיסי אשראי על כספומט ביהוד. מעצרו הוארך בבית משפט השלום עד מחר

המשטרה טוענת כי החשוד הודה ,באדיבות ירעם נתניהו
המשטרה טוענת כי החשוד הודה ,באדיבות ירעם נתניהו

הבוקר (ראשון) נעצרו שני תושבי העיר בת ים נודר ואנייב (43) ובת זוגו, קטוקה גזמושוילי (33). השניים נעצרו בחשד לביצוע הונאות בכרטיסי אשראי. מעצרו של ואנייב בוצע לאחר שנראה מתקין על כספומט מכשור להעתקת כרטיסי אשראי במסגרת מעקב שבוצע אחריו.

יעניין אותך גם


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


בשבילם אתה מלך העולם: בועז אבהר, הקואצ'ר מהמרכז הקהילתי

התמונות שבאלבום: אליעד נחום וסאבלימינל פירקו את בת ים

הונאה במכשירי הכספומט ,באדיבות ירעם נתניהו
הונאה במכשירי הכספומט,באדיבות ירעם נתניהו

קודם מעצרו, שוטרי מחלקת ההונאה במרחב תל אביב קיבלו דיווח של בנק לאומי לפיו ואנייב התקין את המכשור בעבר. בעקבות הדיווח של בנק לאומי החל מעקב אחר החשוד עד שהתגלה כי הוא מנסה להתקין מכשיר 'שפתיים' על כספומט ברחוב דרך העצמאות ביהוד. לאחר מכן השוטרים המשיכו במעקב אחריו עד שהגיע לדירה ברחוב הלפר בבת ים.

סנגורו טוען שהחיפוש בדירה לא היה חוקי

בדירה נערך חיפוש מיידי שהעלה כי החשוד ובת זוגתו מחזיקים תעודות זהות שונות ורישיונות נהיגה ישראלים. בין תעודות הזהות נמצאה אחת מזויפת עם תמונתו של ואנייב. כמו כן השוטרים מצאו, בין היתר, כרטיסי אשראי.

לאחר המעצר התקיים הדיון להארכת מעצרם של השניים בבית משפט השלום בתל אביב. נציגת המשטרה, רס"מ רויטל הרצובלי, ביקשה להאריך את מעצר החשודים על מנת לאפשר למשטרה להשלים 12 פעולות חקירה שנדרשות לביצוע בזמן שהחשודים שוהים במעצר. כמו כן ציינה כי החשוד הודה במיוחס לו.

עו"ד ענא בוסי סנגורו של החשוד, טען כי החיפוש בדירה לא היה חוקי, זאת מכיוון שהשוטרים לא הסבירו לחשוד את זכויותיו. סנגורה של החשודה, עו"ד ריחן סעיד, ציין כי החשודה, בת זוגתו של ואנייב מכחישה את המיוחס לה.

השופטת יעל פרדלסקי האריכה את מעצרו של החשוד עד מחר, יום שני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט נדב כהן יהונתן

ממלחמה להחלמה: טיפול חדשני והוליסטי להתמודדות עם חרדות ומשברים אישיים בישראל

תפריט נגישות