שבת , אפריל 27 2024
 
ראשי / "מאמי מייקאובר" – למצוא את הדרך חזרה אל עצמך

"מאמי מייקאובר" – למצוא את הדרך חזרה אל עצמך

בעולם של טרנדים, קשה מאוד להתעלם מהטרנד שסוחף את עולם האסתטיקה וצפוי רק לגבור לתוך 2024. מאמי מייקאובר הוא שם כולל לתוכנית טיפולים מותאמת אישית המורכבת ממספר ניתוחים בשילוב או שלא עם הזרקות או טיפולים אסתטיים – מטרתם להחזיר (ואף לשפר) את מראה הגוף לימים שלפני ההריונות והלידות. הסוד להצלחה בתהליך טמון כמו תמיד – במיומנות הרופא המנתח

עיצוב ללא שם (2)
ד"ר איתי סקורניק. צילום: יח"צ

ד"ר איתי סקורניק, מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית ומשחזרת בכללית אסתטיקה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


הריון גורם לשינויים ניכרים בגוף האישה, ובעוד שהם נחוצים ויעילים לתינוק, במקרים רבים הם לא לשביעות רצון האם. "מאמי מייקאובר" – תוכנית טיפולים מותאמת אישית המורכבת ממספר ניתוחים הוא הפתרון המועדף והשלם ביותר שיש לעולם האסתטיקה להציע במקרים אלה.

מה כולל הניתוח?
ניתוח מאמי מייקאובר הוא שילוב של מספר ניתוחים אסתטיים המוצעים בהרכב כזה או אחר ומבוצעים בו זמנית בהליך אחד: הרמת חזה, מתיחת בטן ושאיבת שומן. ניתוחים אלו הם הנפוצים ביותר בכירורגיה פלסטית אצל נשים. בנוסף, ניתן לשלב הגדלת חזה בשתלים או בשילוב שומן עצמי, שאיבת שומן בירכיים ועיצוב ישבן.

ניתוחים אלו מכוונים לתקן ולעצב מחדש את ההשפעות הגופניות העיקריות בנשים לאחר הריונות והנקות: עלייה במשקל, מתיחת עור בבטן ואיבוד נפח ומוצקות של השד. היתרון של ניתוח "מאמי מייקאובר" הוא בכך שניתן לקבל את התוצאות בבת אחת, עם זמן החלמה בודד.

טיפולים מתקדמים לצד ניתוחים
כיום, בעולם האסתטיקה האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. מכשור חדשני, מיומנות וידע מקצועיים מאפשרים לנו לבנות את אותן "חליפות טיפול אישיות" עם נוכחות הולכת ועולה של טיפולי מיצוק העור ועיצוב הישבן.

מיצוק העור – מלבד מתיחת הבטן, כיום ניתן לשלב טיפולים במכשור מתקדם כדוגמת RENUVION. זהו מכשיר שנכנס לפעולה לאחר שאיבת שומן. הטכנולוגיה בה משתמשים באנרגיה מסוג פלסמה ברקמות לאחר ששאבנו לצורך מיצוק העור ויצירת קולוגן, פעולה זו מביאה לשיפור עצום ותוצאות מצוינות בירכיים הפנימיות, בזרועות, בבטן ובגב. כמובן שיש להעריך את העור של המטופלת לפני הניתוח בפגישת ייעוץ, פלסטיקאי מיומן ידע לזהות מתי הטיפול יכול להתאים.

עיצבו ישבן – כחלק מתהליך החזרת הגוף לימים שלפני ההריונות, מלבד הרמת חזה ומתיחת בטן, קיימת עליה עצומה בביקושים לעיצוב ישבן. את הניתוח ניתן לבצע כאשר יש מספיק שומן לשאוב, ולאחר הכנתו, נזריק אותו לאזורים החסרים בישבן. אחת התופעות שאנו רואים לאחר ההזרקה, מלבד מלאות ועיצוב, היא שיפור במרקם העור ובצלוליט.

מתי מומלץ לעבור את הניתוח?
ההמלצה של רוב הרופאים היא להמתין עם הניתוחים הללו עד לאחר סיום הילודה, אך ברור כי הדבר אישי ולכל מטופלת צריכים ורצונות נוספים. אני ממליץ להמתין כשנה לאחר הלידה. השאיפה שלנו היא להגיע למצב סטטי מבחינה הורמונלית וביולוגית.

מבחינת משקל, כדי לקבל תוצאות מיטביות, חשוב מאוד להיבדק ולהעריך אם ישנם אזורים עם שומן ניכר ואם המטופלת שומרת על משקל יציב בלי עליות וירידות חדות. אם לאחר הניתוח המטופלת מתכננת עוד לרדת במשקל, הדבר עלול לגרום לריפיון נוסף ולתוצאה לא מספקת. אותו דבר יקרה אם תעלה במשקל. אחת הדרכים לדעת מהו המשקל הנכון הוא חישוב BMI – משקל חלקי הגובה בריבוע. משקל תקין הוא BMI בין 20 ל-25".

תהליך ההחלמה מניתוחים שכאלו תלוי במספר ובסוג הטיפולים שבוצעו. בדרך כלל, נדרשת תקופת החלמה של מספר שבועות, תוך כדי שמירה על הנחיות מדויקות מהרופא והימנעות מפעילות מאומצת. לתוצאה הסופית צריך לחכות מספר חודשים.

לסיכום, ניתוחי "מאמי מייקאובר" מתאימים לנשים שעברו הריון ולידה ורוצות לשפר את מראה גופן, לחזור לצורת גופן לפני ההריון או אף לשפר אותה. חשוב לבצע את הניתוחים אחרי שהגוף השתקם מהלידה ולאחר ייעוץ מקיף עם רופא מומחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות