יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / לומדים את בית הספר: ימים פתוחים להורי בת ים

לומדים את בית הספר: ימים פתוחים להורי בת ים

בתי הספר היסודיים מקיימים ימים פתוחים עבור הורים שילדיהם עולים לכיתה א'

ספורט הרצל

הימים הפתוחים התקיימו החל מ-21/12/18 עד 4/1/19 הרישום לשנת הלימודים תש"פ יתקיים בין התאריכים 7.1.19 עד 27.1.19 דרך האתר העירוני.

עלייה לכיתה א' היא שינוי משמעותי עבור הורה וילד, שעשויה להיות מאוד מרגשת אך בד בבד גם מאוד מלחיצה. לקראת הרישום לכיתות א' לשנת הלימודים החדשה ועל מנת להקל עם המעבר, מקיימים בתי הספר היסודיים בבת ים ימים פתוחים עבור הורי הילדים העולים לכיתה א'. בימים אלה, פותח בית הספר את שעריו, ובכך מאפשרים להורים הנרגשים להכיר את סביבת הלימוד, ההנהלה וצוות המורים וכן את התכניות החינוכיות הייחודיות שבית הספר מוביל.

ספרים בראשונים

לאחר מפגשים אלה, יוכלו הורי התלמידים לבחור, תוך דירוג עדיפויות ובכפוף לבקרה עירונית, את בית הספר המתאים ביותר לילדם, במרחב בו הם גרים.

ביס הרצל ספורט

רשימת בתי הספר והימים הפתוחים בהם קיימת באתר העירוני בכתובת:

http://www.bat-yam.muni.il/info.php?id=3923

הרישום לשנת הלימודים החדשה יתקיים בין התאריכים 7.1.19 עד 27.1.19. בעיר ארבעה מרחבי חינוך: בחינוך הממלכתי שלושה מרחבים שמוגדרים על בסיס גיאוגרפי: צפון, חוף ומרכז. במרחב הרביעי כלולים בתי הספר של החינוך הממלכתי-דתי. כמו כן, גם השנה כמו בשנה אשתקד, הרישום ייעשה באופן מקוון דרך אתר האינטרט העירוני, על ידי הכנסת מס. הזהות של ההורה ושל התלמיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות