יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / מדורים / המומחים / הובלות דירה במרכז

הובלות דירה במרכז

אם החלטת לעבור דירה, ייתכן שיש לך ארגזים להעביר. ובכן, באם יש לך ייתכן ששירות הובלות דירה במרכז יכול לסייע לך להוביל אותם למקום החדש. כך או כך, ייתכן שזה יהיה נבון ומועיל לארגן את כל המשימות הקשורות להובלת התכולה טרם המעבר, אולי כמה שבועות אם לא כמה חודשים טרם לכך – כדי לסדר את התוכנית מבעוד מועד ולאפשר מעבר יעיל.

בסט לינקס pexels pexels-ketut-subiyanto-4246119 (8)
צילום pexels

לייעל תהליכי הובלות דירה במרכז


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


שכן, ישנם בתים רבים שיש ערמות של צעצועים, מסמכים וחפצים שאינם בדיוק בסדר המתאים שלהם – ואם מחכים עד ליום המעבר, אפשר שזה פשוט יוסיף עוד פריטים לרשימת המשימות. לא צריך להוסיף את הבלגן הזה לתוך דדליין צפוף יחסית, אפשר להתחיל מבעוד מועד את תהליך הארגון ולעשות מה שמתבקש כדי לאפשר תהליך הובלות דירה במרכז פשוט, יעיל וקל. אפשר לנקות, לסדר ולארגן את כל שמתבקש עוד לפני שמתחילים בהליכי המעבר ובכך לסדר גם את הפינה הזאת.

 

הובלות דירה במרכז: למסור חפצים

כך או כך, לפני שמתחילים לארוז, ייתכן שיהיה נבון לסדר קודם כל את הבית. לארגן את פריטי הבית לשלוש קטגוריות. קטגוריה אחת יכולה להיות דברים לשמור, קטגוריה שניה יכולה להיות דברים לזרוק, ושלישית יכולה להיות גם למסור. (ולמצטיינים בינינו אפשר להוסיף עוד קטגוריה, של "למכור". אם כי זה לא בהכרח למצטיינים, אלא לאלו שהיו שמחים להוסיף רובד קפיטליסטי משהו לתהליך). בכך אפשר לדוגמה, לדעת מה הכוונות שלנו לגבי הציוד שאנחנו לוקחים עימנו או שלא, לתוך תהליכי הובלות דירה במרכז.

שכן באם מדובר על מזרונים, בגדים, צעצועים וכן הלאה דברים – שהם או לא במצב מתאים, או פשוט לא מתאימים יותר עבורנו – יש לנו את הלגיטימציה, לאור כך שהקמנו את התשתית – לעשות איתם דבר מה יעיל ופורה יותר מאשר לארוז ולקחת הלאה. אפשר למסור, לתת, למכור, לזרוק, למחזר וכיוצא בזה.

 

הובלות דירה במרכז: לארוז לפי חדר

באם רוצים להקל על תהליכי האריזה, אפשר למרכז אותם על ידי מיקוד בחדרים. ניתן להחליט שמתמקדים חדר-חדר. לדוגמה, שבוע אחד מיועד לחדר שינה, שבוע אחר למטבח, וכיוצא בזה. ניתן להתחיל כמה שבועות לפני המעבר, ולכל הפחות לארוז דברים שכנראה לא הולכים לבוא לכדי שימוש עד שעת המעבר, במסגרת הובלות דירה במרכז.

 

הובלות דירה במרכז: ערכה ליום שאחרי

אפשר גם ליצור ערכה שיש בה כל מה שרצוי וצריך, ספציפית ליום אם לא לימים הראשונים בבית החדש. אפשר שיהיו בם מברשות השיניים, ניירות הטואלט, חומרי הניקוי, מכשירי החשמל הבסיסיים למחייה, מוצרי מזון וכיוצא בזה. ובכך אפשר להתארגן גם על פינה זו לכאורה, בימים שלפני תהליכי הובלות דירה במרכז.ניתן להיוועץ בחברת הובלות מיכאל ובוריס כדי לראות מה הם היו ממליצים לכלול בערכה שכזו. כמו גם לשאול חברים ובני משפחה שעברו כדי לקבל המלצות שונות, וכד'.

 

טיפ לארגון: הובלות דירה במרכז

דבר נוסף שניתן לעשות כדי למקד את תהליכי הארגון במסגרת הובלות דירה במרכז – זה לתייג את הקרטונים ודברי האריזה. ואם אפשר – אז בתגיות עם צבע, כך שניתן יהיה לזהות ביתר קלות מה שייך למה ולאיזה חדר. "כחול" לחדר שינה, "צהוב" למטבח, לדוגמה, וכיוצא בזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

הזעת יתר. צילום אילוסטרציה shutterstock.

הקיץ פה ואיתו השמש, הים, הבריכה וגם הזיעה- מרפאת כללית אסתטיקה רמת אביב יוצאת ביום טיפולים מיוחד

תפריט נגישות