יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / לקראת אירוע הקיץ לילדים בהיכל טוטו: הצצה לעולמם של המכורים ללגו

לקראת אירוע הקיץ לילדים בהיכל טוטו: הצצה לעולמם של המכורים ללגו

ביום שבת ייפתח בעיר הלגו פארק, בו יוקם מיצג עתידני מ-3 מיליון קוביות לגו. רגע לפני שהאקשן מתחיל, ילד בן 12 ואבא בן 40 מסבירים לנו את סוד הקסם של הצעצוע

לא לילדים בלבד, צילום אילוסטרציה
לא לילדים בלבד, צילום אילוסטרציה

אטרקציה קייצית מגיעה בסוף השבוע לעיר מבית חברת לגו העולמית,  Lego Park 2018, אשר יתארח בהיכל טוטו בחולון עד סוף אוגוסט.

LEGO PARK, צילום: סטודיו צלול
LEGO PARK, צילום: סטודיו צלול

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


במסגרת הפעילות יוקם בהיכל טוטו חולון המקורה והממוזג, מתחם פארק ענק בו תיבנה העיר הישראלית העתידנית והמתקדמת העשויה כולה מ-3 מיליון קוביות לגו ותכלול: גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד.

בפארק העצום ייערכו פעילויות מגוונות ברוח הנושא המרכזי, 'בונים את עיר העתיד', עם שלל אטרקציות כמו: גלגל ענק, רכבת, קרוסלה, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד.

עד סוף אוגוסט בהיכל טוטו, צילום: סטודיו צלול
עד סוף אוגוסט בהיכל טוטו, צילום: סטודיו צלול

בנוסף, תוצג תערוכת מודלים מלגו, פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי LegoLand בקליפורניה.

בחן את עצמך האם גם אתה מכור, צילום אילוסטרציה
מה סוד קסמו של הצעצוע, צילום אילוסטרציה

ראש בראש: ילד VS אבא (לא שלו)

גיל, מצב משפחתי

נועם סבן: 12, ילד

מסיבת יום ההולדת של נעם סבן, צילום: פרטי
מסיבת יום ההולדת של נועם סבן, צילום: פרטי

ארז אבו: 40, נשוי (אב ל-2: עידו בן 9, שחר בת 6)

ארז אבו והילדים, צילום: פרטי
ארז אבו והילדים, צילום: פרטי

באיזה גיל התחלת לאהוב לגו?

נועם: "מגיל 3. באחד הימים הלכתי עם אבא לשוק והיה שם לגו. ביקשתי ממנו לקנות לי והוא קנה. הבנתי שאני אוהב לגו ושבוע אחרי זה קניתי עוד שתי דמויות ומאז כל פעם אני משחק רק בלגו. כל יום הולדת אני מקבל עוד, כולם יודעים שאני רוצה את זה. אפילו לפני שבוע סבא שלי חזר מרומא והביא לי שש יחידות חדשות של לגו".

ארז: "כשאני הייתי ילד היה לנו לגו בבית אבל זה שונה לגמרי מהלגו שיש היום. היום יש מבחר ענק של דוגמאות, צבעים, סדרות, דברים חדשים שלא היו בזמני. היום כשאני קונה לילדים שלי לגו אני הרבה יותר נהנה מהמבחר (יש לגו סיטי, לגו משפחות, מלחמת הכוכבים, רכבות, מטוסים, פיראטים)".

לא מה שהיה פעם, צילום אילוסטרציה
לא מה שהיה פעם, צילום אילוסטרציה

למה דווקא לגו?

נועם: "משחקים אחרים זה לא כמו לגו. בלגו אני יכול לעשות מה שאני רוצה. מאז ומתמיד התחברתי לזה שאני יכול לבנות מה שמרגיש לי, ליצור משהו חדש גם, בגלל המגוון הרחב של החלקים יש לי את המון אופציות לבנות מה שאני רק רוצה".

ארז: "מדובר במשחק שמפתח את המחשבה ואת הראיה הדו והתלת ממדית. בזכות הוראות ההפעלה שמכוונות אותך בדיוק איך להרכיב לדוגמא לחבר את A3 ל B5 וכך אתה יוצר את הצורה. כמובן שזה בהתאם לגיל, אבל אני מאמין שכל אחד יכול למצוא את הכיוון שלו".

מפתח את הדמיון, צילום אילוסטרציה
מפתח את המחשבה, צילום אילוסטרציה

מדובר בתחביב די יקר, אתה לא חושב להפסיק עם זה לפעמים?

נועם: "כן, אני יודע, לגו זה מאוד יקר. אני לא קונה בכל פעם. לפעמים אחרי 10 דקות אני כבר רוצה לגו חדש. אני לא מקבל כל שבוע חדש אז אני משתמש במה שיש לי. חוץ מזה כבר אין מקום בבית לכל הלגו שלי, אני צריך להתחשב גם באמא".

ארז: "נכון, לגו זה מותג מאוד יקר. בחו"ל אפשר לקנות אותו במחיר יותר זול. לפעמים אני משתמש בכל מיני אתרים ומזמין חבילות מחו"ל. אני קונה קופסא אחת לחודש, זה לא נגמר".

בחו"ל אפשר למצוא יותר בזול, צילום אילוסטרציה
בחו"ל אפשר לקנות יותר בזול, צילום אילוסטרציה

אני מכירה הרבה מאוד ילדים שלא חולקים את הצעצועים שלהם עם אחרים, גם אתה כזה עם הלגו?

נועם: "את האמת חברים שלי לא אוהבים לגו, אבל גם אם הם היו אוהבים לא הייתי נותן. יש לי הרבה מאוד חלקים שאני מחובר אליהם והם גם מאוד יקרים אז ככה שאני לא רוצה שהם יהרסו או יאבדו".

ארז: כדי לא ליצור ריבים בין הילדים על הלגו, המגוון המדהים מאפשר לי לקנות גם לבת שלי לגו של נסיכות, ארמונות, בעיקר בצבעי ורוד ולבן".

גם הן יהיו בשבת בהיכל, צילום אילוסטרציה
גם הן יהיו בשבת בהיכל, צילום אילוסטרציה

קורה שמישהו צועק בבית באמצע הלילה בעקבות דריכה על חלק?

נועם: "אמא. את האמת, גם לי זה קרה, וזה מאוד כואב. אבל זאת לא סיבה להעיף את הלגו מהבית".

ארז: "תראי הכפות רגליים שלנו פוגשות הרבה דברים בבית: שולחנות, רהיטים, ספות ולגו. אם לא העפנו את שאר הדברים עדיין, גם הלגו נשאר".

מדובר בתחביב לכל החיים?

נועם: "כן. אני בטוח שאני והלגו זה רק ההתחלה. יום אחד אני אהיה מהנדס לגו באחת מהשלוחות בעולם. כבר בשנה הבאה, לבר מצווה, לוקחים אותי ללגו לנד".

ארז: "זה החינוך שאני מקנה לילדיי. אני שומר קופסאות ומתייק הוראות הפעלה של הלגו בקלסר שיהיה למזכרת. מקווה שנמשיך ונעביר את זה הלאה".

לאתר לגו פארק לחצו כאן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט נדב כהן יהונתן

ממלחמה להחלמה: טיפול חדשני והוליסטי להתמודדות עם חרדות ומשברים אישיים בישראל

תפריט נגישות