יום שישי , מרץ 29 2024
 
ראשי / בת ים / לאחר 27 שנים: נמצא מכתב בלב ים

לאחר 27 שנים: נמצא מכתב בלב ים

לאחר 27 שנה, נמצא בקבוק ובו מכתב חתום על ידי תלמידי בית הספר "שזר" ותלמידים מגרמניה שהשתתפו יחד במשלחת של חילופי תלמידים. 

מכתב בבקבוק
מכתב בבקבוק

בשיא סערת מזג האוויר החורפית שפקדה את ישראל בשבוע האחרון, פלט הים אל חופי בת ים בקבוק ובו מכתב חתום על ידי תלמידי בית הספר "שזר" ותלמידים מגרמניה, שהשתתפו במשלחת חילופי תלמידים, בשנת 1991.

את הבקבוק מצאו חניכים של "הגל שלי" בבת ים בזמן שגלשו בים הסוער. הגולשים הצליחו חלק מהחתומים על המכתב הנוסטלגי באמצעות פרסום פוסט ברשת החברתית "פייסבוק", ומיד נרשמה היענות והתרגשות עצומה מצד החתומים על המכתב. כמו כן, אף יצרו קשר עם אחד החתומים מהמשלחת הגרמנית.

אבי ג'יבלי, שכיום בן 42, כתב באותו לילה, בשנת 1991 את המכתב וכלל לא תיאר לעצמו כי הבקבוק ימצא לאחר כל כך הרבה שנים: "זה סיפור מדהים ובלתי נתפס. כמה תמימים היינו לשלוח את זה לים ולצפות שיקרה עם זה משהו. הופתענו לגלות כשהמכתב נמצא והתרגשנו כולנו לחידוש הקשרים הישנים".

ראש העיר, יוסי בכר: "זהו סיפור מרגש שמקרב לבבות מחדש. המכתב הצליח לחדש קשרים עד אוסטרליה וקולורדו שבארצות הברית. אבחן אפשרות להביא את החתומים מהמשלחת הגרמנית לביקור נוסף בישראל ובעיר בת ים."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

דורון תמיר.חפירות לחיזוקים במרכז. צילום: אריה אשכנזי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לכם לחתום?

תפריט נגישות