יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / חולון – התושבים שואלים המועמדים מתחייבים

חולון – התושבים שואלים המועמדים מתחייבים

פרוייקט חולון בת ים ניוז - בחירות 2018, קאט דה בולשיט, התושבים שואלים המועמדים מתחייבים. השבוע, מה מתכוונים המועמדים לעשות בנושאי החינוך בעיר

מרחב לימודי בחולון

אתר החדשות בת ים חולון ניוז עם יוזמה מקורית לקראת הבחירות – בכל שבוע תישלח לכל המועמדים שאלה זהה שאתם הגולשים בקשתם לקבל התחייבות שלהם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות חולון – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


קאט דה בולשיט


 לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים בת ים חולון ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצהחולון ניוז – כל מה שקורה בעיר


עם זאת מצב החינוך בעיר שנוי במחלוקת. לאחרונה התברר כי רק בית ספר אחד מחולון נבחר לאחד ממאתיים בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך. (בבת ים השכנה שמונה בתי ספר נכנסו לרשימה המכובדת). הורים רבים מתלוננים על כיתות צפופות, עלות יקרה של צהרונים ותשתיות רעועות שדורשות תיקון.

חדשות 'חולון בת ים ניוז' יצאה לשאול את המתמודדים מה הם מתכוונים לעשות על מנת לשפר את מצב החינוך בחולון

מורן ישראל, החינוך בחולון עומד במקום כבר תקופה ארוכה

מורן ישראל, צילום: יח"צ

בכוונתי להוביל תכנית לטפול במערכת באופן מקיף שיפור תהליכי ההרשמה לגנים, אימוץ תכניות לאפס אלימות במערכת החינוך וגיבוש פעילויות העשרה בלתי פורמליות לילדי העיר. החינוך בחולון עומד במקום כבר תקופה ארוכה. כראש העיר אפעל להצבת יעדים ברורים למערכת החינוכית, אשקיע משאבים בשיעורי עזר לתלמידים מתקשים, בפעילות החברתית ובפיתוח תלמידים מצטיינים. כי חולון חייבת להתקדם קודם כל בחינוך."

אילן גזית – אשים דגש בהוספת שיעורי חינוך גופני

אילן גזית

הפתרון לחינוך מסתמך על הזרמת תקציבים נוספים למערכת החינוך לצד  שקיפות תקציבית. אנחנו חייבים לשים דגש על סיוע בהשלמת בגרויות ומכינות לחיילים משוחררים וכן להשיג  מלגות ומימון שיעורי לימוד נוספים מעבר לתכנית משרד החינוך. יש  לתת  עזרה פרטנית לנזקקים ממצב סוציו- אקונומי נמוך.

אני חושב שצריך לשים דגש על הוספת שיעור קבוע בחינוך גופני, במימון עירוני. כמו כן העירייה צריכה להשקיע בהקמת חטיבה עליונה לקליטת ספורטאים מחוננים שילמדו ויחיו בתנאי פנימיית יום".

ד"ר קרן גונן: מתנגדת להפרטה ופירוק בין בית הספר והצהרונים

קרן גונן

העיריה צריכה לתקצב חוגים, שיעורי תגבור, בחירת צהרונים ראויים . כמו כן אני מתנגדת להפרטה ופירוק בין בית הספר והצהרונים. חולון צריכה להשקיע יותר בחינוך המיוחד. אנחנו צריכים לפתוח ספר וגנים שיקומיים על מנת לאפשר לכל הילדים לקבל מענה חינוכי במסגרת העיר ולא לבזות אותם בנסיעות ארוכות, בפקקים, בנוסף לקשיים הרבים שלהם גם כך.

העירייה צריכה לקיים חוגי ספורט בבתי הספר שיעוררו את תאוותם של בני הנוער לספורט. אנחנו צריכים לאתגר את הילדים ובני הנוער לקחת חלק בתחרויות עירוניות שונות ולאפשר סבסוד חוגים והשקעה בקבוצות הספורט השונות בעיר. הספורט הנשי חייב להתפתח גם הוא החל מגילאים צעירים ואנו נקדיש משאבים לשם כך".

מוטי ששון: היעד המרכזי לפעול למניעת נשירתם של תלמידים ממערכת החינוך

מוטי ששון ראש העיר חולון

מאז בחירתי  לראשות העיר חולון, הצבתי את נושא החינוך כאחד הנושאים המרכזיים והחשובים בסדר העדיפויות. היעד המרכזי על פי המדיניות שלי לפעול למניעת נשירתם של תלמידים ממערכת החינוך ולאפשר לכל תלמיד ותלמידה לסיים 12 שנות לימוד וזאת בניגוד לערים אחרות שנהגו להנשיר תלמידים שציוניהם לא איפשרו הוצאת תעודת בגרות.

בנוסף לכך הקצתה  העירייה על פי מדיניותי סבסוד של עד 90% מעלויות האבחון והטיפול בילדים הסובלים מלקויות למידה קשב וריכוז. שמה של מערכת החינוך בחולון הולך לפניה וזו השנה השנייה בה זכתה העיר בפרס החינוך הישובי והארצי בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. חולון מהווה מוקד משיכה לאנשי חינוך מכל רחבי הארץ על מנת לחוות את הפרויקטים החדשים בתחום הלמידה. עשרות בתי ספר ומאות גני ילדים זוכים להשקעה בטיפוחם,  ותחזוקתם ברמה הגבוהה ביותר".

מיקל בוזגלו – סרב למסור מידע לציבור

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

תפריט נגישות