יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / מדורים / צרכנות / 5 רעיונות לקניית המתנה המושלמת- בשמים לגבר ועוד קצת

5 רעיונות לקניית המתנה המושלמת- בשמים לגבר ועוד קצת

יום הולדת מתקרב? יום נישואין? רק התחלתם לצאת ואת שוברת את הראש מה קונים לגבר? ריכזנו עבורך במאמר חמישה רעיונות בטוחים שיבטיחו שתהיה לך הזדמנות להעניק מתנה שווה ושימושית באמת.

ליעד מרום – canva בשמים לגבר (1)
צילום:canva

להלן רשימת הכבוד:

  1. בושם מרשימת מותגי בישום מובילים לגברים- מתנת בסיס שימושית ונפלאה שמתאימה תמיד ואף פעם לא יכול להיות ממנה יותר מדי. בשמים לגברים היא מתנה שאי אפשר לטעות בה והיא מהווה את הבסיס ההכרחי והנדרש לכל מתנה לגבר כשכמובן אפשר להעניק מתנה זו כשלעצמה, כלומר רק בושם וזה יהיה מרשים ומפנק ובמקביל ניתן להעניק אותה ביחד עם דברים נוספים כך שהבושם מהווה חלק ממכלול גדול יותר, למי שרוצה לפנק במיוחד.
  2. מכונת מיצים- מתנה בריאה ומועילה ותמיד תמיד רלוונטית, אלא אם כן לגבר המדובר כבר יש מכונת מיצים, אם כי לא סביר שיש לו גם מכונה למיצים קשים, גם מסחטה למיץ תפוזים ורימונים, גם בלנדר וגם מסחטה לירק, תמיד אפשר יהיה להעניק לו במתנה את אחד המכשירים שיודעים להפיק מיץ ולהעשיר את בריאותו, את איכות חייו ובאופן כללי, אם הוא עוד לא שם, לעודד אותו למודעות גבוהה יותר לבריאותו.
  3. מכונת גילוח- אחת המתנות היותר מפנקות ומושקעות שניתן להעניק לגבר היא מכונת גילוח. רוב הגברים מצטיידים במכונת גילוח ברמה בינונית, גם בטווח המחירים וגם בטווח איכות התוצאה שלה כך שאם יש גבר שרוצים לפנק אותו במיוחד, מכונת גילוח מושקעת ואיכותית תמיד תהיה השקעה נהדרת.
  4. עיסוי- בין אם נטו טיפול ובין אם בילוי בספא, ובאותה הזדמנות, למה לא לנצל את זה לבילוי זוגי בספא, עיסוי זאת המתנה המושלמת בכל הזמנים ולכל האירועים ודרך אגב, לשלב אותה עם בושם לגבר זאת המתנה הכי מפנקת שאפשר לדמיין.
  5. בגדי מותגים ונעליים- קלאסי ובטוח זה מתנות של בגדים ונעליים, כמובן שחשוב מאד להקפיד על איכות ועל פתק החלפה, אבל עדיף למנוע את הטרחה מהבן אדם שבצורך להחליף ולקנות מתנות של בגדים ונעליים רק אם אתם בטוחים בטעם ובמידות שלו.

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


כמובן שהרשימה עוד ארוכה ותמיד טוב לשלב בין דברים וטיפ קטן לסיום, גברים הם לא תמיד נוטים לסטריאוטיפים האלו או האלו שיש אודותם, נסו להכיר את הגבר מקרוב מספיק כדי לאתר את האהבות הקטנות והלא מהדהדות שלו. לכולנו יש את ההעדפות והדברים הקטנים שאנחנו אוהבים ולקבל מתנות ממאגר הדברים האהובים עלינו תמיד מתקבל בברכה.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

טיפים לניקוי מקלחון של חברת גלאסיקו עבודות זכוכית. צילום אילוסטרציה canva

יש לכם מקלחון? הטיפים האלה בדיוק בשבילכם

תפריט נגישות