יום שישי , מאי 17 2024
 
ראשי / הכי מומלצים / השיפודיות הכי טובות בבת ים לשנת 2024

השיפודיות הכי טובות בבת ים לשנת 2024

השיפודיות הטובות ביותר בבת ים

בת ים מציעה מגוון של שיפודיות ומסעדות בשר שיאירו לכם את העיניים ברגע שרק תיכנסו אליהן. אם אתם כמונו ולא רוצים לאכול סתם בכל מקום שנמצא על הדרך אז תוכלו להציץ ברשימה הבאה ולקבל רעיונות לגבי המקום של הסעודה הבאה שלכם. תחזיקו חזק ושחררו חגורות, אנחנו יוצאים לדרך!

מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות בחולון? הכנסו עכשיו<
מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות באיזור בקעת אונו? הכנסו עכשיו<

שיפודי ציפורה

המסעדה המומלצת שבבת ים שהפכה עם הזמן לרשת מציעה מגוון גדול של מנות בשריות טעימות ששמות את המסעדה תחת אור הזרקורים ונותנת לה את הכבוד הראוי לה כאחת ממסעדות הבשרים המומלצות בבת ים.
את התפריט של המקום מרכיבות מנות בסגנון שיפודי עוף ( פרגית, לבבות, כבד עוף ), שיפודי בקר ( קבב, אנטריקוט, פילה בקר ונתח קצבים ), שיפודים מהחווה ( כבש, ליה, מולארד וכבד אווז ).

מעבר למנות הנ"ל המסעדה מציעה מגוון מנות מפנקות כגון המבורגר וסטייקים שמגיעים עם תוספות טעימות והופכות את כל חווית הסעודה למפנקת ומהנה. את הקינוחים המעולים שהמסעדה מציאה ניתן לכם לגלות לבד!

השיפודיות הטובות ביותר בבת ים
השיפודיות הטובות ביותר בבת ים

כתובת: בר שאול 5, בת ים
טלפון: 053-7106866

צחי בשרים

אל המקום הזה מגיעים בשביל לאכול בשר איכותי ולהנות ממגוון גדול של בשרים ושיפודים טעימים שעושים חשק לעוד. צחי בשרים מציע שלל מנות שמבטיחות לפתוח לכם את התאבון ולסגור אותו כמו שצריך. במסעדה המומלצת שבבת ים אפשר למצוא שיפודים של כבד עוף, קבב, לבבות, פרגית ועוד.
למתפנקים שבינינו יש אפשרות לקבל הכל בלאפה או בפיתה חמה ואם במקרה הגעתם למקום ובשרים זה פחות הקטע שלכם תוכלו למצוא בצחי בשרים גם מנות לא בשריות כמו שקשוקה, סלטים וחביתת ירק.

השיפודיות הטעימות ביותר בבת ים
השיפודיות הטעימות ביותר בבת ים

כתובת: הרצל 82, בת ים
טלפון: *2006

מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות באזור רמת גן גבעתיים? לחצו כאן<

פונדק בני

המקום שמציע מגוון של מנות מזמין את הסועדים להינות מארוחה בשרית טעימה ואיכותית כמיטב המסורת הישראלית. כמו בכל שיפודיה טעימה בבת ים ומסעדת בשרים מומלצת גם כאן אפשר למצוא את כל האוכל הטעים שמחפשים החל משיפודים, פרגיות, כבד עוף, קבב, לבבות עוף ועד שווארמה, צלעות כבש, ונקניקיות מרגז.

השיפודיות המומלצות בבת ים
השיפודיות המומלצות בבת ים

כתובת: שדרות בן גוריון 109 בת ים
טלפון: 073-7584292

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוסכים מומלצים בחולון (צילום: pixabay)

המוסכים הכי אמינים בחולון לשנת 2024

תפריט נגישות