יום חמישי , מאי 2 2024
 
ראשי / מדורים / המומחים / איך להביא תנועה לאתר ולשמור עליה לאורך זמן?

איך להביא תנועה לאתר ולשמור עליה לאורך זמן?

אין בעל עסק שלא מתמודד עם השאלה איך להביא תנועה לאתר שלו ולשמור עליה. למען האמת, התשובה לשאלה כרוכה בפעולות אותן יש לבצע תוך שמירה על הסבלנות, הרבה התמדה ועקשנות ואמונה עצמית. זו משימה שגוזלת לא מעט זמן מניהול העסק, כך שאין זה מפתיע שמרבית בעלי העסקים יעדיפו להפקיד את המשימה בידיהם של אנשי מקצוע שלמדו את תחום קידום האתרים, ויוכלו להשיג תוצאות מעולות

בסט לינקס צילום pixabay
צילום: pixabay

איך להביא תנועה לאתר – שתי גישות


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


הגישה הראשונה שנפרט עליה היא זו הקשורה בקידום באמצעות כלים שהאינטרנט מציע לנו:

  • קמפיינים יצירתיים – מכירים את המודעות שקופצות לכם כשאתם גולשים להנאתכם באינטרנט או ברשתות החברתיות? זה סימן שקיבלתם טירגוט לתוכן של אותה מודעה. בין היתר, התשובה לשאלה איך להביא תנועה לאתר נמצאת בקמפיינים האלו. המטרה היא לסייע לבעלי האתרים להגדיל תנועה לאתר, לגרום לגולשים ללחוץ על הלינק ובתקווה גם לבצע רכישה.
  • קידום באמצעות גוגל – מנוע החיפוש של גוגל הוא כנראה הכוח הגדול ביותר בעולם. אנו נעזרים בו בכדי לקבל תשובות ומידע גם על הדברים הכי פשוטים שניתן לחשוב עליהם. כמו כל אלמנט אחר, גם האתר שלך עונה על צורך מסוים, וכדי להופיע בפני הגולש שמחפש כיצד לממש את הצורך הזה, יש לבצע מהלכים שונים עליהם מבוסס קידום האתרים.

גישה שניה היא קידום באמצעות תוכן:

  • עדכון תוכן שוטף – זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום האתרים, ומומלץ להקפיד עליו שיהיה מקורי, חדשני, יצירתי ומעניין ככל האפשר. זכרו שהגולשים של היום יודעים בדיוק מה מגיע להם, ופוסטים מכירתיים מידי כבר נחשבים לפאסה. הלקוח הפוטנציאלי במאה ה-21 רוצה ערך, לדעת שהאדם מאחורי העסק רואה אותו כשותף לדרך ולא רק כארנק פתוח. הקפידו לעדכן באופן שוטף את האתר שלכם בתכנים רלוונטיים ובעלי ערך, והתוצאות לא תאחרנה להגיע.
  • יחס אישי – מלבד תכנים בעלי ערך, יש לשאוף ליצירת מערכת יחסים אישית עם הלקוח; לעורר אותו באמצעות ניוזלטרים או הודעות טקסט, ואם אפשר להפוך גם את אלו לאישיות יותר, מה טוב. אפשר ליצור מבצעים ללקוחות הרשומים לקבלת עדכונים בהודעות בלבד, להציע הטבות או מתנות יום הולדת המיועדות לכל לקוח באופן ספציפי, ועוד.

אם כן, איך להביא תנועה לאתר היא בסך הכל שילוב של שתי הגישות הללו, קומבינציה בלתי מנוצחת שתביא לתוצאות מהירות ואיכותיות, לאורך זמן.

תשאירו למקצוענים את העבודה

אין סיכוי שאתם עדיין שואלים את עצמכם איך להביא תנועה לאתר – עכשיו, ברור גם לכם מה עליכם לעשות כדי לקדם את האתר שלכם למקומות הגבוהים ביותר, שיביאו אתכם להצלחה. זה הרגע להתחיל לחפש את איש או אשת המקצוע שקידום אתרים זורם בדמם, שמכירים היטב את כל הטריקים והאותיות הקטנות. רק באמצעות ליווי מקצועי, מובטחות תוצאות!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם (41)

כללית סמייל בהרצאה בדיור מוגן בראש העין

תפריט נגישות