יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / בת ים / סטודנטים מבת ים? יש לנו מלגה בשבילכם!

סטודנטים מבת ים? יש לנו מלגה בשבילכם!

מרכז הצעירים בת ים מזמין את הסטודנטים להפנינג מלגות

הפנינג המלגות בשנה שעברה
הפנינג המלגות בשנה שעברה

עיריית בת ים ומרכז הצעירים העירוני מזמין את הסטודנטים בעיר להפנינג מלגות שיתקיים ביום חמישי, 24.5.18, בשעה 18:30, במרכז הצעירים. ההפנינג מיועד לסטודנטים ומועמדים לתואר ראשון במטרה לתת מידע וכלים לאפשרויות מימון ללימודים האקדמאיים. לשירות הסטודנטים יעמדו דוכנים של קרנות וארגונים המציעים מגוון רחב של מלגות, בהן מלגות של קרן רוטשילד, מנהל הסטודנטים, פר"ח, אייסף, אימפקט, כל ישראל חברים, המקום ועוד. במקביל יינתן יעוץ מלגות אישי.

לכתבות נוספות:
מחר נפתחת ההרשמה – לקייטנת החופש הגדול
נחשף מדד ציוני התלמידים בבת ים – חולון

הפנינג המלגות בשנה שעברה
הפנינג המלגות בשנה שעברה

לראשונה במסגרת ערב המלגות של מרכז הצעירים יוגרלו קודים לאתר Milgapo, המאפשרים רישום למאות מלגות ומגדילים את הסיכויים לקבלת מלגה למימון הלימודים. ההשתתפות בהגרלה מותנית ברישום מראש (https://goo.gl/msdvvBולתושבי בת ים בלבד בטופס הרישום לערב. בנוסף, המבקרים בהפנינג ייהנו מהרצאה בנושא התנהלות כלכלית, רישום והסבר על אתר המלגות Milgapo סדנאות מיון ראשוני למלגות, מוזיקה, נשנושים ועוד. מרכז הצעירים מקיים את ההפנינג זו השנה השלישית במטרה להנגיש מידע וסיוע במלגות לסטודנטים המתגוררים בעיר.

הפנינג המלגות בשנה שעברה
הפנינג המלגות בשנה שעברה

כמו כן, מידי שנה העירייה בשיתוף קרנות וארגונים שונים מעניקות מלגות בשווי אלפי שקלים לסטודנטים, בתמורה להתנדבות בקהילה. האירוע כאמור יתקיים ביום חמישי, 24.5.17 בשעה 18:30, במרכז הצעירים, רחוב רהב 7. הכניסה חופשית בהרשמה מראש בלינק https://goo.gl/msdvvB יש להגיע עם תעודות זהות לרישום למלגות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חפירות בפרויקט פינוי בינוי . צילום עצמי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לי התחדשות? הדייר הסרבן!

תפריט נגישות