יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / מכוני הכושר הכי מומלצים בבת ים לשנת 2024

מכוני הכושר הכי מומלצים בבת ים לשנת 2024

מכוני הכושר הכי שווים בבת ים - מדריך המומלצים

כולם רוצים גוף יפה אך רק מעטים מוכנים לעבוד קשה בשבילו. מי שבכל זאת החליט להכניס שינוי בחייו עלול להיתקל במכשול הכי גדול של עולם הכושר – איך מתחילים? בשביל לעזור לכם להתחיל אספנו עבורכם את מכוני הכושר בבת ים כך שעכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשים חולצה ומכנסיים, נעלי ספורט ו.. אם לא התאמנתם כמה שנים טובות אולי כדאי שתעשו גם קצת מתיחות. יצאנו לדרך!

גו אקטיב

מכון הכושר המומלץ גו אקטיב בת ים הוא אחד מסניפי רשת גו אקטיב המונה כ- 9 סניפים ברחבי הארץ. המקום מציע מגוון רחב ביותר של אימונים המתאימים לכל הגילאים ולכל הרמות וכן לתחומי עניין שונים. כך למשל תוכלו למצוא תוכנית אימונים המורכבת מקבוצות גדולות, קבוצות קטנות, או אפילו אימונים אישיים. אם בא לכם משהו טיפה יותר מאתגר ומעניין תוכלו לנסות את שיעורי הסטודיו של Less-mills שהפכו לטרנד עולמי ומלווים במוסיקה וכוראוגרפיה עכשווית המשתנות כל 3 חודשים.
עוד בונוס מעולה שהמקום מספק הוא תוכניות תזונה מעולות. כידוע שינוי גופני מתחיל בחדר הכושר ונגמר במטבח עם ארוחה בריאה ומעקב שוטף על תזונה נכונה. תוכניות התזונה שהמקום מציע ילמדו וידריכו אתכם כיצד לאכול נכון יותר ובריא יותר על מנת להגיע לתוצאות אליהם אתם מכוונים בצורה האופטימלית.

חדר הכושר המומלצים ביותר בבת ים ( אילוסטרציה )
חדר הכושר המומלצים בבת ים

כתובת: יוספטל 92, קניון בת ים
טלפון: 03-5544401

סטודיו סי

גם כאן מדובר ברשת מכוני כושר גדולה וטובה המונה מספר סניפים המציעים מגוון רחב של חוגים המתאימים לכל הרמות והגילאים. כמו ברוב המכונים כיום הסטודיו שם דגש על אימונים בקבוצות ומציע חוגים שונים כמו חיטוב ועיצוב, פאוור דאנס, קיקבוקס, פילאטיס, היט ועוד.
למי שחושש אפשר להיות רגוע, החוגים השונים מותאמים למתחילים ודואגים לאפשר גם לחסרי ניסיון כניסה נוחה וקלה למשטר אימונים שמביא תוצאות.
נוסף על כך חדר הכושר מציע פתרון לאבות ואימהות טריים עם תינוקות עד גיל זחילה שמאפשר להשאיר את הילד בבייביסיטר במקום כך שאתם תוכלו להתרכז באימונים ולהזיע קצת.

 

מכוני הכושר הטובים ביותר בבת ים והסביבה ( אילוסטרציה )
מכוני הכושר הטובים ביותר בבת ים 

טלפון: 03-7388713
כתובת: בלפור 62, בת ים

 

7seven

7 או באנגלית seven הוא מכון כושר מעולה הממוקם במלון לאונרדו במרכז טיילת בת ים דבר הנותן יתרון אדיר למתאמנים שרוצים לרדת ולהירגע בים אחרי אימון קשוח בו הם נתנו הכל.
חדר הכושר מציע למתאמנים חדשים אשר זה עתה נרשמו ליווי בעזרת צוות המדריכים המקצועי הנמצא במקום וכן תכנון של תכנית אימונים אישית המתאימה לצרכים ולמטרות האישיות של כל המתאמנים.
מי שמעוניין באימונים בזווית מעט שונה יכול לבדוק את תכנית האימונים המעולה שהמקום מציע הנקראת "יסודות הלחימה" שם תלמדו שיטת לחימה המשלבת קארטה טאי קוון דו, קארטה מגע מלא, קיקבוקס, וקרב מגע.

חדרי הכושר הכי טובים בעיר בת-ים ( אילוסטרציה )
חדרי הכושר הכי טובים בעיר בת-ים

כתובת: דרך בן גוריון 99, בת ים
טלפון: 03-5550599

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוסכים מומלצים בחולון (צילום: pixabay)

המוסכים הכי אמינים בחולון לשנת 2024

תפריט נגישות