יום שלישי , אפריל 30 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / המאפיות והקונדיטוריות הכי טובות בבת ים לשנת 2024

המאפיות והקונדיטוריות הכי טובות בבת ים לשנת 2024

המאפיות הכי טובות בבת ים - המומלצים

אם תקף אתכם רעב או חשק לאיזה מאפה טעים שיתפורר לכם בידיים, אז בבת ים תוכלו למצוא מגוון מאפיות טעימות ומומלצות בדיוק בשבילכם. הגיע הזמן שתיכנסו למאפיה מומלצת ותמלאו שקית מלאה בכל טוב. התחילו עכשיו.

אם אין לכם זמן לבשל לעצמכם ארוחה או שאתם פשוט לא בשלנים כלכך טובים אז כנראה שאתם כבר רגילים לחפש פתרונות מהירים שישביעו אתכם. מה יותר טוב מבורקס או לחמניה שתסגור לכם את הפינה, ואם אתם במקרה בבת ים זה כנראה יום המזל שלכם כי מאפיות ממש לא חסר שם.

בית המאפה של שלמה האופה

קודם כל חייבים להודות שיש משהו בשם של המקום שפשוט יוצר סקרנות לבדוק את המאפייה ומי זה שלמה האופה. למי שפחות סקרן בנוגע לשמו של המקום לפחות יוכל למצוא במאפייה המומלצת מבחר רב של מאפים טעימים והכי חשוב טריים.

המאפייה היא מקום בו אפשר למצוא את כל סוגי המאפים ולהתפנק עם מאפים ומתוקים כאחד. מי שמחפש לחמים ישמח לגלות כי המקום מציע מגוון גדול של לחמים שביניהם אפשר למצוא בגטים, לחמי בריאות, לחמניות, חלות ועוד.

מאפיה הכי מומלצת בבת ים
מאפיה הכי מומלצת בבת ים

כתובת: אלי כהן 21, בת ים
טלפון: 03-5518297

מאפיית אריאל

בניגוד למאפיות אחרות שמביאות את כל המאפים המסורתיים, אחד הדברים שהכי הלהיבו אותנו במאפיית אריאל המצוינת הוא דווקא משהו שלרוב לא רואים במאפיות ישראליות וזה כנאפה ובקלאווה. עם כמה שהמתוקים האלה הם מחזה מוכר בנוף הישראלי דווקא את הכנאפה והבקלאווה אי אפשר למצוא בכל מאפייה או קונדיטוריה וזה בדיוק ההבדל הקטן שגרם לנו לאהוב את מאפיית אריאל.
נוסף על כך כמובן שבמאפייה המעולה אפשר למצוא את כל הלחמים והמאפים הישראלים המסורתיים והכל במחיר נוח ובאיכות גבוהה ולא מתפשרת.

המאפיות מומלצות בבת ים
המאפיות מומלצות בבת ים

כתובת: הרב ניסנבאום 25, בת ים
טלפון: 03-5516106

האופה מבגדד

עוד מאפייה טעימה היא מאפיית האופה מבגדד שמציעה מגוון גדול של מאפים מלוחים ומתוקים וכן מגוון רחב של לחמים, לחמי בריאות, בורקסים ועוד.
בנוסף על המאפים הטעימים שהמקום מציע ישנה גם אפשרות להזמין פיצה ולשבת לארוחה בפינת הישיבה המוצלת שהמקום מציע לאורחיו ומי שבא לו סתם פינוק קטן של אחר הצהריים עם חבר או חברה יכול לקחת את מבצע הקפה ומאפה ב5 שקלים.

המאפיות הכי טעימות בבת ים והסביבה
המאפיות הכי טעימות בבת ים

כתובת: רוטשילד 45, בת ים
טלפון: 03-7467525

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוסכים מומלצים בחולון (צילום: pixabay)

המוסכים הכי אמינים בחולון לשנת 2024

תפריט נגישות