יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / רופאי השיניים שכדאי להכיר בבת ים לשנת 2024

רופאי השיניים שכדאי להכיר בבת ים לשנת 2024

חור בשן או פלטה לבני נוער, כל מפגש עם רופא שיניים, יש בו כאב מסוים. בשנים האחרונות טכניקות ושיטות עבודה מקלות משמעותית על הכאב. מדריך רופאי השיניים המומלצים בבת ים

רופאי שיניים בעיר בת ים - המומלצים
רופאי שיניים בעיר בת ים - המומלצים

עם היצע כלכך גדול של רופאי שיניים ומומחים בבת ים נהיה כבר קשה ומסורבל להבין מי טוב ומי סתם יעשה לנו חורים בשיניים. במיוחד עבורכם הכנו את  מדריך רופאי השיניים המומלצים בבת ים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


 

הכתר – רשת מרפאות שיניים בבת ים

המרכז להשתלות שיניים ולאסתטיקת הפה

מרפאות שיניים הכתר בבת-ים הן רשת מרפאות שיניים ואסתטיקה בעלות ניסיון של למעלה מ-30 שנה. הרשת מתמחה בהשתלות שיניים ובשיקום הפה תוך שימוש בטכנולוגיות ובשיטות הטיפוליות המתקדמות ביותר ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר העומדים בכל דרישות התקן הקיימים היום בתחום.

חדרי הניתוחים של רשת המרפאות הינם מהמתקדמים ביותר בישראל ומותאמים גם לעידן הקורונה בכל הקשור לשמירה על סטריליות והיגיינה.

רופאי השיניים במרפאה הינם רופאים מוסמכים החברים באיגוד רופאי השיניים בישראל ולהם עשרות שנות ניסיון. הם יידעו להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם ויבצעו אותו באופן המדויק עד להשגת התוצאות הרצויות לכם.

בין הטיפולים השוטפים שהמרפאה מציעה ניתן למצוא: 

  • השתלות שיניים– לתפקוד מלא של המנשך ולמראה חיוך מושלם. וניתן לבצען ביום אחד.
  • הלבנת שיניים – באמצעות טיפולים חדשניים ומתקדמים, שיאפשרו לכם לחזור וליהנות משיניים לבנות.
  • טיפולי אסתטיקת הפה– הלבנת שיניים בשיטה ייחודית, יישור שיניים שקוף, סתימות לבנות, שתלים, כתרי זרקוניה עוד…
  • טיפולים משמרים– טיפולי שורש, עקירות מכל הסוגים, תיקון תותבות במקום ובשוטף – סתימות, סתימת חריצים, ניקוי שיניים ועוד…
הכתר אחים אמינוב shutterstockr
צילום:shutterstock

המרפאה מעניקה שירות לקוחות מאד יעיל בשיטת תורים מהירה בשיטה האמריקאית וכל לקוח המוזמן לשעה מסוימת, מגיע ונכנס ללא המתנה מיותרת. בנוסף, היא מספקת שירות מעבדה מהיום להיום ותיקון תותבות במקום והכל במחירים נוחים ובמגוון פתרונות תשלום אטרקטיביים ללקוח.

  • המרפאה מעניקה מועדון לקוחות ייחודי הכולל מגוון רחב הטבות בכל הקשור לטיפולי השיניים השונים כגון: 5% הנחה על מגוון הטיפולים ו-10% הנחה על טיפולי שיננית ועוד מבצעים והנחות הניתנות לחברי מועדון הרשת בלבד!

רשת מרפאות שיניים הכתר:
סניף: עוזיאל 2, בת ים    סניף: ירושלים 37, בת ים    
שעות פתיחה: א' עד ה' – 09:00 – 20:00 ו' – 09:00 – 14:00

צרו  קשר:  03-3814518

ניתן לקבוע תור גם באמצעות האתר: www.aminmedical.co.il

לעמוד הפייסבוק  לחצו כאן 

לאינסטגרם לחצו כאן 

הכתובת שלכם לחיוך מושלם!

  • השירות במרפאה ניתן בשפות עברית, אנגלית ורוסית, במחירים הוגנים ושווים לכל כיס
  • חניה במקום

 

מרפאת שיניים  Monolith  – רופא שיניים בבת ים

מרפאת שיניים בבת ים

אם מצאתם את עצמכם עם כאב שיניים שלא סובל דיחוי, אם הכתר נפל, או אפילו אם נשברה לכם השן באמצע הלילה ואתם צריכים ללבוש חיוך מושלם מחר, תדעו שאין צורך שתחכו זמן רב מדי – מרפאת שיניים  Monolith היא הפתרון בשבילכם.

