יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / מדורים / צרכנות / צלם מגנטים

צלם מגנטים

אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר כיום באירועים הוא: צילום מגנטים. בנוסף לצלם שמגיע לצלם את האירוע בצורה שגרתית, מגיע צלם מגנטים לאירוע אשר מצלם את האורחים באירוע וחלקים נבחרים באירוע ועוד במהלך האירוע מדפיס את התמונות על מגנטים, אשר כל אחד מהאורחים יכול לקחת אתו בסיום האירוע.

צלם מגנטים ליעד מרום canva
צלם מגנטים .קרדיט:canva

לא מעט אנשים בוחרים כיום צלם מגנטים לאירוע שלהם ועל כן, אם גם אתם מעוניינים להביא צלם מגנטים לאירוע שלכם, חשוב מאוד שתבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום וזאת בכדי שכל המגנטים יצאו הכי טוב שאפשר ושהכל יתנהל כפי שצריך באירוע שלכם מבחינת צילום המגנטים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


למה דווקא צלם מגנטים לאירועים?

אין ספק שצלם מגנטים לאירועים מהווה את הבחירה הטובה ביותר עבור כל אירוע. צלם מעין זה מאפשר לכל אורח באירוע שלכם לקבל מזכרת נפלאה מהאירוע, אשר הוא יוכל להצמיד למקרר או לדלת של ביתו ולהיזכר בכל פעם מחדש באירוע שלכם. כמו כן, מדובר על מזכרת נפלאה שאתם תקבלו מהאירוע שלכם. צלם המגנטים יצלם אתכם עם האורחים יצלם חלקים נבחרים מהאירוע שלכם ויאפשר לכם להנות ממזכרת קסומה מהאירוע שלכם אשר תאפשר לכם להיזכר בכל פעם מחדש באירוע שלכם ובכמה הוא הוא היה חוויתי כאשר תראו את המגנטים. כיום צילום מגנטים לאירועים מהווה טרנד פופולארי מאוד וכמעט בכל אירוע ניתן למצוא צלם מגנטים מסתובב בין האורחים ומציע להם להצטלם לתמונת מגנט. כמו כן, כיום ניתן  למצוא צילום מגנטים במבצע אשר תואם גם לאנשים שאין להם תקציב גבוה מדי עבור צילום מגנטים.

מה עושה צלם המגנטים באירוע?

צילום מגנטים כאמור הוא שירות שמוצע באירועים שונים. צלם מגנטים מסתובב בין האורחים במהלך האירוע ומציע להם להצטלם. כמו כן, הוא מיידע את כל האורחים שלכם כי הוא מצלם מגנטים כך שכל אורח שמעוניין מגיע אליו להצטלם יחד עם בני המשפחה שלו, חברים ועוד. כמו כן, הצלם מצלם אתכם וחלקים נבחרים מהאירוע שלכם. את כל התמונות שהצלם מצלם, הוא מדפיס במקום על ידי מכונה מיוחדת, שמדפיסה את כל התמונות על מגנט. ניתן כיום לבחור במגנט מט או מבריק. תמונת המגנט היא תמונה מרובעת ולאחר שהוא מפתח את התמונות על המגנטים, הוא מצמיד אותם לקיר מיוחד שעומד במרכז האירוע ומאפשר לכל אדם למצוא את התמונות מגנט שלו ולקחת אותם עימו. תמונות המגנט יכילו לרוב כיתוב כלשהו שתבחרו כגון: מזכרת מהאירוע של.. ועוד.

כיצד בוחרים צלם מגנטים לאירועים?

אם החלטתם ללכת על צלם מגנטים לאירוע שלכם, הנה כמה דברים שחשוב מאוד שתדעו טרם אתם בוחרים את הצלם הרלוונטי לכם:

ראשית כל, חשוב מאוד שתוודאו כי מדובר על צלם מוכשר ומקצועי, אשר יודע להפיק את התמונות הטובות ביותר מהצילום שלו וזאת בכדי שתמונות המגנט יהיו מושלמות מכל הבחינות.

שנית, חשוב מאוד שתמונות המגנט יודפסו על חומרי הגלם האיכותיים ביותר וזאת בכדי שהתמונה לא תדהה במהלך הזמן או תאבד מהיופי שלה.

מעבר לכך, חשוב מאוד לבחור בצלם מגנטים אדיב, אשר מסתובב בין האורחים ומציע להם להצטלם. יש לוודא כי הוא מציע להם להצטלם בצורה נעימה וכי הוא מתייחס לאורחים שלכם הכי טוב שאפשר.

כדאי לראות עבודות צילום של הצלם וכן לבחון את המגנטים אותם הוא מציע על מנת לוודא שהוא מבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

גם פרמטר המחיר הוא פרמטר חשוב מאוד ולכן, כדאי לבדוק את המבצעים לצילום מעין זה, על מנת לבחור את הצלם הטוב ביותר, במחיר מבצע משתלם ונוח עבורכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

טיפים לניקוי מקלחון של חברת גלאסיקו עבודות זכוכית. צילום אילוסטרציה canva

יש לכם מקלחון? הטיפים האלה בדיוק בשבילכם

תפריט נגישות