יום חמישי , מרץ 28 2024
 
ראשי / אירוע הגאווה הראשון של בת ים יתקיים בגלידריה

אירוע הגאווה הראשון של בת ים יתקיים בגלידריה

לאחר מאמצים מול העירייה שלא נשאו פרי. החליטה הקהילה הגאה בבת ים לקיים את אירועי הגאווה הראשונים בעיר כמפגש חברי בגלידרייה.

מצעד גאווה בבת ים

האם לקראת האיחוד הצפוי בין בת ים לתל אביב – צפוי מצעד גאווה להומאים ולסביות גם בבת ים??? בינתיים מתחילים במפגש בגלידרייה.  גורמים חרדים בעיר מאיימים לסכל את האירוע.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – בת ים חולון ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה – בת ים ניוז – כל מה שקורה בעיר

גבירותיי רבותיי, ואלו שעוד לא החליטו, מוזמנים לרשום בפניכם את התאריך לאירועי הגאווה הראשונים בעיר בת ים – יום רביעי, שעות 18:00 – 21:00 בגלידריית "לה גופרה" בטיילת בת ים.

על ההחלטה יוצאת הדופן לקיים את אירועי הגאווה בתוך  גלידריה מסביר אמיר סבח, מראשי הקהילה הלהט"בית בעיר: "בתחילה המטרה שלנו היתה לתת לבני הנוער תחושה שהם לא לבד ולקיים שיח על הנושאים "החמים" של הנוער בקהילה בבת ים ובכלל. היתה לנו היענות גדולה מאד".

מצעד הגאווה בתל אביב
מצעד הגאווה בתל אביב

באשר לשאלה המתבקשת כיצד היענות גדולה כל כך הובילה לקיום אירוע מצומצם בגלידרייה מסביר סבח כי : "בתחילה, בגלל ההיענות הוחלט להזיז את התאריך לטובת אירוע מתאים יותר בגודלו ובמהותו תוך שיתוף פעולה עם העירייה. העירייה הציעה להשתתף בקיום אירוע בתאריכים רחוקים יותר לאחר חודשי הקיץ".

בסופו של דבר, מסביר סבח כי המטרה העיקרית של הקדמת אירועי הגאווה נעוצה במצבם של בני הנוער בעיר והצורך שלהם במעגלי השיחה דווקא בתקופה של טרום שנת הלימודים: "לאחר חשיבה הבנו שקיום הארוע כעת לפני החזרה ללימודים יסייע לנו לפנות לקהל רחב יותר ולהשיג מטרות רבות שהיינו מפספסים במידה והיינו מקיימים את הארוע בזמן אחר".

אירוע הגאווה  יתקיים ביום רביעי, שעות 18:00 – 21:00 בגלידריית "לה גופרה" בטיילת בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מירי ביטון. צילום: צוף קזאז

"צלילים של תקווה"

תפריט נגישות