מרפאת השיניים שלנו פתוחה עבורכם, תושבי בת ים, ת"א, ראשל"צ וחולון, לזמני חירום 24/7 בכל ימות השבוע, בלילות, בשבת וגם בחגים ומתחייבת לתת לכם שירות מקצועי ואדיב של עזרה ראשונה.

במרפאת שיניים של ד"ר בליק מטפלים בשיטת direct בכל הנוגע להשתלות שיניים, שיטה אשר אינה מצריכה חתך מורחב, אלא החדרה נקודתית של השתל ללא תפרים, נפיחות או כאבים חזקים. יתרונות שיטה זו רבים: היא מתאימה לסוכרתיים, זמן ההשתלה קצר משמעותית מזמן השתלה רגיל, וכבר ביום ההשתלה אפשר לצאת עם שיניים מקובעות וחיוך גדול מאוזן לאוזן.

בנוסף לכך, קיימת הפנייה למומחים לצורך ניתוחים, וישנם טיפולים שניתן לבצע עם הרדמה כללית עבור כל מי שהחוויה אצל רופא שיניים מלחיצה אותו. כלל הטיפולים נעשים בקליניקה וניתן להמשיך את טיפול החירום במרפאה גם בשעות הפתיחה הרגילות ובכך לקבל טיפול מסודר מא׳ ועד ת׳.

הדגש בטיפול במרפאת שיניים Monolith הוא על שירות מצוין ויחס אישי לכל מטופל שמגיע, מה שהופך את מרפאת השיניים לטובה ומקצועית בכל שעות היממה ולא רק בחירום.

 

נייד:054-2039957

טלפון: 03-6917173

כתובת: ירושלים 69, בת-ים

אתר: www.belikdent.com

 

מורה מרפאות שיניים – השתלת שיניים ביום אחד

 

השתלת שיניים ביום אחד, זה אפשרי. חולמים על שיניים מושלמות?! אפשר להתעורר , זה כבר כאן…השתלת  שיניים ביום אחד, מתאימה במיוחד לאנשים שהפסיקו לחייך, ובעיקר התקשו לאכול, משום שחסרות להם בפה יותר מכמה שיניים בודדות.

בזכות מה השיטה להשתלת שיניים ביום אחד נולדה?

"אפשר בהחלט להודות לטכנולוגיה המתקדמת בעולם ברפואת השיניים, שמאפשרת את התהליך החל מהדמיה תלת ממדית של הלסת, כך שניתן  בצורה מדויקת למקם כל שתל דנטלי ולראות גם את אופן הצבת הכתרים בפה"

DENTAL CLINIC  – מורה מרפאת שיניים רמת החייל

טלפון: 03-648-3227

סניפים:

  • תל אביב: רח' אריה דיסנציק 5
  • נתניה: העצמאות 6
  • קריית מוצקין: משה גושן 60

לורי דנט – מרפאת שיניים בבת ים

רופאי שיניים הכי טובים בבת ים
רופאי שיניים הכי טובים בבת ים

ביקורת תקופתית, למי שלא מכיר את המונח, היא ביקורת שיש לעשות אחת לכמה זמן על מנת לוודא תקינות של מערכת, וכשאנחנו מדברים על ביקורת תקופתית בכל הקשור לבריאות הפה אנחנו חייבים לזכור לבצע את הביקורת אחת לחצי שנה לפחות או שאנחנו עלולים להסתבך בצרות צרורות, ולא מהסוג שחבר או בן משפחה יכול לעזור לנו להיחלץ מהן.

אז למה בכלל צריך לערוך ביקורת תקופתית לבריאות הפה? הפה שלנו בדיוק כמו כל מערכת עובר תהליך של התבלות במהלך השנים. השיניים נשחקות, חורים צצים במקומות לא צפויים והחיוך הכובש שהיה לנו בעבר איבד את הקסם מזמן.

מרפאת השיניים המומלצת "לורי דנט" שבבת ים הינה מרפאת שיניים מקצועית רב תחומית הקיימת למעלה מ-25 שנה המבצעת מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים מקיפים ואיכותיים. המרפאה דואגת להוציא את מטופליה עם פה בריא ויפה כך שיוכלו לחזור לשגרת היום יום שלהם ללא שום בעיה שעלולה להגביל אותם.

