יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / חדש בחולון – אפליקציית תרגול חינמי למבחן הפסיכוטכני

חדש בחולון – אפליקציית תרגול חינמי למבחן הפסיכוטכני

עיריית חולון רכשה עבור תלמידי שכבת י"א יישומון תרגול לקראת המבחנים הפסיכוטכניים בצו הראשון לשימושם ללא תשלום

האפליקציה החדשה
האפליקציה החדשה
חדש: עיריית חולון רכשה עבור תלמידי שכבת י"א יישומון (אפליקציה) ייעודי שיסייע להם להתכונן טוב יותר וללא תשלום לקראת המבחנים הפסיכוטכניים של צה"ל במסגרת הצו הראשון.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות חולון – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה –
חולון ניוז – כל מה שקורה בעיר

ביישומון, שנקרא ה"מפתח" ושרכישתו הסתייעה הודות למאמצי יחידת ההכנה לצה"ל בעירייה, ניתן לתרגל בטלפון הנייד מתוך מבחנים פסיכוטכניים אמיתיים ולקבל את התוצאות באופן מיידי. השימוש ביישומון ניתן באמצעות קוד כניסה למשך שלושה חודשים רצופים מיום תחילת השימוש, כאשר ניתן לערוך ניסיון תרגול אחד בלבד עם קבלת קוד הכניסה ולהתחיל את שלושת חודשי השימוש החינמי רק לקראת מועד הצו הראשון.

יעניין אותך גם
לא לאלימות כלפי נשים – עיריית חולון בצעד מרגש
נס חנוכה? הצגות לילדים ב 30 ש”ח בלבד

תלמידי כיתות י"א שלומדים בעיר יקבלו החל מהשבוע הבא את קוד הכניסה בבתי הספר שלהם באמצעות רכזי ההכנה לצה"ל הבית ספריים או באמצעות רכזי השכבה. בני שכבת גיל זו שלומדים מחוץ לעיר או שאינם לומדים כלל במסגרת חינוכית מתבקשים להגיע למרכז ההכנה לצה"ל, ברח' גאולים 25 (ליד בית העולה), בימים ראשון ושני, בין השעות 19:00-08:00 (עד סוף חודש דצמבר) על מנת לקבל את הקוד. על המלש"ב (מיועד לשירות ביטחון) להגיע בעצמו עם תעודת זהות וספח שמוכיח כתובת מגורים בחולון וכן עם מכשיר טלפון נייד לשם הורדת היישומון. פרטים נוספים בטל' 03-6500605.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


מוטי ששון, ראש העיר: "אין ספק כי תרגול מוגבר יעלה את סיכויי המלש"בים להגיע לתוצאות טובות במבחנים אלה ועל ידי כך להעלות את סיכוייהם לקבל שיבוצים לתפקידים צבאיים משמעותיים שהולמים את כישוריהם ושבהם הם יכולים לתרום באופן מיטבי למדינה. זהו אינטרס מובהק של העיר וחשוב לנו, כעירייה, להמשיך ולהשקיע בתלמידים שלנו גם בדרך זו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ש.ל.ה קרדיט צילום-רחל קלמנוביץ

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי בדיור מוגן פאלאס

תפריט נגישות