יום חמישי , אפריל 18 2024
 
ראשי / טורניר כדורגל לזכרו של החייל תומר חזן

טורניר כדורגל לזכרו של החייל תומר חזן

ביום שישי נערך טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל , בבית הספר "חשמונאים" בבת ים

טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל
טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל

טורניר הקט-רגל שנערך ביום שישי, 18.1.19, לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל , מתקיים זו השנה החמישית ברציפות בבית הספר "חשמונאים" בבת ים, בית הספר בו למד והתחנך תומר וכן אחיו. ראש העיר, צביקה ברוט וכן חברי מועצת העיר ועובדי מחלקת הספורט של העירייה הגיעו לחלוק כבוד.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות בת ים – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – בת ים ניוז – כל מה שקורה בעיר

הטורניר הפך למסורת בקרב החברים והמשפחה, כאשר בטורניר משתתפות קבוצות המהוות את הפסיפס האנושי שהכיר את תומר היטב: המשפחה, החברים הקרובים מבית הספר ומבית מגוריו, חברי הטייסת מהיחידה בה שירת. זו השנה הראשונה בה אוהד, אחיו הצעיר השתתף עם חבריו לכיתה.

טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל
טורניר הקט-רגל לזכרו של החייל תומר חזן ז"ל

תומר חזן נולד בשנת 1992 וגדל והתחנך בעיר בת ים. הוא נרצח בשנת 2013 על ידי מחבל שוהה בלתי חוקי, שעבד עמו במסעדת "צחי בשרים", כקלף לשחרור מחבלים פלסטינים מהכלא הישראלי. תומר שירת בבסיס פלמחים בתפקיד אבטחת מידע ולאחר מכן בטייסת 200 בתפקיד שלישות.

תומר אהד את קבוצת מכבי תל אביב מגיל צעיר והצטיין בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. במשחק הליגה הראשון לאחר מותו, הכינו האוהדים בשער 11 שלט לזכרו והאצטדיון עמד למחיאות כפיים. גם השנה, נציגי מכבי תל אביב, רוסלן ברסקי ואיתן טיבי הגיעו לחלוק כבוד ולקחו חלק בטורניר.

טורניר הקט- רגל
טורניר הקט- רגל

:"תומר היה מלא שמחת חיים, חברותי ונמרץ. עם מותו החלטנו יחד עם המשפחה והחברים להנציח את מי שהיה ואת שמחת החיים שבו. אנו נמשיך במפעל ההנצחה שפועל ללא לאות בזכות המשפחה, החברים והקהילה החמה בעיר.", כך אמר אופיר חזן, אחיו של תומר ז"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חפירות בפרויקט פינוי בינוי . צילום עצמי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לי התחדשות? הדייר הסרבן!

תפריט נגישות