יום חמישי , אפריל 25 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / ארוחות הבוקר הכי טעימות בחולון לשנת 2024

ארוחות הבוקר הכי טעימות בחולון לשנת 2024

ארוחות הבוקר הכי שוות בחולון

את הקפה של הבוקר אולי כבר שתיתם. אבל אם עדיין לא הספקתם להכין לעצמכם ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, מומלץ לכם לצאת עכשיו מהבית וללכת לאכול ארוחת בוקר אמיתית וטעימה. מצאנו עבורכם את ארוחות הבוקר הכי טעימות בחולון.

ארוחת הבוקר היא אמנם הארוחה הכי חשובה ביום אבל אתם רק רוצים מקום נעים בו תוכלו לשבת עם חברים ולהתחיל את הבוקר כמו שצריך. למזלנו ולמזלכם בחולון לא חסרים מקומות המציעים ארוחת בוקר מעולה, כל מה שצריך הוא לדעת לאן ללכת.

מחפשים ארוחת בוקר טעימה בבת ים? הכנסו עכשיו<
מחפשים ארוחת בוקר טעימה באזור רמת גן גבעתיים? הכנסו עכשיו<

מסעדת סילו

את ארוחות הבוקר המומלצת של מסעדת סילו אומנם לא תוכלו למצוא בכל ימות השבוע אלא רק בימי חמישי, שישי ושבת אך אם החלטתם כבר לחכות קצת ולארגן סופ"ש ארוך מלא באוכל וכיף, מסעדת סילו מבטיחה להפוך את הסופ"ש שלכם למושלם.
המסעדה מגישה אוכל בסגנון איטלקי ומעוצבת בצורה אלגנטית ואסטית מההתחלה ועד הסוף. ארוחת הבוקר המוגשת במקום היא בסגנון בופה והיא מציעה ביצה לבחירה, פוקצ'ות, מאפים, טפנדים, סלטים, אנטיפסטי ועוד. נוסף על כך לכל הרגישים לגלוטן ניתן להוסיף לחם ללא גלוטן ואפילו משולש פיצה ללא גלוטן ( למי שחשקה נפשו בפיצה דבר ראשון בבוקר ).

ארוחות הבוקר הטעימות בחולון
ארוחות הבוקר הטעימות בחולון

כתובת: שדרות ירושלים 210, פארק פרס, חולון
טלפון: 03-5733315  

קפה קפה

תחום המסעדנות ובתי הקפה נחלק לשניים, בתי קפה פרטיים בעלי סניף בודד ורשתות בתי הקפה הגדולות והמוכרות. יש סיבה מדוע רשתות בתי הקפה מצליחות בארץ והסיבה להצלחה היא לרוב האוכל הטעים שהרשתות מגישות, וזה גם הסיפור בקפה קפה.
קפה קפה היא אחת מרשתות בתי הקפה המוכרות והאוהבות בישראל עם תפריט עשיר ומנות מושקעות וטעימות. מי שמחפש מקום להתחיל את הבוקר יכול לקפוץ ולהינות מארוחת בוקר טעימה בשילוב של אווירה רגועה ונוחה.
בנוסף על ארוחת הבוקר הקלאסית שהמקום מציע אפשר למצוא במסעדה גם ארוחת בוקר טבעונית מעולה שכוללת לביבות עדשים, סלט ירוקים, לחם הבית ועוד מגוון פינוקים.

ארוחות הבוקר הכי מומלצות בחולון
ארוחות הבוקר הכי מומלצות בחולון

כתובת: סוקולוב 48
טלפון: 03-5036699

מחפשים ארוחת בוקר מומלצת בקריית אונו? לחצו כאן<
מחפשים ארוחת בוקר מומלצת בגבעת שמואל? לחצו כאן<

ביגה

מסעדת ביגה שבפארק פרס מציעה תפריט מגוון מלא בכל טוב ומקום מרווח ונעים שבו אפשר להתחיל את היום בכיף. כשנכנסים למקום אפשר ישר לראות שהמקום עוצב במטרה להשרות אווירה רגועה בקרב הסועדים כך שיוכלו להינות מחוויה מקיפה בעזרת כל החושים.
את ארוחת הבוקר המומלצת שהמקום מציע אפשר לקחת במנה ליחיד או גם במנה זוגית אותה אפשר לחלוק, אך מעבר לארוחת הבוקר הקלאסית ישנה עוד מנה מעולה ובהחלט מיוחדת והיא מנת הטפאס בוקר הטבעוני המורכב מפריטטה חומוס וקדאיף, שעועית בתחמיץ, בטטה בצ'ילי מתוק וטחינה גולמית והרשימה עוד נמשכת. לסיכום, מסעדה מעולה עם אוכל טעים ששווה לבקר בה.

ארוחת הבוקר הכי טובה בחולון והסביבה
ארוחת הבוקר הכי טובה בחולון והסביבה

כתובת: מתחם לה פארק, פארק פרס, חולון
טלפון: 03-5666840

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ארוחות הבוקר הטעימות ביותר בבת ים - המומלצים

ארוחות הבוקר הכי טובות בבת ים לשנת 2024

תפריט נגישות