יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / על ראש שמחתם: חגיגת בר ובת המצווה הקהילתית בירושלים

על ראש שמחתם: חגיגת בר ובת המצווה הקהילתית בירושלים

שבעה נערים ונערות מבת ים חגגו בר ובת מצווה יחד עם עוד 90 ילדים מרחבי הארץ באירוע מרגש אותו ארגנה עמותת אומץ. מהכותל המשיכו לחגיגה במרכז האירועים "עין חמד"

צילום: יגאל אזולאי
צילום: יגאל אזולאי

הגעה לגיל המצוות הוא רגע מרגש וחשוב בחייו של כל ילד וילדה, שלצד האירוע החגיגי  מציינים חוויה סמלית של מעבר מילדות לבגרות. את הרגע המרגש הזה זכו לחגוג בשבוע שעבר 90 חתני וכלות בר ובת מצווה מרחבי הארץ, ומהם 7 מבת ים, שערכו חגיגה משותפת בירושלים ובגן הלאומי עין חמד, אותה ארגנה עמותת "אומץ" ואולם האירועים "עין חמד".

צילום: יגאל אזולאי
צילום: יגאל אזולאי

יומם של חתני וכלות הבר מצווה נפתח ביחד עם הוריהם בירושלים, שם טיילו יחד עם הוריהם, מדריך צמוד וכן מלווה מטעם עיריית בת ים בבירת ישראל. הנערים והנערות טיילו בגן הארכיאולוגי שבמרכז דוידסון ולאחר מכן המשיכו לכותל בו נערך טקס המצווה המרגש יחד עם המשפחות.

צילום: יגאל אזולאי
צילום: יגאל אזולאי
צילום: יגאל אזולאי
צילום: יגאל אזולאי

לאחר הטקס, הנערים והוריהם הגיעו למרכז האירועים "עין חמד" ובו נערכה קבלת פנים, שכללה עמדות פינוק לכלות המצווה ואימהותיהן, בהן פינות איפור, מניקור, צילומי בוק בת מצווה ועוד. גם הבנים ואבותיהם לא נותרו מקופחים ונהנו ממגוון פעילויות כמו גם צילום לבוק בר מצווה. לחגיגת בר ובת המצווה הצטרף גם ראש העיר ונציגי העירייה, שלקחו חלק בארגון האירוע. במהלך האירוע הופיעו ושמחו יחד עם חתני וכלות המצווה רגב הוד, ישי לפידות, פאר טסי, עדן חסון, גיא זוארץ ושי מיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט נדב כהן יהונתן

ממלחמה להחלמה: טיפול חדשני והוליסטי להתמודדות עם חרדות ומשברים אישיים בישראל

תפריט נגישות