יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / מדורים / צרכנות / מדוע "זמר/ת ליום אחד" זו המתנה המושלמת ליום הולדת?

מדוע "זמר/ת ליום אחד" זו המתנה המושלמת ליום הולדת?

יש לכם חבר או קרוב משפחה חובב מוזיקה ואתם מחפשים לתת את מתנת יום ההולדת המושלמת? מחפשים מתנה מקורית שתעשה לו את היום לשמח ומיוחד? כנראה שנוכל לתת לכם את הפתרון המושלם.

ליעד מרום מאמר 1 shutterstock_1386440591 (1)
זמר / זמרת ליום אחד - מתנה מקורית. צילום:shutterstock

יש היום שפע של רעיונות ומתנות מוזיקליות שאפשר להעניק לאהובים שלנו, תמיד יש את הקריוקי וכל מה שקשור בו, כמו ערכת קריוקי או ערב קריוקי. אפשר גם לקנות מערכת הגברה ביתית, אוזניות או אפילו רמקולים למקלחת. כל המתנות האלו באמת נהדרות וללא ספק יכולות לשמח כל אחד. אבל מה בנוגע לחוויה מוזיקלית מקורית מסוג אחר? מתנה מושקעת שתעשה לאהוב ליבכם את היום?


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


זמר/ת ליום אחד זו המתנה המושלמת ליום הולדת שתוכלו להעניק.

איך עושים את זה?

הזמינו מקום מראש באולפן הקלטות

היות ומדובר ביום הולדת, מן הסתם קיימת חשיבות לתאריך שבו תרצו להגיע, חשוב לתאם מראש תאריך עם אולפן ההקלטות. אל תשכחו לציין שמדור ביום הולדת כדי שצוות המקום יוכל להיות בסוד העניינים. אולפן ההקלטות יספק לכם את כל הציוד והתנאים הדרושים כדי להקליט שיר.

בחירת חבילה מתאימה

אולפן הקלטות אולפני לי-רון מציע לכם כמה מסלולים להקלטה. בדקו את המסלולים ובחרו לכם את המסלול המתאים ביותר ליום ההולדת שאתם רוצים לארגן. ברור שאתם רוצים להעניק לחוגג שלכם את האפשרות להיות זמר ליום אחד, אבל השאלה היא איזה סוג של זמר? האם הוא זמר שמנגן? ואם כן אז על איזה כלי? אולי הוא רק שר ואתם מלווים אותו בנגינה? אולי אתם בכלל שרים דואט. אין סוף לאפשרויות, לכן בדקו את החבילות המוצעות באתר ובחרו לכם את החבילה המתאימה.

למה זו המתנה המושלמת?

כי אין יותר טוב מהדבר האמיתי. לשיר באולפן הקלטות זה הדבר האמיתי, זה לא קריוקי ולא לשיר במקלחת, באוטו או במפגש חברים. ככה הזמרים המקצועיים עושים את זה. אם יש לכם אדם קרוב שחוגג יום הולדת והוא אחד מאלו שתמיד שרים בכל מקום ובכל הזדמנות, זו מתנת היום הולדת הכי טובה שתוכלו להעניק לו, האפשרות להיות זמר ליום אחד, לא סתם זמר, זמר מקליט. יש אומנים גדולים שחיכו שנים רבות מהקריירה שלהם כדי להגיע למעמד כזה, הם בטח היו שמחים אילו היה להם חבר קרוב כמוכם שיעניק להם יום הקלטות באולפן מקצועי. תהיו בטוחים שכמוהם גם החוגג שלכם ישמח מאוד על ההזדמנות ועל ההשקעה שהשקעתם כדי להפוך את יום ההולדת שלו להכי מיוחד שיש.

תוכלו לקחת שיר במתנה הביתה

לכל אירוע משמעותי חשוב שתהייה מזכרת. לאחר שאפשרת לאדם הקרוב אליכם להיות זמר ליום אחד ודאי תרצו גם לתעד את מתנת יום ההולדת המקורית שהענקתם לו. בסיום ההקלטות תוכלו לקחת הביתה את ההקלטה של השיר שלכם. כך מעבר לחוויה המרגשת ויום מיוחד שארגנתם, בסוף היום תוכלו גם לקחת משהו מוחשי מהחוויה. כל אדם שחולם לשיר יוכל להעיד כמה הוא היה רוצה לקבל את ההזדמנות להקליט שיר בקולו שלו. זו ללא ספק תהייה יום הולדת חווייתית ביותר.

 

להפוך כל אחד לזמר/ת ליום אחד

מישהו קרוב חוגג יום יום הולדת ואתם רוצים לערוך לו הפתעה ענקית שתהפוך את היום המיוחד שלו להרבה יותר מיוחד, הפכו אותו לזמר ליום אחד. תוכלו להוביל אותו באופן מפתיע לאולפן הקלטות וברגע שתכנסו פנימה תתחיל ההפתעה. במידה והחוגג שלכם אוהב מוזיקה באופן מיוחד ולא מפסיק לשיר בכל הזדמנות, תוכלו לאפשר לו לשיר והקליט באופן מקצועי. באולפן הקלטות ניתן לתאם עם מפיק מוזיקלי שיוכל לכוון אתכם לאורך כל הדרך, החל מבחירת השיר המתאים ועד לתיקונים הסופיים כדי שהשיר ישמע הכי טוב שיש. לאלו שאוהבים לשיר מדובר על לא פחות מהגשמת חלום. להרגיש ליום אחד כיצד מרגישים זמרים מקצועיים וכיצד מקליטים שירים באמת. זה לא קריוקי, זה הדבר האמיתי. במידה והחוגג שלכם הוא מוזיקאי בתחילת דרכו אשר כותב או מלחין שירים, תוכלו להפתיע עם יום הקלטות לאחד השירים שלו. תהיו בטוחים שאין דבר בעולם שיותר ישמח אותו מזה. זו בהחלט יכולה להיות מתנת יום מקורית ומיוחדת שלא רואים כל יום.

צוות אולפני לי-רון "זמר/ת ליום אחד" מחכה לכם בסניף רמת גן בכתובת: הרא"ה 291.

טלפון: 073-7538880

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

טיפים לניקוי מקלחון של חברת גלאסיקו עבודות זכוכית. צילום אילוסטרציה canva

יש לכם מקלחון? הטיפים האלה בדיוק בשבילכם

תפריט נגישות