השירותים המוצעים במרפאה כוללים טיפולי משמרת, פעולות כירורגיות מורכבות (הרמת סינוס, בניית עצם, עקירות כירורגיות והשתלות שיניים), הלבנת שיניים ועוד. המרפאה עושה שימוש באמצעים חדישים המבטיחים מענה לכל בעיה ברמה המקצועית ביותר ובדגש על איכות ואסטתיקה.

את טיפולי השיניים בתחום שיקום הפה מבצעים במרפאה באמצעות רפואת שיניים דיגיטלית. לא עוד טיפול ארוך ומייגע שכולל מידות לא נוחות אלא מערכת תלת מימדית המאשרת סריקה עיצוב דיגיטלי וייצור מהיר של כתרי זרקוניה. בשיטה זו אין צורך במידות, המערכת הדיגיטלית מיועדת לייצור כתרי נזרקוניה גשר זרקוניה וסתימות זרקוניה.

רופאי שיניים טובים בבת ים
רופאי שיניים טובים בבת ים

היתרונות של כתר זרקוניה הם חוזק ועמידות לטווח ארוך, מתאים במיוחד למקרים של שחיקת שיניים, תוצאת אסתטית יותר. המערכת מאפשרת צילום וסריקה של השיניים המיועדות לטיפול, הדמיה וירטואלית תלת מיימדית של המצב הקיים, עיצוב ממוחשב של הכתרים וייצור הכתרים באופן מיידי במרפאה באמצעות מחרטה ממוחשבת תלת מימדית. ברגע שנעשתה הסריקה תוכלו לשבת במעבדה עם הטכנאי וביחד איתו תוכלו אפילו להחליט על צבע הכתר שאותו תקבלו כך שצבע השיניים שלכם יהיה אחיד וטבעי.

נוסף על כתרי הזירקוניה המהפכנים תוכלו למצוא במרפאת השיניים גם טיפול ליישור שיניים בשיטת הקשתיות או כפי שקרוי בפי העם: יישור שיניים שקוף ובלתי נראה. השיטה מותאמת לסגנון החיים ולמהלך רגיל בשגרת היומיום. אופן הטיפול גמיש ומאפשר את הסרת הקשתיות לצורך אכילה ושתייה. הקשתית נוחה לשימוש ומאפשרת טיפול קצר מהיר ומדויק אשר עדיף על פני כל שיטת יישור שיניים מהדור הישן. משך ואופן הטיפול נקבעים וידועים מראש הודות לטכנולוגיה המתקדמת בה מיוצרות הקשתיות השקופות.

מרפאת השיניים תמיד שמחה לקבל מטופלים חדשים ולתת מענה ועזרה לאנשים הסובלים מכל סוגי בעיות שיניים וחניכיים. לפניות ושאלות תוכלו לפנות למרפאת השיניים המומלצת שבבת ים במהלך כל שעות היום לקבלת ייעוץ או קביעת תור לטיפולי שיניים.

שעות פעילות:
א'-ה': 19:00-10:00
כתובת: רחוב ירושלים 39, קומה 1, בת ים
מספר טלפון: 03-6596814

 

ד"ר סבינה שריימן – רופאת שיניים בבת ים

רופאי שיניים מומלצים בבת ים
רופאי שיניים מומלצים בבת ים

מרפאת שיניים טובה היא כזו שתדאג לכם לכל הצרכים, תטפל ותתקן את כל הבעיות איתן הגעתם ותחזיר אתכם כמו חדשים בהתאם להוראות היצרן. ואכן, חשוב למצוא מרפאת שיניים טובה ומקצועית המספקת את כל שירותי רפואת השיניים הנחוצים ואם המרפאה מציעה שירותים נוספים הקשורים באסטתיקת הפה והפנים אז פעמיים כי טוב.

מרפאת השיניים המומלצת של ד"ר שריימן סבינה הממוקמת בבת ים פועלת כבר קרוב ל3 שנים ומציעה שירות טיפולי שיניים מקיף לכל מי שמעוניין. ניתן למצוא במרפאה מספר שירותים כגון שתלים ועקירות כירורגיות, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה, כתרים זמניים (למקרים דחופים בהם המטופל צריך כתר עד לקבל הכתר הקבוע שלו), תותבות ועוד.

רופאת השיניים ד"ר שריימן מספקת מגוון שירותים רחב במרפאתה שבבת ים כאשר בנוסף על שירותי רפואת השיניים הסטנדרטים היא מציעה גם שירותי רפואת שיניים אסתטית, בה מטפלים במטופל באופן כזה שלא ישאיר זכר לטיפול, כמו למשל סתימות אסטיות שלא ניתן להבחין בהם ועוד.

אחד החומרים בהם משתמשת ד"ר שריימן לטיפולי השיניים שהיא מבצעת הוא "קומפניירים" שהם למעשה ציפויים חזקים היושבים על השיניים ועוזרים בטיפולים שונים כמו טיפול בשיניים צהובות, טיפולי ברווחים בין השיניים, יישור שיניים עקומות ועוד. נוסף על השימוש בקומפניירים לקבל מראה אסתטתי רופאת השיניים ד"ר שריימן גם מבצעת טיפולי הלבנת שיניים עם לייזר כך שגם ללא טיפול מורכב תוכלו להגיע למרפאת השיניים ולצאת בתוך מספר דקות עם שיניים צחורות ויפות ותוכלו לחזור להרגיש בנוח לחייך בכל מצב.

מלבד כל השירותים הקשורים ברפואת הפה תוכלו למצוא במרפאת השיניים המומלצת שבבת ים גם שירותים הכוללים הזרקה של חומצה היאלרונית שמראה מאפיינים המזכירים ג'ל סמיך ומחזיקה במספר יתרונות בריאותיים וקוסמטיים המאפשרים בין היתר לעשות הזרקות להגדלת שפתיים, מילוי קמטים, שינוי של איכות העור להענקת מראה מבריק ובריא יותר ועוד מגוון שירותים. לכבוד הקיץ ותקופת החגים הקרבה ובאה מרפאת השיניים של ד"ר שריימן בבת ים יוצאת במבצע על הזרקות החומצה ההיאלרונית כך שזו הזדמנות פז לכל מי שמעוניינת למלא איזה קמט במצח או להגדיל קצת את השפתיים.

לכל ייעוץ ושאלה אפשר להתקשר לרופאת השיניים דוקטור שריימן בכל ימות השבוע ובכל שעה, ובמקרים דחופים היא תמיד זמינה לתת מענה של עזרה ראשונה ולקבל אתכם במרפאת שבבת ים.

שעות פעילות:
א': 13:00-08:00
ב': 20:00-13:00
ג': 20:00-08:00
ה': 13:00-08:00

כתובת: שדרות העצמאות 58, בת ים
טלפון: 052-8530690

 

ח.בצלאל  – מרפאת שיניים בבת ים

מרפאות שיניים בחולון

אם יש לכם חיוך של פיראט מהמאה ה17 תוכלו לעשות אחד משני דברים, או שתשיגו תוכי ורטייה להשלמת הלוק או שפשוט תלכו למרפאת שיניים מקצועית בבת ים שתעזור לכם ליישר את השיניים ולהשיב את החיוך המקסים שהיה לכם בצעירותכם. וכן, תצטרכו בשביל זה לוותר על הפנטזיה שלכם להיות פיראטים אבל אנחנו בטוחים שזה יהיה שווה את זה.

מרפאת השיניים המומלצת ח.בצלאל שבבת ים היא המקום לכל אדם שמעוניין לשקם את הפה וליישר את שיניו. בין הטיפולים המוצעים במקום תוכלו למצוא טיפולים שמטרתם לטפל בפה הן מבחינה רפואית והן מבחינה אסתטית. תוכלו למצוא מספר טיפולים שנועדו להחזיר את הפה למצבו האופטימלי כמו למשל בנייה חיצונית של השיניים בעזרת ציפוי עשוי חרסינה הנקרא למינייט או השתלת כתרי זירוקניה שהם כתרים אמידים ואסתטיים יותר.

יישור שיניים ושיקום הפה בעזרת כתרים וציפויים הוא רק אחד מתוך מספר טיפולים שמטרתם לעזור ולהחזיר את הפה למצב אסתטי כשבין טיפולי השיניים השונים תוכלו למצוא טיפולי אסתטיקה כמו הלבנת שיניים או אפילו הזרקת חומצה הילורונית או בוטוקס למילוי קמטים.

