ראשי / יש לכם מקלחון? הטיפים האלה בדיוק בשבילכם

יש לכם מקלחון? הטיפים האלה בדיוק בשבילכם

רגע לפני הניקיונות של החג, חברת "גלאסיקו עבודות זכוכית" עוזרת לנו לחדש את המקלחונים שלנו בחדרי הרחצה.

טיפים לניקוי מקלחון של חברת גלאסיקו עבודות זכוכית. צילום אילוסטרציה canva
טיפים לניקוי מקלחון של חברת גלאסיקו עבודות זכוכית. צילום אילוסטרציה canva

חדר האמבטיה שלנו מתאפיין בהצטברות עובש ואבנית על קירות והתקרה ובדגש על מקלחון הזכוכית עצמו, אביזרי האיטום העשויים סיליקון וגומי לסוגיו וחלקי הפרזול השונים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


למרות שיש  מקלחונים שהזכוכית שלהם עברה ציפוי המונע הצטברות אבנית על המקלחון, אך גם ציפוי זה נוטה לרדת עם הזמן עקב שימוש בחומרי ניקיון, קרצוף וגם התיישנות.

שמירה וניקוי המקלחון – 3 טיפים חשובים: 

1.ניקוי חלקי הזכוכית במקלחון מאבנית ומשקעי סבון:

ישנם בשוק המון חברות מצויינות וסוגים של חומרי ניקוי אשר מיועדים לטיפול בהצטברות אבנית. אנו ממליצים להתיז על הזכוכית את חומר הניקוי, ובעזרת מטלית לחה יש למרוח את החומר באופן אחיד על משטח הזכוכית בלבד, הימנעו ממגע החומר בחלקי הפרזול וחלקי האטימה הרכים של המקלחון, לאחר מספר דקות, יש לשפשף שוב בעדינות את חומר הניקוי ולשטוף במים לאחר מכן היטב.

2.ניקוי כל אביזרי הפרזול במקלחון (חלקי הפרזול כוללים את הצירים, הזוויות וידיות המקלחון), בחומר ניקוי ייעודי לנירוסטה, במידה ואתם לא בטוחים שמדובר בנירוסטה יש לנקות עם בסבון כלים רגיל. בציפוי עדין, כדאי להימנע מקרצוף מסיבי על מנת לא להזיק לציפוי.

3.ניקוי חלקי האיטום של המקלחון (גומיות האטימה לאורך ומתחת לדלתות המקלחון, והסיליקון שמיועד לאטימת היחידות הקבועות לקירות). פה אנו נשתמש בחומר ניקוי נגד עובש או כל סבון פעיל אחר, אנו ממליצים להשתמש במברשת שיניים ולהימנע מהתזת החומר על הזכוכית, לאחר מכן לשטוף ולנגב. הנדי מן למיניהם שהם בעלי יכולת וידע יכולים לפרק את אביזרי האטימה הנשלפים מהמקלחון על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.

במקרים שכבר אי אפשר לנקות את חלקי המקלחון (הפרזול, הגומיות, הידיות והאיטום), מומלץ לקרוא לבעל מקצוע בעל ידע בהרכבת מקלחונים. החלפת הגומיות הנשלפות יעלה לכם 200-300 ₪, חידוש הסיליקון (החלק שמוצמד לקיר) הינה העבודה המצריכה את פרוק המקלחון הקבוע לשם הסרת הסיליקון הישן, הרכבתו מחדש ומריחת חומר איטום חדש, הפעם רצוי שתוודאו מול המתקין שיבצע זאת בחומר שמונע עד כמה שניתן הצטברות עובש. ניתן גם בהזדמנות זו לבחור בגומיות שאינן דווקא שקופות, היום ניתן להתקין כאלה בצבעים שונים (שחור, לבן, מוזהב ועוד) בכל מקרה אם ממש הסתבכתם, אנחנו כאן.

פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.  האתר שלנו

באדיבות גלאסיקו עבודות זכוכית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

תפריט נגישות