יום חמישי , אפריל 18 2024
 
ראשי / בת ים / לראשונה בבת ים: שבוע חינוך

לראשונה בבת ים: שבוע חינוך

השנה יתקיים לראשונה בבת ים, בין ה-11 ל-20 במרץ, שבוע החינוך בסימן אקדמיה. המיזם הוא שיתוף פעול בין מרכז הצעירים ואגף החינוך בעיר, ומטרתו הוא לקרב את תלמידי בת ים לנושא ההשכלה הגבוהה ולחשוף אותם לחשיבות שבה עבור עתידם.

שבוע חינוך
שבוע חינוך

בכל התיכונים בעיר יתקיימו מגוון סדנאות, פאנלים, פעילויות והרצאות שיעסקו בתכנים של היכרות עם מקצועות העתיד והדרך לאקדמיה. בשבוע זה שעות "החינוך האישי" בתיכונים, הנקראות "שחריות", יוקדשו לנושא. כל מחנך וכל מורה מקצועי יספר לתלמידיו על לימודיו האקדמיים והבחירות שעשה, וכל מנהל יכנס את תלמידיו ויספר להם על דרכו המקצועית והלימודית.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


לקראת השבוע בתי הספר בעיר בחרו עבור התלמידים מתוך היצע רחב של פעילויות איזה מהם התקיימו עבור התלמידים בתחומן: בתיכון חשמונאים, בית וגן, ותיכון חדש דרכא יערכו "פאנלים של מקצועות מעוררי השראה", בהם תלמידי י"א י"ב יפגשו בעלי מקצועות מרתקים ומגוונים וישמעו על דרכם המקצועית, על לימודיהם האקדמיים ועל נסיבות חייהם. מטרת הפאנל היא לעורר השראה לדמיין ולבנות תמונת עתיד משמעותית, ללכת ללימודים גבוהים ולפתוח דלתות להגשמת המסלול בו התלמידים בוחרים.

בבתי ספר נוספים תלמידי י-יב יאזינו להרצאות בנושא "לבנות עתיד במאה ה21", ו"תואר אקדמי –למה ואיך?". חלק אחר מהתיכונים יעברו סדנאות "דלתות מסתובבות"- סדנאות חווייתיות המדמות עולמות תוכן תעסוקתיים מגוונים. בנוסף תתקיים בחלק אחר של בתי ספר סדנת תאטרון "דמיון יוצר מציאות" במטרה לעסוק בנושאי החשיפה לאקדמיה באמצעות עולם הדמיון, הרגש והמשחק. במספר בתי הספר היסודיים יתקיימו הרצאות להורים בנושא " לגדל ילד מוכשר למחר", ויהיו גם תיכונים יצאו לסיורים במוסדות להשכלה גבוהה ולמרכזי הצעירים והנוער בעיר לסדנאות הכרות עם עצמי ולסדנת חלומות .

במחצית מבתי הספר בעיר יפגשו התלמידים עם קצינים מהמלט"ק (המכללה לפיקוד טקטי ) להרצאה בנושא " צבא, אקדמיה ומה שבינהם- השילוב הנכון בין שירות, משמעות, ולימודים אקדמיים". באורט מלטון תלמידי מגמת מדעי הרפואה יפגשו עם האחות הראשית של צה"ל לשמוע על האפשרות ללימודי אחיות במימון צה"ל פני השירות ואח"כ שירות משמעותי כאחות. כמו כן התקיימה בבית הספר הרצאה של דוד ליבל, אורטופד ילדים מנתח, בוגר בית הספר.

מלבד הפעילות לתלמידים בחלק מבתי הספר יערכו הרצאות ייעודיות למורים על חשיבות החשיפה לאקדמיה. ולקהל הרחב תתקיים "הרצאה מעוררת תאבון" הרצאה לבני נוער בפיצרייה, בנושא חשיבות ההשכלה הגבוהה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חפירות בפרויקט פינוי בינוי . צילום עצמי

התחדשות עירונית- ומה אם לא בא לי התחדשות? הדייר הסרבן!

תפריט נגישות