יום רביעי , אפריל 17 2024
 
ראשי / בת ים / נשבעים – חברי המועצה ה – 19 של בת ים קובעים יעדים לשנה הקרובה

נשבעים – חברי המועצה ה – 19 של בת ים קובעים יעדים לשנה הקרובה

בישיבת מועצה חגיגית הושבעו 25 חברי המועצה ה-19 של בת-ים. צביקה ברוט, ראש עיריית בת-ים: "אנו מפשילים שרוולים ונערכים לעבוד קשה כדי להעביר את העיר לצמיחה, אנו נוביל את הספינה לחוף מבטחים"

צילום: יואב פלי
צביקה ברוט. צילום: יואב פלי

"היעדים לשנה הקרובה: עמידה ביעד הגירעון, טיפול בניקיון, ושיפור השירות"

שבוע שעבר (ה-5/12) התקיימה ישיבת מועצת ראשונה חגיגית, של המועצה ה-19, בהיכל התרבות בעיר. כמיטב המסורת עלו חברי המועצה הנכנסים, 10 מתוכם חדשים, והפכו לחברים מן המניין במועצת העיר. במועצה ה-19, ישנן עשר נשים המכהנות כחברות מועצה, פי 2 מהמועצה הקודמת. באירוע גם נפרדה בת-ים מחברי המועצה היוצאים.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת-ים, נשא דברי פתיחה ואמר: הנתונים הקשים לא מרתיעים אותנו, אני וחברי המצוינים בקואליציה, שתיתכן ואף, תתרחב בהמשך, מפשילים שרוולים ונערכים לעבוד קשה כדי להעביר את העיר ממשבר לצמיחה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות בת ים – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – בת ים ניוז – כל מה שקורה בעיר

נשבעו. חברי מועצת בת ים. צילום: יואב פלי
נשבעו. חברי מועצת בת ים. צילום: יואב פלי

עוד הוסיף, "השנה הקרובה תהיה שנה לא פשוטה, אתגרית, אך אני לוקח אחריות מלאה ומתגייס למשימה הזו מתוך אהבה גדולה לעיר שלנו ומוך אמונה שהפתרון אפשרי, אם נהיה מאוחדים, נגייס את הממשלה, נפעל בשקיפות למען האינטרס הציבורי ולא עבור בעלי האינטרסים. אנו נפעל בנחישות כדי להוציא את העיר שלנו לדרך חדשה.

במהלך דבריו הציב ראש העיר את היעדים לשנה הקרובה: עמידה ביעד הגירעון טיפול בניקיון, ושיפור השירות. התושבים לא יהיו רק תושבים, אלה לקוחות שיזכו  לתמורה מלאה למיסים שהם משלמים, העיר תהיה מאוד נקייה וכן יהיה חוג חינוך חינם לכל ילד.

לאחר ההשבעה התפנו חברי המועצה ה-19 לדון על האיחוד עם תל אביב כאשר כל חברי המועצה הצביעו בעד ביטולו מלבד חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג שנמנעה מלהצביע.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חפירות בפרויקט פינוי בינוי . צילום עצמי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לי התחדשות? הדייר הסרבן!

תפריט נגישות