יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / פטיש בראש ודקירה בגב: מדוע נסגר המועדון בטיילת

פטיש בראש ודקירה בגב: מדוע נסגר המועדון בטיילת

מועדון ברחוב בן גוריון בבת ים נסגר ל-21 יום מכיוון שבעליו לא דיווח למשטרת ישראל על ארוע של תקיפה הדדית בין לקוחותיו. כל הפרטים

בעל המועדון לא דיווח למשטרה על האירוע שהחל בין כתליו, צילום אילוסטרציה
בעל המועדון לא דיווח למשטרה על האירוע שהחל בין כתליו, צילום אילוסטרציה

תקיפה הדדית, חניקה, בעיטות, פטיש בראש משיכור, דקירה בגב על ידי שני אלמונים רעולי פנים וגרימת נזק לרכב – הכל בחקירה אחת שמנהלת משטרת ישראל על ארועי ערב אחד במועדון בטיילת של בת ים ומחוצה לו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


ביום רביעי האחרון סמוך לשעה 04:45 התקבלה קריאה למוקד 100 אודות דקירה מחוץ למועדון ברחוב בן גוריון בבת ים. ניידת של משטרת ישראל הגיעה למקום ואיתרה את הפצוע (21, יפו) שיחד עם חבריו (28, 23 יפו) החלו את הערב במועדון והיו מעורבים, על פי החשד, בתגרה עם אדם נוסף. על אף זאת, משטרת ישראל לא דווחה על ידי בעלי המועדון והאירוע החמיר עד לכדי תקיפה חמורה וגרימת נזק לרכוש.

המועדון בטיילת נסגר ל-21 יום, צילום אילוסטרציה
המועדון בטיילת נסגר ל-21 יום, צילום אילוסטרציה

ביום חמישי נערך לבעל המועדון שימוע במשטרת ישראל ולמקום הוצא צו סגירה למקום למשך 21 יום. משטרת ישראל ממשיכה בחקירת מכלול האירועים בפרשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מירי ביטון. צילום: צוף קזאז

"צלילים של תקווה"

תפריט נגישות