יום שישי , מאי 17 2024
 
ראשי / רופא שיניים מבת ים מאושפז בהודו

רופא שיניים מבת ים מאושפז בהודו

רופא מבת ים מאושפז בבית חולים בהודו. אחותו מספרת לראשונה:  "הוא הגיע למבוי סתום בחיים. נסע לפני שלושה חודשים כדי להימחק. היאוש אכל אותו".

רופא שיניים בבת ים מאושפז בהודו
אילוסטרציה

רופא שיניים, בן 35 מבת ים אושפז שלשום במצב בינוני עד קשה, בבית חולים סנט אנתוני בגואה. הצעיר נסע לבד להודו לפני שלושה חודשים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


בראיון לאתר בת ים חולון ניוז מספרת אחותו על הסיבות שבגללן אחיה 'איבד את עצמו', כך לטענתה: "אנחנו משפחה טובה מאד ותומכת. הוא רצה להצטיין בצבא, הלך לקורס קצינים  והיה בדרך הנכונה להגשים את עצמו. הוא השתחרר ונסע ללמוד רפואת שיניים. הייתי בטוחה שהוא רק יעשה לעצמו 'ריסטרט' כמו שעושים למחשב מקולקל. אבל במקום זה הוא מחק לעצמו את המוח".

מה קרה לאחר מכן?

"הוא רצה להמשיך לעבוד בגרמניה כי הציעו לו משכורת טובה. באותו הזמן אני חליתי והוא חזר להיות עם המשפחה והתחיל לעבוד בקופת חולים. הוא עבד שם בחמשת השנים האחרונות. לא נעים לומר את זה אבל אני מורה, ואני מרוויחה יותר ממנו, כלומר המשכורת שלי מראש נמוכה ושלו היתה הרבה יותר נמוכה. הוא לא קיבל תשלום על מטופלים שהבריזו. נתנו לעבוד 70% משרה, ניסו לתפור לו כל מיני משרות לא הגיוניות בסניף ברמת השרון וסניף ביבנה. בשנה האחרונה הוא חשב לפרוש".

במה הוא עסק?

"הוא ניסה לעבור מסלול וללמוד קאוצ'ינג, אחר כך הוא הפך להיות מורה מחליף לשנה, שום דבר שיכל להחזיק אותו כלכלית. הוא היה מצוי בלחץ מאד כבד. בסופו של דבר הוא הלך לעבוד בעסק של חבר, משהו שהיה קשור למכירות ולכושר. לפני שלושה חודשים הוא החליט לעזוב הכל ולטוס להודו".

שמרת איתו על קשר?

"כן, הוא עידכן בהתחלה בפייסבוק ואז הוא מחק את העדכונים. סיפר שהוא מבלה ונהנה. כשהגיע לגואה הבנתי שזה קצת רגע של 'לפרוק עול'. הוא לא המשיך משם, הוא כבר חודשיים בגואה. בן דוד של בעלי נמצא שם בטיול אחרי צבא. הוא היה בגואה לפני שלושה שבועות ומצא אותו. בהתחלה הוא סיפר לנו שהוא חוגג והכל נראה בסדר. אחר כך הוא אמר לנו שהוא מבסוט מדי. הבנתי שיש כנראה סמים בתמונה".

חשבת לעשות משהו בנושא?

"הוא ילד גדול. אין משהו שאני יכול לומר לו.  הוא אחי הגדול. אני דואגת לו ואמרתי לו שישמור על עצמו. הייתי בטוחה שהוא רק יעשה לעצמו 'ריסטרט' כמו שעושים למחשב מקולקל. אבל במקום זה הוא מחק לעצמו את המוח. הוא אומנם רופא שיניים אבל הוא יודע מה המשמעות של חומרים מסוכנים. אם הוא לקח את הפטריה הזו, כנראה שבאמת הוא היה מיואש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

תפריט נגישות