יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / משדרגים את תשתיות הביוב בחולון

משדרגים את תשתיות הביוב בחולון

תאגיד מי שיקמה החל בביצוע שלב ג' של פרויקט הנחת קו מאסף ראשי חדש לאורך רחוב משה דיין ועד רחוב פיכמן, עלות הפרויקט כ- 35 מיליון ש''ח

כדי למנוע ככל שניתן הפרעה לתנועה ולחיים השוטפים, העבודה מתבצעת בשיטה חדשנית של דחיקת צינור, לצורך כך, הפרויקט חולק למקטעים כשבין מקטע למקטע נחפרו מספר פירים כשבתחתית הונחה מכונת דחיקה הדוחקת את הצינורות המורדים לאורך תוואי הקו החדש. 


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


בשל מורכבות הפרויקט והצורך בתיאומים רבים עבודת הנחת הקו מבוצעת בשלבים. השלב הראשון בוצע בקטע שבין הרחובות ההסתדרות ופיכמן, השלב השני בוצע מתחנת השאיבה (הנקודה הסופית) ועד לפינת משה דיין/ דן שומרון, וכעת אנו נמצאים בשלב השלישי של הפרויקט בו אנו דוחקים את הצינור לאורך רחוב משה דיין ועד רחוב בר לב. לאחר מכן, נדחוק את הקו לאורך רחוב בר לב ועד גולדה ולבסוף מגולדה ועד פיכמן בו נתחבר לקו שכבר הונח.

לכתבות נוספות:
מרכז נוער חדש נולד בחולון
חולון: מוקירים את הקהילה השומרונית

משדרגים את תשתיות הביוב בחולון
משדרגים את תשתיות הביוב בחולון

אריק מולה, מנכ"ל התאגיד ציין, "התאגיד מכין תוכנית אב לתקופה של כ- 30 שנים קדימה, התוכנית לוקחת בחשבון את הפיתוח של העיר הן בבניה חדשה והן בשיפורים במסגרת התמ"אות למיניהן. הפרויקט הנ"ל הינו חלק מהחשיבה העתידית להתאים את הצנרת העירונית להתפתחות העירונית ולתוכניות הפיתוח, קו זה יתגבר את הקו העובר היום במרכז העיר ויאסוף את הביוב מהשכונות החדשות העתידות לקום ב- ח500.

יחד עם זאת חשוב לי להדגיש כי כל עוד התושבים ישליכו מגבונים, נעלים, סמרטוטים, בקבוקים וחומרי בניה לביוב יהיו סתימות ופריצות ביוב ולא משנה כמה נרחיב ואו נוסיף קווים, הדבר משול לגוף בריא אשר באופן קבוע מוזן משומנים ומדברים לא בריאים גם הוא בסופו של דבר ייסתם ויהיה חולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות