יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / בת ים / אשה תמיד אישה

אשה תמיד אישה

שחקניות מאמאנט בת-ים הן אמהות במשרה מלאה אך בראש ובראשונה הן – נשים עוצמתיות.

מאמנט בת ים
מאמנט בת ים

אחרי היותנו שחקניות בליגה ואמהות במשרה מלאה אנחנו נשים. נשים עוצמתיות, עם חזון להצלחה ואת זה מנהלת ליגת מאמאנט בת ים הכוללת את יו"ר איריס בר דוד , שרה קרן פור פני ואורית כספי.

מאמנט בת ים
מאמנט בת ים

מנהלת מאמאנט ארגנה לנשות הליגה אירוע לציון יום האישה הבינלאומי, ערב נשים שמח במיוחד שכלל כיבוד קל יינות, מוסיקה טובה והרבה צחוק – ערב מאחד ומגבש.

מר ויקטור טל, מחזיק תיק הספורט הגיע לברך את השחקניות והיה גאה בנשים. במהלך הערב מאמנת בליגה גליה בוארון לימדה את הנשים את ריקוד שיר 70 שנה למדינת ישראל הבנות שיתפו פעולה ונהנו מאוד.

בהמשך הערב נהנו הבנות ממופע סטנדאפ של הבדרנית והסקסולוגית אלונה אופיר.
הבנות אשר היו עייפות מהריקודים "התעוררו" צחקו ואף שיתפו פעולה. יו"ר הליגה איריס בר דוד הודתה לבנות על היותן חלק ממשפחת מאמאנט בת ים ולבנות המנהלה על הפקת הערב והעבודה המשותפת שממנפת ומקדמת את הליגה.

מאמנט בת ים
מאמנט בת ים

במהלך הערב התקיימה הגרלה בין המשתתפות והזוכה קיבלה ערכת טיפוח של ללין. נציין כי התגובות החיוביות שנשלחו על ידי השחקניות הליגה היום ברובן בהדגש על כך שמינהלת הליגה רואה בשחקניות נשים עוצמתיות אשר ביחד מהוות כח בלתי נדלה של עוצמה נשית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

דורון תמיר.חפירות לחיזוקים במרכז. צילום: אריה אשכנזי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לכם לחתום?

תפריט נגישות