יום שלישי , אפריל 16 2024
 
ראשי / אני, אישתי והמאהב הטרנסג'נדר: סיפור הגירושים של הזוג מבת ים

אני, אישתי והמאהב הטרנסג'נדר: סיפור הגירושים של הזוג מבת ים

תושב העיר לא ידע מה יגלה כששכר חוקר פרטי לבדוק אם אישתו מנהלת רומן. עורכת הדין ליאת לב קליין המייצגת אותו מספרת על הליך גירושים מהיר בשל רגישות המקרה

גילה שאישתו בוגדת בו עם טרנסג'נדר, צילום אילוסטרציה
גילה שאישתו בוגדת בו עם טרנסג'נדר, צילום אילוסטרציה

בית הדין הרבני אישר לאחרונה הסכם גירושין בין שני בני זוג שנשואים למעלה מעשור עם ילדים לאחר שהבעל גילה על ידי חוקר פרטי שאשתו מנהלת רומן סוער עם מאהב טרנסג'נדר.

יעניין אותך גם

הצד האפל של השוק האפור: הורשע באיומים על לווים

הילדים יעופו על זה: בואו להכין בומרנג בחולון

עורכת הדין ליאת לב קליין, צילום: יח"צ
עורכת הדין ליאת לב קליין, צילום: יח"צ

זהותו של המאהב גרמה לתדהמה

הסיפור המוזר הזה החל לפני מספר חודשים. הבעל, המתגורר עם אשתו ושני ילדיו בבת ים, חשד כי אשתו מנהלת רומן עם אחר לאחר שהיא החלה להיעדר מהבית לעיתים תכופות. בשל כך פנה האחרון לעורכת הדין ליאת לב קליין כדי לבחון את המשך צעדיו.

עו"ד קליין ביקשה ממנו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי שינהל מעקב מקצועי אחר האישה ולאחר שיקבלו תמונה מלאה ישקלו את צעדיהם. במהלך השבועות האחרונים ניהל החוקר מעקב צמוד אחר האישה והתחקה אחר כל תנועותיה. לאחר כחודש חזר החוקר אל הבעל וסיפר שאכן האישה מנהלת רומן עם מאהב אלא שזהותו של המאהב גרמה לכל יודעי הדבר תדהמה. לאחר בירור מעמיק התברר כי המאהב היה בעברו אישה המנהלת אורח חיים של טרנסג'נדר. החוקר ציין כי בין השניים קיים רומן סוער שכוללים בין היתר בילויים ומפגשים אינטימיים.

היו נשואים עשר שנים, צילום אילוסטרציה
היו נשואים עשר שנים, צילום אילוסטרציה

"הצדדים נאותו לסגור את הסאגה המשפטית בדרכי שלום"

בעקבות הממצאים חזר לעו"ד קליין עם הראיות שהחוקר הפרטי הביא לו. לאור הממצאים הגישה עו"ד לב קליין תביעת גירושין לבית הדין הרבני שכאמור אישר את הסדר הגירושין לאחר שבני הזוג הסכימו ביניהם על חלוקת הרכוש והסדרי ראייה של הילדים.
עוה"ד ליאת לב קליין: "החל מרגע שממצאי החקירה היו בידנו נבנתה אסטרטגיה לניהול התיק תוך חישוב דקדקני לגבי ההשלכות בהתנהלות בחירת הערכאות המשפטיות. הטקטיקה שנבחרה על ידנו הייתה לנסות ולמצוא את הפתרון הראוי עבור שני הצדדים תוך צמצום הפגיעה והחשיפה, מאחר ובתמונה יש ילדים. לאחר שהגענו לכלל הסיכומים אישר בית הדן הרבני את הגירושין בין בני הזוג. ראוי לציין כי בשל רגישות המקרה כל הצדדים נאותו לסגור את הסאגה המשפטית בדרכי שלום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט נדב כהן יהונתן

ממלחמה להחלמה: טיפול חדשני והוליסטי להתמודדות עם חרדות ומשברים אישיים בישראל

תפריט נגישות