נוסף על הטיפולים "הפשוטים" שתוכלו למצוא במרפאת השיניים שבבת ים תוכלו להגיע למקום גם לטיפולים מורכבים יותר המתאפשרים בעזרתו של רופא מומחה לפה ולסת מתל השומר. בטיפולו של הרופא המומחה תוכלו להעזר במקרה שאתם צריכים לעשות שתלים, עקירות קשות כמו לדוגמא עקירה של שיני בינה אחוריות, ניתוחים כירורגים או השתלות עצם.

השתלות שיניים בבת ים
השתלות שיניים בבת ים

כחלק מקהילת רופאי השיניים בישראל גם מרפאת השיניים שבבת ים דואגת להישאר תמיד בקידמת הטכנולוגיה ובחוד החנית של רפואת השיניים בישראל ועל כן משתמשת בשיטות החדשניות ביותר שמטרתן לשקם את הפה של המטופל באופן הנכון והאיכותי ביותר.

 

שתלים בבת ים
שתלים בבת ים

שעות פעילות:
א: 17:00-09:00
ב: 19:00-09:00
ג: 20:00-15:00
ד: 19:00-10:00 (שבוע כן שבוע לא)
ה: 16:00-09:00

כתובת: ירושלים 38 ג, בת ים
טלפון: 03-5063555

 

ד"ר יוסף חיידטוב – הכנה והרכבת תותבות

זה קורה לטובים ביותר, למעשה זה קורה לכולם, שיניים עוברות במהלך השנים תהליכים של שחיקה, בליה והתפוררות מה שמותיר רבים מאיתנו עם חיוך שרק עושה אותנו עצובים, אבל כמובן שגם בזה ניתן לטפל כיום.
אנשים רבים שאתם מכירים מסתובבים כיום עם שיניים תותבות ואתם אפילו לא יודעים זאת. הטכנולוגיה המתפתחת הביאה אותנו כיום למצב בו כל אדם שאיננו מרוצה מאיכות או נראות שיניו יכול בתהליך קצר וזול יחסית להרכיב סט שיניים מותאם אישית שיעזור לו להשיג בחזרה ביטחון ומראה מטופח ונעים.

שיניים תותבות בבת ים ובחולון
שיניים תותבות בבת ים ובחולון

הרכבת שיניים תותבות תוכלו למצוא במגוון מרפאות שיניים, כשייתכן אפילו שאחת המומלצות שבהן נמצאת ממש ליד ביתכם, אם אתם גרים באור יהודה. מרפאת השיניים של ד"ר יוסף חיידטוב, הנושא איתו וותק של 30 שנה בתחום רפואת השיניים, מתמחה בהרכבת שיניים תותבות ודואגת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כידוע חלק מתהליך הכנת שיניים תותבות למטופל מכיל בתוכו את שלב המדידות, בו נלקחות מידות הלסת של המטופל כך שניתן יהיה ליצור לו תותבות המתאימות לו באופן הטוב ביותר. המומחיות של ד"ר חיידטוב בלקיחת מידות תורמת לו ביצירת תותבות המתאימות לפה המטופל באופן מושלם, ובמיוחד לשביעות רצון הלקוח.

החומר בו משתמש ד"ר חיידטוב במרפאת השיניים שלו שבאור יהודה עבור השיניים התותבות הוא חומר אקרילי מתקדם תוצרת גרמניה, אשר מתחבר לחניכיים בצורה כזאת כך שלא ניתן להבחין שהאדם מרכיב שיניים תותבות. כמו כן, אחד היתרונות בעבודה עם תותבות העשויות חומר אקרילי הוא היכולת לבחור במדויק מה יהיה צבען של השיניים וכך ניתן להתאים אותן לפי העדפת המטופל.

הכנת שיניים תותבות בבת ים וחולון
הכנת שיניים תותבות בבת ים וחולון

בניגוד לרוב המקומות בהם צריך לחכות זמן רב לקבלת שיניים תותבות לאחר מדידה, במרפאת השיניים שבאור יהודה ניתן לקבל שיניים תותבות בתוך תקופה קצרה של 3 שבועות מרגע המדידה. 
אם החלטתם שהגיע הזמן לטפל בשיניים שלכם ולהחזיר את הפה שלכם בחזרה לימי הזוהר, תוכלו ליצור קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר יוסף חיידטוב בכל עת להתייעצות וקביעת תור.

מרפאת שיניים מומלצת בבת ים וחולון
מרפאת שיניים מומלצת בבת ים וחולון

שעות הפעילות:
א-ה': 12:00-09:00 ו-19:00-15:00

טלפון: 052-5142526
כתובת: אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות